וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל המבצעים וההנחות: איפה הכי שווה לקנות היום?

עודכן לאחרונה: 27.2.2024 / 9:37

השבתון ביום הבחירות המקומיות צפוי להוציא מיליוני ישראלים לקניונים ולבתי הקפה - שורה ארוכה של חנויות ורשתות מציעות הטבות על מנת למשוך אותנו לקנות דווקא אצלן; כל המבצעים, ההנחות וההטבות שנוכל למצוא

ארבע טעויות שופינג שמרוששות אתכם/@stylehard

יום הבחירות המקומיות הגיע, ובקניונים מצפים לתפוסה גבוהה של צרכנים שייהנו מיום חופש לא שגרתי.

חנויות ורשתות רבות הודיעו על מבצעים והטבות שנועדו למשוך את הקונים דווקא אליהן. איזה הטבות מציעות החנויות, איזה מבצעים יהיו רק היום ואיפה הכי כדאי לקנות? וואלה! כסף מרכז עבורכם את כל התשובות.

גבר ואישה מחזיקים שקיות שופינג וכוס קפה טייק אווי. ShutterStock
עושים את הבחירות הנכונות: אלו המבצעים השווים ליום הבחירות/ShutterStock

קונים ומבלים

קניון שער הצפון - הקונים ב- 149 שקלים, מקבלים כרטיס 30 מטבעות למשחקיית הילדים 'בבילון' (את הכרטיסים מקבלים בחנות cell 4 you בהצגת חשבוניות קניה.

קניון TLV - מתחם בילוי לכל המשפחה עם פעילויות כמו: קיר צביעה והמשחק הנוסטלגי בגרסה הענקית, 'משוך את הדג', הלקוחות יוכלו למשוך דגים, כאשר תחת כל דג יסתתר פרס, ללא כל התניה ומסיבת אוזניות. האירועים יתקיימו ביום הבחירות בלבד בין השעות 12:00-18:00. בנוסף לפעילויות יתקיים יריד TLV MARKET אשר יציע את דוכני האוכל החמים ביותר. הכל יתקיים בקומת המסחר התחתונה ברחבה מול מקדונלד'ס. קניון TLV, חשמונאים -קרליבך, ת"א. לקונים ב-199 שקל ומעלה, שעתיים חניה חינם, לחברי מועדון בלבד.

מתחם DCITY (דיסיטי) - המתחם במעלה אדומים מציע הפניניג מכירות ומתנה בכל רכישה. תקף ליום הבחירות בלבד

מתחם meex שרונים - ביום הבחירות יגיע יובל המבולבל מגיע לשמח את הילדים בשעה 11:00 ויתקיים - הכניסה חופשית ללא תשלום! בנוסף, לקונים ב-399 שקלים במגוון החנויות במתחם ומקבלים גיפטקארד על סך 100 שקלים במתנה! המבצע תקף בחנויות הבאות: שופרא, מגה ספורט, 42GLAM, תמנון וweshoes. המבצע ייערך בין התאריכים 27.02.24-01.03.24.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מכונת דגים בקניון tlv. מעטפת אירועים,
מכונת דגים בגרסת ענק, בילוי משפחתי ביום הבחירות, קניון TLV/מעטפת אירועים

הטבות אשראי

ישראכרט - במהלך יום הבחירות הקרוב, שלישי ב-27 בפברואר, לקוחות ישראכרט ייהנו מצבירה מוגדלת על כל רכישה שיבצעו באמצעות הארנק הדיגיטלי, ובמקום צבירה של 1%, יצברו 2% מכל רכישה.

אמריקן אקספרס - לקוחות אמריקן אקספרס, Membership Rewards, צוברים כפול נקודות ביום הבחירות על הקניות בארנקים הדיגיטליים Apple pay ו- Google pay בבתי עסק ישראליים. לקוחות סנטוריון ופלטינה צוברים פי 3 נקודות. * ללא כפל הטבות. יש להוריד קוד הטבה. לפרטים נוספים. לקוחות CashBack Premium נהנים מפי 2 קאשבק על עסקאות בארנקים דיגיטליים *ההטבה מעודכנת באופן אוטומטי בכרטיס ואין צורך להוריד הטבה * למשלמים בעסקת תשלומים קבלת ההטבה הינה על כל תשלום במועד חיובו עד לסיום תקופת התשלום. לפרטים נוספים

אופנה

רשת Bגוד - מבצע 1+1 הזול שבהם, על קולקציית חורף. החרגות. ההטבה בתוקף על הדגמים המשתתפים במבצע. ללא כפל מבצעים. עד גמר המלאי. להשיג בסניפי רשת Bגוד.

מבצעי בחירות ברשת בי גוד 1+1 הזול מבינהם. טל בדראק,
מבצעי בחירות ברשת בי גוד 1+1 הזול מביניהם/טל בדראק

PARFOIS - כל החנות ללא מע"מ על כל הקטגוריות בקנייה מעל 99 שקל. אופנה, הנעלה, תיקים ואביזרים. ההטבה תתקיים ביום שלישי ה 27.2.2024 או עד גמר המלאי. בכפוף לתקנון. ניתן להשיג בחנויות הרשת.

פקטורי 54 - פריט אחד ללא מע"מ על המותגים המובילים: דולצ'ה גבאנה, ולנטינו, ארמני, ראלף לורן ועוד. בתוקף בחנויות פקטורי 54, AMOR ובאתר פקטורי 54 ביום הבחירות בלבד: 27.02.2024 פריט אחד ללא מע"מ על הזול מבניהם לחברי מועדון ומצטרפים חדשים. ההטבה הינה חד פעמית ללקוח. ללא לולולמון, חנויות אאוטלט ומוצרי 'קארי אובר'.

H&O - מבצעים על קולקציית החורף לנשים, גברים וילדים של המותגים - טאג וומן, אקספו ו-EXT, עם 3 פריטים ב-120 שקל בלבד, קולקציית אופנת החורף לילדים - 2 פריטים ב- 60 שקל. המבצע יתקיים בסניפי הרשת בתאריך 27.2.24.

גולף וגולף קידס - 60% הנחה על קולקציית החורף ליומיים בלבד 26-27.2.24 על הפריטים המשתתפים במבצע *ללא כפל מבצעים * בכפוף לתקנון. ניתן להשיג בסניפי רשת גולף קידס ובאתר

factory54 michael kors תיק 1188 שקל במקום 1390 שקל. באדיבות המותג,
factory54 michael kors תיק 1,188 שקל במקום 1,390 שקל/באדיבות המותג

הלבשה תחתונה

טריומף - מציעה 35% הנחה על כל הקולקציה. תקף ליום הבחירות בלבד בחנויות הרשת ובאתר האונליין ללא כפל הטבות, עד גמר המלאי, על הדגמים המשתתפים במבצע, ט.ל.ח.

FEMINA - רשת ההלבשה התחתונה מציעה מבצע 50% לרגל בחירות מקומיות בתאריכים 27-29.2. ללא כפל מבצעים ו/או הטבות. לרכישה בסניפים ובאתר : פמינה - הלבשה תחתונה | FEMINA

femina. אייל נבו,
femina, מבצע 50% לרגל הבחירות המקומיות/אייל נבו

נעליים ואקססוריז

ניין ווסט - כל התיקים והנעליים מקולקציית חורף 2024 במחירים מיוחדים, החל מ-200 שקל. המבצע תקף גם על מגפים, מגפונים וכו'. המבצע בתוקף החל מה 23..02.24 עד 28.03.24 בכל סניפי הרשת

סאקוני - מציעה עד 40% הנחה וליום הבחירות אקסטרה 15% הנחה עם קוד הקופון - Vote15 תקף ליום הבחירות בלבד בחנויות הרשת ובאתר האונליין ללא כפל הטבות, עד גמר המלאי, על הדגמים המשתתפים במבצע, ט.ל.ח.

TOGO - מה המבצע: כל החנות החל מ-29.90 ש"ח על הדגמים שבקולקציית החורף. ניתן להשיג בסניפים ברחבי הארץ ובאתר https://www.togonline.co.il/

ניין ווסט מבצע לרגל יום הבחירות. עדי שנפיק,
ניין ווסט מבצע לרגל יום הבחירות/עדי שנפיק

גלי - יוצאת במבצע ליום הבחירות במסגרתו מגוון ענק של מגפיים לנשים ולילדים החל מ-50 שקל.
בין הפריטים ניתן למצוא מגוון ענק של מגפיים ומגפונים בסגנונות שונים בינהם: בוקרים, רכיבה, צבאי, אורבני, עם פרווה, מגפי גשם מגומי לילדים ועוד. המבצע יתקיים בין התאריכים: 25-29.3 המבצע יתקיים בכל סניפי רשת גלי ברחבי הארץ.

טבע נאות - מותג נעלי הנוחות והאופנה, Naot, יציע הנחה של 25% על מבחר נעלי הבית של המותג דפנה, 30% הנחה על מבחר דגמי חורף , 15% הנחה על הדגמים האייקונים "אביב" ו"שחר" בגרסת חורף חמימה עם פרווה ו30% הנחה על סניקרס מדגם מגניפיי לגברים. המבצע יתקיים ביום הבחירות, 27.2.24 ועד סוף חודש פברואר. להשיג בסניפים המבצע תקף לחברי מועדון ומצטרפים חדשים

נעלי הילדים nimrod & more - במבצע מיוחד ליום הבחירות לרשויות המקומיות על נעלי ספורט, נעלי בובה וסניקרס: זוג ראשון ב 20% הנחה, זוג שני ב 40% הנחה, זוג שלישי ב 50% הנחה. המבצע יתקיים ב27/2 ברשת החנויות ובאתר

גלי ילדים 99.90 שח במקום 349.90 שח נשים 149.90 שח במקום 349.90 שח צילום. דור שרון,
גלי ילדים - 100 שקל במקום 350 שקל, נשים 150 שקל במקום 350 שקל/דור שרון

טיפוח

סופר-פארם - שלושה ימי הנחות במחלקות הקוסמטיקה. בין המבצעים: פריט שני ב 70% הנחה על מגוון מוצרי איפור וטיפוח ומגוון מארזי בישום של מותגי העל קלווין קליין, פאקו ראבן, מונט בלאנק ועוד, בהנחות משמעותיות. הזול מביניהם. תקף בימי המבצע בתאריכים 26-28.2 או עד גמר המלאי. אין כפל מבצעים. כפוף למותגים הנמצאים בסניף.

דוקטור עור - 40% הנחה על כל מוצרי מותג הדרמו קוסמטיקה דוקטור עור (לא כולל מארזים). ניתן להשיג באתר דוקטור עור עד ה- 2.3.24

Laline - הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, מציעה מבצע 3+3 ליום הבחירות: קנה 3 מוצרים וקבל 3 מוצרים במתנה. המבצע יתקיים בחנויות הרשת תוקף המבצע עד לתאריך ה- 2.3.24.

40% הנחה דוקטור עור. יח"צ,
40% הנחה דוקטור עור/יח"צ

אופטיקה ואביזרי אופנה

אירוקה - 15% נוספים על כל המבצעים ל-48 שעות על משקפי שמש, ראייה ועדשות. להשיג בחנויות ובאתר. הטבה אחת ללקוח, לא ניתן לממש באותה רכישה בה ימומש שובר הנחה. מימוש ההטבה במחלקות ובחנויות ERROCA BY SUPER-PHARM, בתוקף 25-26/2.

תכשיטי Pandora - הרשת מציעה 20% הנחה בקנייה מעל 299 שקל. תוקף ההטבה: 26.2-27.2.2024, *ללא כפל מבצעים,*עד גמר המלאי, ניתן להשיג ברשת חנויות Pandora ובחנות האונליין

אירוקה - מבצעים ליום הבחירות. עמית גירון,
אירוקה - מבצעים ליום הבחירות/עמית גירון

מתנות ופנאי

ג'נטלמן - הרשת מציעה 50% הנחה על התכשיט השני מבית BROSWAY ועד 20% הנחה על מגוון מותגי שעונים MICHAEL KORS, BOSS, ARMANI,TIMBERLAND, KENNETH COLE, BELLA ROSO, ZINVO ועוד. המבצעים תקפים בין התאריכים 1-29.2 בסניפים ובאתר הרשת.

ENERGYM ו - BASH GAL - מציעה ציוד כושר וספורט לאורח חיים בריא בהטבת בחירות - יום ללא מע"מ - ל-24 שעות בלבד. בין המוצרים: מסלולי ריצה, אופני כושר, משקולות, ציוד פנאי הכולל שולחנות משחק, מתקני סל, וציוד לכל מקצועות הספורט בניהם פילאטיס ויוגה, אומנויות לחימה, טניס שולחן ועוד. *לא כולל ליין מקצועי, אין כפל מבצעים. ניתן להשיג בחנות אנרג'ים- נתיבות 3 הרצליה ובחנות בשגל- הקישון 29 בני ברק ובאונליין.

סדרת באבל של המותג רוש בובאה לפיטרו הכט. ROCHE BOBOIS,
סדרת באבל של המותג רוש בובאה לפיטרו הכט/ROCHE BOBOIS

רהיטים

בית אומנות העץ - הוותיקה המתמחה בייצור ארונות בהתאמה אישית השיקה לאחרונה את de home אולם תצוגה מרהיב השרוע על פני 1,500 מטרים. ב-de home תוכלו למצוא את כל סוגי הרהיטים לחלל הבית עם פתרונות עיצוב ייחודיים ורהיטים יוקרתיים ואיכותיים בעיצוב עדכני והתאמה אישית. דרך המכבים 56 ראשון לציון. לרגל יום הבחירות לרשויות המקומיות מכירה מיוחדת מתצוגה ועד 60 אחוז הנחה על פריטים נבחרים.

פיטרו הכט - יוצאת במבצע 27% הנחה על כל הקולקציות המגוונות ליום הבחירות בלבד! דוגמאות:
באבל כורסא של המותג ROCHE BOBOIS מחיר לפני הנחה החל מ- 20,350 קל אחרי הנחה החל מ- 14,855 ₪. ספת פרופיל של המותג ROCHE BOBOIS מחיר לפני הנחה החל מ-25,725 שקל, מחיר אחרי הנחה החל מ- 18,780 שקל. להשיג בפיטרו הכט | מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח ומתחם DCITY, מעלה אדומים

ניסו רהיטים - ריהוט גן ב35% הנחה, 40% הנחה על פריטים מהחנות,תקף ליום הבחירות בלבד, ללקוחות פרטיים.

DE HOME, בית אומנות העץ. יח"צ,
DE HOME, בית אומנות העץ/יח"צ
בית אומנות העץ, DE HOME. יח"צ,
בית אומנות העץ, DE HOME/יח"צ

בית

ורדינון ונעמן - המותגים מבית אקסטרה ריטייל בתחום הבישול, האירוח ואופנת הבית, מציעים אלפי פריטים ללא מע"מ, כולל כפל מבצעים. כך למשל תיהנו מ-50% הנחה בתוספת הנחת ללא מע"מ על שלל מוצרי ורדינון ונעמן בקניית 2 פריטים ומעלה. לקוחות נעמן ייהנו ממבצע קונים 1 ומקבלים 2 פריטים במתנה בתוספת הנחה ללא מע"מ על מבחר סדרות כלי הגשה ואירוח מפורצלן ועוד. להשיג בחנויות הרשת ובאתר. בתוקף בתאריכים 26-27.02.24 ו/או עד גמר המלאי.

סודהסטרים - 15% הנחה על מכשיר סודהסטרים TERRA-E החשמלי ועל מגוון מוצרים באתר: טעמים, בקבוקים מוצרי בריטה ועוד. המחיר: 382 שקל במקום 449 שקל. ההטבה בתוקף ב-27.2.24, באתר סודהסטרים או במוקד ההזמנות 9880*.

נעמן מבצע ללא מעמ לרגל הבחירות כולל כפל מבצעים. תמי בר שי,
נעמן, מבצע ללא מע"מ לרגל הבחירות, כולל כפל מבצעים/תמי בר שי

CASTRO HOME - מותג העיצוב לבית של קסטרו מציע עד 60% הנחה על פריטים נבחרים מקולקציית הבית והטבה נוספת: לא משלמים מע"מ! תוקף המבצע: 27.02.2024 להשיג בכל חנויות CASTRO HOME ובאתר

רב בריח - מבצע דלתות פנים: דלתות פנים מסדרת TOP , עמידות בנזקי מים בגמר צבע בגוון ביאנקו או איזבלה, עם חירוץ 2 פנלים או ברצלונה לבחירה ב-1,850 שקל כולל התקנה, כולל מע"מ וכולל ידית! **המבצע תקף למינימום 4 דלתות פנים, למידות סטנדרט. ידית בולוניה/גרנדה/נפולי לבחירה. אין כפל מבצעים. אינו כולל הובלה. בתוקף עד תאריך 28.3

שטיחי כרמל - 50% הנחה על כל השטיחים - ליומיים בלבד. בין הפריטים שתמצאו בסניפים: שטיחי עבודת יד, שטיחי אריגת מכונה, שטיחים לחדרי הילדים, שטיחי חבל ועוד למשך 24 שעות. בנוסף תוכלו ליהנות גם מ-30% הנחה על פרקטים מסוג למינציה, SPC ועץ. מחיר לדוגמא: שטיח סקאי אפור - 160*230 מחיר מחירון 1104 שקל, מחיר לאחר הנחה 552 שקל. להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית

DE KAS PARIS - מותג הנרות והבישום מציעה מבצע 20% הנחה בתאריכים 27-29.2. ללא כפל מבצעים ו/או הטבות. לרכישה בחנות המותג בבן יהודה 211 ת"א ובאתר.

שטיח עבודת יד אזליאה בז',   מחיר מחירון 2020 שקל,  מחיר מבצע 1010 שקל, שטיחי כרמל. מנחם עוז,
שטיחי כרמל - 50% הנחה על כל השטיחים - ליומיים בלבד/מנחם עוז

ערד טקסטיל - 50% הנחה + 20% על היתרה בכל סניפי רשת ערד טקסטיל

הצורפים - רכשו שני פריטים וקבלו את השלישי מתנה. בכפוף לתקנון *המתנה תינתן על הפריט הזול מביניהם, 2 הפריטים הנרכשים חייבים להיות במחיר מלא ולא מקטגוריית פריטים אחרונים או פרטי מועדון. לא כולל פריטים מקולקציית לגאסי או YM. ללא כפל מבצעים, בעסקה אחת לכל לקוח.

חשמל וטכנולוגיה

iDigital - יוצאת בשבוע מבצעים מיוחד עם חמש הצעות משתלמות במיוחד על iPhone, iPad, AirPods, Apple Watch ו- Macבסניפי רשת IDigital, חנויות רשת IDigital Goodiz ובאתר IDigital, בין ה-22 ל-29 בפברואר. במסגרת המבצעים: מבצע Mac + קנה MacBook Air/Pro וקבל הרחבת אחריות לשנתיים נוספות מתנה. מבצע iPhone + הרחבת אחריות לשנה נוספת מתנה - קנה iPhone וקבל הרחבת אחריות לשנה נוספת מתנה. מבצע Apple Watch + מטען 3 ב-1 מתנה - קנה שעון וקבל מטען 3 ב-1 של חברת stm מתנה! (בשווי 349 ש"ח). מבצע iPad + 300 ש"ח אביזרים - קונים iPad ומקבלים 300 ₪ לרכישת אביזרים. מבצע בלעדי לחברי מועדון רק ליום הבחירות (27.2) - קנה AirPods דור 2 ב-499 ש"ח בלבד!

עולם הקולנוע - רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה מציעה עד 50% הנחה בסניפים ובאתר על מגוון מוצרים של מותגים שונים כמו מסכי טלוויזיה, מקררים, מכונות כביסה, בידוריות, ערכות קריוקי ועוד.

iStore - המשווקת הרשמית של מוצרי Apple בישראל מציעה הטבות: Gift Card בשווי 250 ש"ח לכל הרוכש אחד ממחשבי Mac המשתתפים במבצע. gift card בשווי 100 ש"ח מתנה לרוכשים אייפון או שעון. gift card בשווי 150 ש"ח לרוכשים אייפד *ההנחה תהיה תקפה לאחר הרכישה *תקף בכל שבוע הבחירות בכל סניפי רשת iStore ברחבי הארץ ועד ה-29.2

מבצעים ברשת iStore לשבוע הבחירות. יח"צ,
מבצעים ברשת iStore לשבוע הבחירות/יח"צ

בדרך לקלפי

רשת גודלייף - המספקת פתרונות התניידות ומוצרים לבני הגיל השלישי, מציעה מבצע מיוחד בשבוע של הבחירות לרשויות המקומיות בין 25/2-1/3 על רולטורים שמקלים על התניידות בקרב בני הגיל השלישי ובעלי מוגבלויות ניתן להשיג באתר ובסניפי הרשת: ראשון לציון, בני ברק, חיפה חוצות המפרץ, נתניה וירושלים. במוקד הטלפוני *8048

Lime - חברת הכלים החשמליים השיתופיים הגדולה בעולם, מעודדת השתתפות אזרחית דמוקרטית ומציעה הטבה מיוחדת ב-27 בפברואר, יום הבחירות לרשויות המקומיות לתושבי הערים בהן היא פועלת: תל אביב, רמת גן, חולון, גבעתיים, פתח תקווה, קריית אונו, אשדוד ואילת. במסגרת ההטבה, Lime מאפשרת שתי רכיבות של עד 15 דקות בחינם בדרך לקלפי ובחזרה, אותן ניתן לנצל במהלך טווח של שעתיים.

חברת הקורקינטים השיתופיים Dott - מעניקה לכל משתמש שתי רכיבות חינם ביום הבחירות על הקורקינטים השיתופיים שלה, במטרה לעודד הצבעה בבחירות לרשויות המקומיות. מירב סלע, מנהלת קשרי הממשל ב-Dott ישראל: "ההטבה נועדה לכל תושבי הערים בהן אנחנו פועלים על מנת להסיר חסמי נגישות לקלפי באמצעות סיוע באמצעי תחבורה נגיש וזמין לכל - נסיעה הלוך ונסיעה חזור מהקלפי בחינם". ניתן לממש באמצעות קוד הטבה שיופיע באפליקציה של Dott ולממש את הנסיעות חינם בכל הערים בהן החברה מפעילה קורקינטים שיתופיים: תל אביב-יפו, רמת גן, גבעתיים, בת-ים, לוד, חולון ופתח תקווה.

חברת הקורקינטים BIRD - מעניקה 100 דקות רכיבה ללא עלות, ההטבה תהיה זמינה בכל הערים בהן פועלת חברת בירד ותקפה עבור משתמשים חדשים וחוזרים.

ליים, הטבה ליום הבחירות. עמרי רוזנגרט,
Lime, הטבה ליום הבחירות/עמרי רוזנגרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully