וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בבנק מזרחי טפחות: "פיקדון גם בלי חשבון"

21.2.2024 / 16:10

רוצים להפקיד כסף באחד הפיקדונות המעולים של מזרחי-טפחות אבל אין לכם חשבון עו"ש בבנק? במזרחי טפחות יאפשרו לכם לפתוח חשבון פיקדון בדיגיטל. כל הפרטים

אלה ויגדר, מנהלת סקטור ניהול פיננסי בבנק מזרחי טפחות. עופר חג'יוב,
אלה ויגדר, מנהלת סקטור ניהול פיננסי בבנק מזרחי טפחות/עופר חג'יוב

מזרחי-טפחות יאפשר לכולם - גם למי שאינם לקוחותיו, ליהנות ממוצריו. בימים אלה יוצא הבנק בשירות חדש, אשר יאפשר גם למי שלא מחזיקים את חשבון העו"ש שלהם במזרחי-טפחות, להפקיד את כספם באחד מהפיקדונות המשתלמים של הבנק, וכל זה באמצעות תהליך דיגיטלי. עד היום נדרשו לקוחות שביקשו להפקיד כספים בבנק שונה מהבנק שבו מתנהל חשבון העובר ושב שלהם, לתהליך ארוך ומסורבל שכלל תיאום פגישה עם הבנקאי, הגעה פיסית לסניף, וחתימה על שורה ארוכה של מסמכי פתיחת חשבון.

"פיקדון גם בלי חשבון" - השירות הייחודי של בנק מזרחי טפחות, מאפשר מעתה ללקוחות כל הבנקים, להפקיד כספים במגוון הפיקדונות הנבחרים שמציע הבנק בקלות ובמהירות, בליווי הבנקאי כמובן, גם ללא יציאה מהבית - במספר שלבים פשוטים: פונים לבנקאי באמצעות הטלפון, בצ'אט, בוואטסטפ, או דרך אתר הבנק, מקבלים מהבנקאי הצעה לפיקדון המותאם לצרכים והרצונות האישיים, חותמים על מסמכי פתיחת חשבון פיקדון באופן דיגיטלי, ומעבירים את סכום הפיקדון ישירות לחשבון הפיקדון החדש. תהליך פתיחת חשבון פיקדון לוקח מספר דקות ואינו כרוך בעמלות. במועד הפירעון, כספי הפיקדון מוחזרים ישירות לחשבון העו"ש ממנו בוצעה ההפקדה.

אלה ויגדר, מנהלת סקטור ניהול פיננסי בבנק מזרחי טפחות, ציינה: "אנו במזרחי טפחות פועלים כל הזמן לייצר פיקדונות מצוינים מותאמי תקופה וצרכים עבור לקוחותינו. פרט ללקוחות מזרחי טפחות, גם לקוחות רבים של בנקים אחרים מתעניינים ומפקידים בפיקדונות של מזרחי טפחות מדי יום. בחנו כיצד נכון ואפשרי לפשט עבורם את תהליך ההפקדה וזיהינו הזדמנות להקל ולייצר את "פיקדון גם בלי חשבון". אין לי ספק כי הפתרון החדש יפתח בפני לקוחות כל הבנקים את האפשרות לבחור מבין אופציות מגוונות את האופציה הטובה ביותר עבורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully