וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ שעוזר לחברות הייטק לגייס בעזרת קהילות דואג שלוחמים ולוחמות ימצאו עבודה

21.2.2024 / 15:37

חברת דואטו (Dueto), שפיתחה פלטפורמת גיוס מבוססת קהילות, הקימה מיזם חדש בשיתוף קהילות של יוצאי יחידות קרביות, במטרה לסייע ללוחמים והלוחמות ממלחמת "חרבות ברזל" להתבלט בעזרת המלצות, ולסייע לחברות ההייטק לגייס את המתאימים ביותר

עמית מעוז, מנהל קהילת Kravi Tech. יחצ,
עמית מעוז, מנהל קהילת Kravi Tech/יחצ

בשבועות האחרונים, הרשת מלאה בהמלצות על לוחמים ולוחמות שהתייצבו למילואים וכעת חוזרים משדה הקרב לחיפוש עבודה בשוק המאתגר של ההייטק. ההייטק הישראלי נמצא בתקופה קשה במיוחד שהחלה עוד לפני המלחמה והתחזקה בעקבותיה - משבר כלכלי, משבר פוליטי ומלחמה הובילו לנפילה בגיוסי ההון ולפיטורים המוניים כך שבסיכומה של שנת 2023, מספר העובדים התכווץ לרמה הממוצעת של 2022. בינואר המצב אף החמיר עם גלי פיטורים בעולם שהגיעו גם לישראל ואלפי עובדים בתעשייה נשלחו הבייתה, ביניהם גם מילואימניקים.

כעת, הסטארטאפ דואטו (Dueto), בשיתוף קהילת Kravi Tech, שפועלת לשילוב לוחמים ולוחמות בהייטק, יצרו מאגר טאלנטים מתעדכן של לוחמים ולוחמות מומלצים, כדי לחבר בינם לבין חברות מגייסות.

מאגר הטאלנטים מאגד בתוכו את הפרופילים של כל הלוחמים והלוחמות המומלצים במקום אחד, כדי שכל חברת הייטק שמגייסת בימים אלו, בין אם על בסיס קבוע או זמני, תוכל למצוא את המועמדים המתאימים בקלות. מבין התפקידים שניתן למצוא במאגר הטאלנטים: פיתוח, שיווק, הנדסה, מכירות, מוצר ועוד.

ליאת בן-צבי שבח, מנכ"לית dueto. ניקי וסטפהל,
ליאת בן-צבי שבח, מנכ"לית dueto/ניקי וסטפהל

"יש פה הזדמנות לגייס את האנשים האיכותיים והערכיים ביותר בחברה שלנו. אנשים שמביאים ערך ענק לכל ארגון." אומרת ליאת בן-צבי שבח, מנכ"לית דואטו. "זה הזמן של כולנו להתגייס עבור מי שהקדישו חודשים רבים כדי להגן עלינו."

המאגר יפעל באמצעות גודוורד (GoodWord), פלטפורמת גיוס מבוססת קהילות שפיתחה דואטו. הפלטפורמה הושקה לפני כחצי שנה, ובחודש דצמבר קיבלה מענק מרשות החדשנות, על טכנולוגית פורצת דרך בעולם ההון האנושי ועל סיוע לאקוסיסטם בהתמודדות עם אתגרים קריטיים להמשך צמיחתו.

הפלטפורמה מאפשרת לחברות, לראשונה, לקבל גישה לטאלנטים וטאלנטיות בקהילות מבוקשות, ליצור איתם קשר בקלות ולגייס את המתאימים ביותר. מהצד השני, היא מאפשרת למחפשי עבודה, אקטיביים ופסיביים, לקבל הצעות מתאימות, באופן גלוי או דיסקרטי. בפלטפורמה של החברה משתמשים כיום מאות מגייסים ומגייסות בחברות הייטק, והיא פועלת בהצלחה בכמה מהקהילות הגדולות והאיכותיות ביותר בארץ ובחו"ל, המונות ביחד למעלה מ-300,000 חברים, ביניהן: קהילות מקצועיות (פיתוח, מוצר, עיצוב וכו'), קהילות רילוקיישן, יוצאי יחידות מיוחדות, קהילות נשים באקוסיסטם, בוגרי מוסדות אקדמיה ועוד.

"בשנים האחרונות, קהילות דיגטליות הפכו להיות חשובות ומשמעותיות יותר מאי פעם. הן מחברות בין אנשים, מספקות ידע עצום ותוכן איכותי. לכן הן גם מושכות אליהן את האנשים המוכשרים ביותר בכל תחום, שמחפשים השראה, שייכות, עזרה הדדית והזדמנויות לצמיחה." מציינת בן-צבי שבח. "כתוצאה מכך, הקהילות הדיגיטליות הפכו להיות משאב יקר ערך, לא רק לחברי הקהילה עצמם אלא גם עבור חברות שמחפשות לגייס את האנשים המוכשרים ביותר בתחומם. GoodWord מאפשרת גישה ישירה למאגר העצום הזה, של המועמדים האיכותיים ביותר (אקטיביים ופסיביים) בקהילות המובילות, ומאפשרות לחברות להתחבר אליהם, להציג את עצמן כמעסיק אטרקטיבי ומוביל בתחומו ולגייס את המתאימים ביותר."

כעת, בדואטו מקווים שהחיבור בין החברות המגייסות לקהילות יוצאי היחידות הקרביות, יחסוך זמן יקר לכולם, ישפר את חווית הגיוס ויעזור למחפשי עבודה לקבל 'רגל בדלת', גם אם אין להם את הקשרים המתאימים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אור דרוקר (מנטור ומוביל במיזם Kravi-Tech) והצוות שלו. יחצ,
אור דרוקר (מנטור ומוביל במיזם Kravi-Tech) והצוות שלו/יחצ

כיצד זה עובד בפועל?

בשלב הראשון, רק ממליצים יוכלו להמליץ בפלטפורמה על לוחמים ולוחמות שמחפשים עבודה בהייטק. כך למשל, מנטורים, מפקדים בצבא, קולגות ומנהלים, שמכירים את הלוחמים והלוחמות באופן אישי, יוכלו להמליץ עליהם. הלוחמים והלוחמות המומלצים ידרשו להעלות את קורות החיים או הלינקדין שלהם, יגדירו בדיוק באיזה תחומים הם רוצים להשתלב, ובאיזה מודל (למשל: שכיר, פרילנס, עבודה חלקית, היברידית ועוד), ויבחרו אם להישאר גלויים או אנונימיים. מהצד השני, הפלטפורמה תאפשר לחברות לבצע חיפוש של מועמדים מתאימים, ולקבל התראות למייל במידה ונמצאו מועמדים העונים לקריטריונים שהגדירו.

בשלב השני, הפלטפורמה תאפשר לחברות לפרסם משרות דרך קהילת Kravi Tech וקהילות של בוגרי יחידות קרביות נוספות, ולזהות את המתאימים ביותר מבין המועמדים. בשונה מהגשת מועמדות בלינקדין או באתר החברה, הגשת מועמדות בפלטפורמה דרך הקהילות הרלוונטיות תאפשר לחברות לזהות את המועמדים שהגיעו דרך הקהילה, לתעדף אותם גבוה, ולממש את הנכונות הגבוהה שלהן להתגייס למען הלוחמים והלוחמות שתרמו כה רבות כדי שהמשק הישראלי ימשיך להתקיים.

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully