וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות האופנה: קנדל ג'אנר לטומי ואמנית יוצרת על חולצות נשים

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 9:17

בקולקציות החדשות מעולם האופנה גילינו שיתופי פעולה מפתיעים: האמנית שירה ברזילי בשיתוף עם גולברי, יצרו קולקציה ייחודית לנשים חזקות, קנדל ג'אנר מובילה את המסע של טומי הילפיגר, נעליים ובגדי אימון שיעשו אותך יותר יפה כשנוח לך ואופנה תחתונה שתעצים בדיוק את זה

tommy hilfiger kendall jenner ss24 factory54. באדיבות tommy hilfiger,
קנדל ג'נר נבחרה להיות הפנים החדשות של בית האופנה טומי הילפיגר/באדיבות tommy hilfiger

קנדל ג'נר לטומי הילפיגר

קנדל ג'נר בת ה-28 נבחרה להיות הפרזנטורית של בית האופנה טומי הילפיגר לעונת אביב 2024. "סדרת הצילומים מציגה רוח נעורים אמריקאית, עם דור חדש של סטייל, וקולקציה המורכבת מקלאסיקות על-זמניות בגרסאות עדכניות", כך הציג המעצב המוערך את הקמפיין החדש.

גם העונה ממשיך טומי הילפיגר עם הנרטיב העוסק בתחושת השייכות והתרבות האמריקאית. באמצעות שימוש בצבעי דגל ארה"ב, ובשילוב גזרות קלאסיות נינוחות, נפרשת תפיסה אופטימית חדשה על מהותה של אמריקה המודרנית.

הקולקציות לנשים ולגברים מדגישות את המורשת של בית האופנה, כשהן משלבות את סגנון האמריקנה, המראה הפרפי, תרבות הקולג'ים והחוף המערבי המזוהים עם טומי הילפיגר, יחד עם אלמנטים מעולם הסטריט והשפעות ספורטיביות. יחד נוצרים פריטים על-זמניים המרכיבים מלתחה יומיומית מושלמת.

טווח מחירים: 149-2290 שקל. להשיג בחנויות הדגל של המותג ובאתר פקטורי54

tommy_hilfiger_kendall jenner ss24 factory54. באדיבות tommy hilfiger,
קנדל ג'נר נבחרה להיות הפנים החדשות של בית האופנה טומי הילפיגר/באדיבות tommy hilfiger

נשים עוצמתיות

לרגל יום האישה הבינלאומי בית האופנה גולברי משיק עם האמנית המצליחה שירה ברזילי "KOKETIT" קולקציה במהדורה מוגבלת הכוללת טי שרטים שעוצבה בהשראת העצמתה של האישה הישראלית בחברה.

לאחר שזכתה להכרה ותהילה בינלאומית, ויצרה שיתופי פעולה עם מותגי על בינלאומיים, האמנית הישראלית שירה ברזילי המוכרת בשם "קוקטית", בחרה לצאת בשיתוף פעולה עם בית האופנה הישראלי גולברי, לרגל יום האישה הבינלאומי, החל ב 8 למרץ.

במסגרת השת"פ ישיק המותג גולברי קולקציה במהדורה מוגבלת שעיצבה ברזילי בהשראת העצמתה של האישה הישראלית בחברה.

הקולקציה החדשה כוללת 4 טי שרטים שעוטרו באיורים להעצמה נשית. בכל אחת מהחולצות מוטבעת החותמת המזוהה עם שירה: דמויות של נשים עם שפתיים אדומות או ללא צבעוניות. ברובן הדמויות מאוירות במתאר שחור או לבן.

לדברי שירה ברזילי: "אני מציירת נשים, זה המסע שלי. כל החיים ציירתי רק נשים. כילדה ציירתי פרצופי נשים איתן שיחקתי בתחרות מלכת היופי והכתרתי את היפה ביותר. בהמשך ציירתי איורי אופנה עם דמויות שלהן ציירתי וגזרתי בגדים שאחותי ואני הלבשנו להן, ולאחר מכן המשיך העיסוק באיורי אופנה את ציור הנשים, עד שהפך לשפה שלי".

לדברי אורלי פרנקו - גולברי סמנכ"ל השיווק של גולברי: "עמלנו יחד ימים ושעות עבודה מאומצות על מנת לתת ביטוי מדויק לכוחן של הנשים"

המחיר של החולצות לצרכן: 130 שקל. להשיג בכל 80 סניפי גולברי ברחבי הארץ ובאתר האון ליין של החברה - במהלך חודש מרץ, חודש יום האישה הבינלאומי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בצילומים לגולברי צילום שי יחזקאל אילנית לוי חוגגת את יום האישה. שי יחזקאל,
גולברי משיק עם האמנית שירה ברזילי "KOKETIT", קולקציה במהדורה מוגבלת/שי יחזקאל

יפה כשנוח לך

מותג בגדי האקטיב STRONGFUL, מנסה למקסם את חווית הספורט ומשיק את קולקציית SHELL שמציגה דגמים אופנתיים שמאפשרים לך להראות במיטבך תוך כדי ביצועים ונוחות מקסימאלית.

הקולקציה החדשה המציעה מבחר גזרות בהתאמה לכל מבנה גוף של טופים בעלי שכבה כפולה בחזה לתמיכה גבוהה, וטייצים ואוברולים מבדים מחטבים, גמישים ונושמים במיוחד, לנוחות מקסימלית בכל סוגי האימונים ופעילויות יומיומיות.

קולקציית SHELL כוללת 4 סוגי טופים, 2 סוגי טייצים ואוברול המוצעים בצבעים שחור, כחול כהה, אפור, כחול וורוד, ובטווח מידות רחב לכל מבנה גוף מ- XXS- XXL

טווח מחירים: 149-245 לפריט בודד. הפריטים זמינים לרכישה באתר

strongful shell collection. עירד נצר,
strongful shell collection/עירד נצר

1,300 רצים לא טועים

חברת adidas מחדשת את סדרת נעלי ה- SUPERNOVA שלה בדגם ששם דגש על ההתאמה לכף הרגל. הדגם פותח בעזרת מחקר שנערך בשיתוף 1,300 רצים ורצות.

אחד מהפרמטרים המובילים והחשובים ביותר בעת רכישת נעל הוא עניין הנוחות, פרמטר חשוב לא רק לתחושה אלא גם, בטח שמדובר בנעל ריצה, למניעת פציעות בעת פעילות ספורטיבית.

במחלקת הפיתוח של adidas שאפו לייצר נעליים אשר יעניקו לאנשים את התנאים לרוץ יותר זמן. הדגש על "נוחות" חזר פעם אחר פעם בקהילות הריצה שהשתתפו במחקר. התבוססות על תובנות אלה, בנוסף לשנים של ניסיון שנצברו באמצעות אספקת נעלי ריצה לספורטאים בכל הרמות, עזרו לייצר את התוצאה הסופית.

המחיר: 600 שקל. ניתן להשיג בחנויות אדידס ובאתר האונליין

adidas supernova. יח"צ,
חברת adidas מחדשת את סדרת נעלי ה- SUPERNOVA, המחיר: 600 שקל/יח"צ

כל אחת אינדיבידואל

קולקציית קיץ 2024 של מותג ההלבשה התחתונה 'טריומף' חוגגת את הנשיות במיטבה ושואבת השראה מהעצמה נשית ומהמציאות היומיומית תוך מחשבה על צרכיהן של הנשים.

ההלבשה התחתונה של המותג מלווה נשים בכל תקופות חייהן ובכל שינויי הגוף שהן חוות, עם דגש על נוחות, איכות ושימוש בחומרים ממוחזרים, שכן טריומף חרטה על דגלה את נושא הקיימות ואת המחויבות לשמירה על כדור הארץ.

קולקציית הקיץ החדשה של טריומף מעוצבת עם מחשבה עמוקה על נשים ועל נשיות ומה נשים צריכות כדי להרגיש בנוח בכל שעות היום, מתוך ההבנה שכל הנשים דומות בצרכים שלהן ומאידך, לכל אחת יש צרכים כאינדיבידואל.

כל הפריטים בקולקציה החדשה מעוצבים בהשראת חגיגת הפרט ככוח מניע, הנשים של שנת 2024 הן נשים עוצמתיות שיודעות מה הן רוצות וכובשות יעדים ומטרות ומגיעות לפסגות חדשות.

"בדיוק כשהטכנולוגיה מתקדמת, אנו שואפים לחדש הלבשה תחתונה שיכולה להתאים באופן אינטואיטיבי לגוף של נשים, לענות על הצרכים המתפתחים שלהן. את הקולקציה מובילה דגם ה -LIFT SMART שעומד כשיא מסע החדשנות של טריומף".

החזייה ללא קשת, משלבת סגנון ונוחות עם התאמה וטכנולוגיה חדשנית המספקת אפקט הרמה טבעי, מחמיאה לגזרות הגוף הייחודיות של נשים ובעקבות הצלחת דגם ה-FLEX SMART.

LIFT SMART היא התוספת האחרונה בסדרה חזייה הייטקית ונוחה במיוחד, שנועדה לתמוך ולהתאים באופן אינטואיטיבי לכל גוף. נאמנה לשמה, ליפט סמארט, לא רק מסתגלת לצורות ומידות גוף בודדים. החזייה מתוכננת כך שתספק אפקט הרמה טבעי של החזה ומעוצבת עם תחרה

הצבעים המובילים בקולקציה: פודרה, ורוד בזוקה, כחול, בורדו ושחור ולבן. טווח מידות: B70 -F90. טווח מחירים: 170-440 שקל. להשיג בסניפי הרשת

טריומף קולקציית קיץ 2024. יח"צ חו"ל,
טריומף קולקציית קיץ 2024. טווח מחירים: 170-440 שקל/יח"צ חו"ל

חזקה בפריז

מעצבת התכשיטים גינת מויאל ל- Hot Crown משיקה בימים אלו את קולקציית אביב 24 שעוצבה בהשראת פריחת האביב ויהלומי המרקיזה, אותו חיתוך מפורסם של לואי ה- 15 שהמציא לאהובתו מדאם דה פומפדור. קולקציה שכולה על טהרת יהלומי המרקיזה, עם אלמנטים של צבע בהשראת פריחת האביב, מתאפיינת באלמנטים נשיים, קלאסיים ופתוחים, עם זרימה ואנרגיה. האווירה מאוד רומנטית אך מוקפדת.

את הקולקציה בחרה מויאל לצלם בפריז, על דוגמנית העל אגתה לקסימובה: "בביקור הקודם שלי בפריז, בשבוע האופנה בספטמבר, הכרתי את אגתה ונשארנו בקשר לאורך כל התקופה, כשהיא כל הזמן התעניינה והביעה תמיכה בקורה בארץ. לכן, אחרי חודשים של תרומות ושיחזור תכשיטים וניצולות שאיבדו את היקר להן מכל, החלטתי דווקא עכשיו לנסוע לצלם בפריז, לאור האנטישמיות שגואה שם, ועיצבתי לאגתה מגן דוד עליו כתוב ביהלומים 7.10"

בין הפריטים הבולטים בקולקציה חשוב לציין טבעת פתוחה בשיבוץ יהלומי מרקיזה ואלמנטים אליפטיים, במבנה התואם את המבנה הארגונומי של כף היד, ועגילי חישוק פתוחים ונצחיים.

טווח מחירים: החל מ- 1,500 שקל. דיזנגוף 209 תל אביב ובאתר האונליין

hot crown paris. יח"צ,
בחרה לצלם בפריז. hot crown paris, טווח מחירים: החל מ- 1,500 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully