וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם פובליסיס-אריאלי מוציא את עובדיו לחופשה ללא תשלום

עינב בן יהודה

20.3.2003 / 14:50

כשישים עובדי המשרד ייצאו לחל"ת של שבועיים בחודשיים הקרובים; אתמול פורסם שבראובני-פרידן IPG הוחלט כי כל העובדים יוצאו ל-22 ימי חל"ת

גל הקיצוצים במשרדי הפרסום מתרחב: משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי הודיע היום לכ-60 עובדיו כי עליהם לצאת לחופשה ללא תשלום של שבועיים במהלך החודשיים הקרובים - כך נודע ל-TheMarker.
עמוס טל-שיר, מנכ"ל החברה, אישר את הידיעה והוסיף כי עובדים שצברו ימי חופשה התבקשו לממש אותם - וכי עובדים ללא ימי חופשה צבורים ייצאו לחל"ת של שבועיים. "הודענו על התוכנית לעובדי המשרד לאור ההאטה הנמשכת בפעילות. כל עובד יתאם היציאה לחופשה מול מנהליו הישירים, אך פעילות המשרד לא תושבת". עוד הוסיף טל שיר כי מטרת המהלך היא למנוע מהלכי קיצוץ כואבים יותר.

לאחרונה העניק המשרד לעובדיו בונוס חד פעמי, וזאת לאחר שב-2001 קיצצה הנהלת המשרד את משכורות העובדים בהיקף של 5%-15%. הנהלת המשרד החליטה להעניק את הבונוס החד פעמי בגובה ההפרש מהשכר הקודם (לפני הקיצוץ) ושכר הנוכחי, כפול 6 חודשים - ובכך לבטל את קיצוץ השכר לשנת 2002. השכר עצמו לא שונה, והוא ממשיך להיות נמוך בכ-10% בממוצע מהשכר אותו קיבלו העובדים ב-2002.

צעד זה של פובליסיס אריאלי מתלווה לצעדי קיצוץ דומים של משרדי פרסום גדולים נוספים. אתמול פורסם כי משרד הפרסום החמישי בגודלו בישראל, ראובני-פרידן IPG - המעסיק כ-90 עובדים, יבצע מהלך רוחבי של קיצוץ. במסגרת מהלכי הקיצוץ הוחלט כי כל העובדים במשרד, בכללם בעליו וחברי ההנהלה, יוצאו ל-22 ימי חופשה ללא תשלום - במסגרתם ייסגר המשרד בכל ימי חול המועד וערבי החג של 2003. במסגרת זו יתבקשו העובדים לצאת ל-9 ימי חופשה ללא תשלום במהלך השנה, במועדים שיבחר כל עובד - בנוסף על ימי חופשת חול המועד.

המשרד הגדול בישראל, מק'אן קשר בראל, הודיע לפני כשבוע על פיטורי 14 עובדים - שהם 5% מעובדיו. שאר העובדים התבקשו לצאת לחופשה מפוצלת של חודש ימים ללא תשלום בשנה הקרובה. בנוסף - קוצץ שכרם של הסמנכ"לים, המנכ"לים, וחברי ההנהלה בקבוצה ב-10%.

פובליסיס-אריאלי, שירד 2 מקומות בדירוג השנתי של משרדי הפרסום לשנת 2002, מטפל בתקציבי פרסום בהיקף 51.3 מיליון דולר (על פי נתוני יפעת בקרת פרסום - מחירי מחירון). המשרד הוא ה-10 בגודלו בישראל. על תקציביו הבולטים נמנים אסם (חלקי), בנק לאומי, המועצה להסדר הימורים בספורט, תקציב המדיה של לוריאל ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully