וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Remitly Israel מגייסת 20 עובדים למגוון משרות, בהן פיתוח, שיווק ושירות לקוחות

22.2.2024 / 14:32

באחרונה, דורגה Remitly Israel במקום ה-31 בדירוג חברות ההייטק שהכי טוב לעבוד בהן בישראל וברשימת עשר חברות ההייטק שהכי מקדמות מדיניות של גיוון והכללה של פירמת דן אנד ברדסטריט

עובדי רמיטלי. יחצ,
עובדי רמיטלי/יחצ

חברת הפינטק Remitly Israel, מגייסת עובדים למשרדיה בתל אביב, למגוון רחב של תפקידי תוכנה, מוצר, שיווק, פיתוח ומכירות, ביניהם: Senior Backend Engineer ,Senior Product Manager Data Analyst ,Senior Product Designer, Senior QA Engineer ועוד.

חברת Remitly מספקת שירותים פיננסיים דיגיטליים בינלאומיים בלמעלה מ-170 מדינות למיליוני לקוחות ברחבי העולם ונסחרת בנאסד"ק. הצוות בישראל התחיל את דרכו כסטארטאפ ישראלי בשם Rewire ובתחילת 2023 הושלם תהליך רכישת הסטארטאפ על ידי חברת הפינטק האמריקאית Remitly. ברבעון השלישי של שנת 2023, דיווחה Remitly על הכנסות של 241.6 מיליון דולר - זינוק של 43% בהשוואה לרבעון השלישי של שנת 2022, יחד עם גידול של 42% בלקוחות הפעילים, שהסתכמו ב-5.4 מיליון.

החברה מעסיקה יותר מ-2,700 עובדות ועובדים ברחבי העולם, בהם כ-180 בישראל. הצוות בישראל כולל נשים, להט"ב, ומהגרי עבודה ממדינות מתפתחות. באחרונה, דורגה Remitly Israel במקום ה-31 בדירוג חברות ההייטק שהכי טוב לעבוד בהן בישראל וברשימת עשר חברות ההייטק שהכי מקדמות מדיניות של גיוון והכללה של פירמת דן אנד ברדסטריט.

לפני פחות משנה, בעקבות תהליכי התרחבות וצמיחה, החברה עברה למשרדים חדשים בתל אביב באזור יגאל אלון, סמוך מאוד לרכבת השלום ולנתיבי תחבורה מרכזיים נוספים. המשרדים המתקדמים, מתפרסים על פני שטח של כ-2,200 מ"ר וכוללים: חדרי ישיבות, חדר משחקים, חדר הנקה, חצר ועוד. עובדי ועובדות החברה נהנים כבר היום משורה של הטבות ותנאים ייחודיים, ביניהם: חופשות לידה מאורכות לבן או בת הזוג, גמישות בימי חופשה בנוסף ליום חופש ורענון על חשבון החברה פעם ברבעון, ביטוח בריאות פרטי, מסלולי פיתוח אישיים ומקצועיים, ועוד.

Remitly Israel עובדת עם הטכנולוגיות החדשות ביותר בשוק. החברה מתמודדת עם אתגרים של distributed systems at scale ומכיוון שמדובר בשוק העברות כספים, ישנן דרישות קפדניות של data integrity. בשל דגש על מהירות וחווית הפיתוח, ניתן לראות שימוש נרחב בכלי פיתוח מודרנים ותהליכי CI/CD. ה-stack הטכנולוגי של Remitly Israel מגוון ומושתת בכללותו על ה-cloud, הפיתוח נעשה ב-golang וב-node.js/typescript, יחד עם אפליקצית native אשר נכתבת ב-react native.

גיא קשטן, מנכ"ל Remitly ישראל: "למרות התקופה המורכבת בארץ ובעולם, הצוות בארץ ממשיך לצמוח ולהתפתח. אנחנו ממשיכים לשים דגש על מצויינות מקצועית וקידום שוויון הזדמנויות פיננסי תוך הנגשת שירותים פיננסיים למהגרי עבודה וישראלים המבקשים לשלוח כספים למדינות האיחוד האירופי, אנגליה וארה"ב. כחברת אימפקט, האנשים שעובדים איתנו מעידים על המשמעות שמלווה אותם בעשייה היומיומית, מה שמשתקף היטב בשני הדירוגים של חברת דן אנד ברדסטריט אליהם התברגנו השנה - חברות ההיטק שהכי טוב לעבוד בהן וחברות ההיטק שהכי מקדמות מדיניות של גיוון והכללה - יש אצלנו הזדמנויות תעסוקה מדהימות עם פוטנציאל צמיחה וניהול ואנחנו סקרנים מאד להכיר את חברי הצוות העתידים להצטרף אלינו בשלל תפקידים במחלקות הפיתוח, מוצר, שיווק, שירות לקוחות ועוד."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully