וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה היא מצטרפת ל-Wolt: רשת חנויות הממתקים +TASA

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 11:23

רשת חנויות הבוטיק + TASA לשוקולדים וממתקים של מותגים בינלאומיים מצטרפת לפלטפורמת המשלוחים Wolt

חדש בוולט מוצרי טסה+. יחצ וולט ישראל,
חדש בוולט מוצרי טסה+/יחצ וולט ישראל

בשלב הראשון המשלוחים יגיעו לאזור תל אביב, גבעתיים ורמת גן ויציעו משלוחי מארזים מעוצבים כמו: משלוחי מנות לפורים, מתנות, מארזי ממתקים ושוקולדים ייחודים, מהבייקרי ובית הקפה במקום ניתן להזמין: דונאטסים, עוגות קוקי פאי, עוגיות, מאפינס, משקאות מיוחדים ועוד

רשת חנויות הבוטיק +TASA המתמחה בשיווק שוקולדים וממתקים של המותגים הבינלאומיים המובילים וכוללת בייקרי ובית קפה, מצטרפת לפלטפורמת המשלוחים Wolt, ותציע שירות משלוחים איכותי ומוקפד עד הבית, בשילוב חוויה קולינרית, ייחודית ואיכותית של +TASA .

בשלב ראשון משלוחי Wolt יגיעו לתל אביב, גבעתיים, רמת גן וגם בפלטפורמה זו הרשת תיצמד לסטנדרט השירות, המגוון ואיכות המוצרים מהגבוהים ביותר כמקובל ברשת.

+TASA תיתן מענה למשלוחים במארזים מיוחדים ומעוצבים הכוללים בין היתר: שוקולדים וממתקים של מותגים בינלאומיים כמו בצק עוגיות של סניקרס, אוראו בטעמים מיוחדים מדרום קוריאה, לייס בטעם כמהין ואבוקדו, משקאות קרים מיפן ועוד. ניתן יהיה להזמין מארזי מתנות, מתנות יום הולדת ומשלוחי מנות במארזים השומרים על טריות ואיכות.

משלוחי וולט מרשת טסה פלוס. יח"צ,
משלוחי וולט המתוקים מרשת טסה פלוס/יח"צ

המשתמשים באפליקציה יוכלו להזמין מהבייקרי ובית הקפה של החנות מגוון עשיר של דונאטסים ביחידים ובמארזים, עוגות קוקי פאי, עוגיות, מאפינס ועוד. זאת ועוד, יהיה ניתן להזמין גם את משקה הדגל של הרשת בשם "בלנדי": משקה אייס מבוסס חלב בטעמי לוטוס, וניל, קרמל וקפה, אגוזי לוז ועוד. המשקה מקושט קצפת עשירה ומפנקת עם סירופ מעל. הבלנדי מגיע בפחית מעוצבת וניתן יהיה למצוא את חנות +TASA באפליקציית Wolt בקטגוריית החנויות שוקולדים ,ממתקים ובייקרי.

לדברי אור בן -ימין סמנכ"ל השיווק של +TASA: "מאחר והרשת מונה כיום רק 2 סניפי דגל בתל אביב, אפליקציית Wolt מהווה עבורנו מנוע צמיחה להרחבת מעגל הלקוחות באזור גוש דן. האפליקציה תיתן מענה לקהל היעד שרוצה לארח בבית בחוויה קולינארית אחרת או להעניק מתנה או מארז ייחודי ומעוצב. המשלוחים יכללו את מגוון המותגים והמוצרים המיוחדים ביותר מסביב לעולם עם תמהיל ייחודיי הכולל שוקולדים, ממתקים ומוצרי הבייקרי הכוללים משקה הבלנדי, מארזי דואנטס, קוקי פאי, מאפים ועוד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
טסה + משלוחי וולט. אסף לוי,
TASA+ המתוקים שמגיעים לוולט/אסף לוי

ישראל אברהמי, מנהל הריטייל, Wolt ישראל: "החיבור עם +TASA, מהשחקניות המובילות והמרגשות בתחום המתוקים בישראל, הוא תוספת מתוקה במיוחד לקטגוריות המאפים והשוקולדים באפליקציה.

שיתוף הפעולה בין השתיים יאפשר לראשונה ליהנות מהמוצרים הייחודיים במשלוח מידי של כחצי שעה, מושלם לפעם הבא שתיתקלו בחשק למתוק".

רשת חנויות הבוטיק TASA + נפתחה לאחרונה עם שתי חנויות דגל חדשות הממוקמות בתל אביב: ברחוב לוינסקי 31 ובאבן גבירול 54. החנויות מעוצבות בקונספט ייחודי וראשון מסוגו בישראל כחנויות בוטיק חדשניות המשלבות בתוכן בייקרי ובית קפה. החנויות משתרעות על שטח ממוצע של 40-100 מ"ר, ממוקמות ברחוב, מעוצבות ומושקעות, ומציעות לצרכן הישראלי מאפים ומשקאות מיוחדים, מגוון עשיר וצבעוני של שוקולדים, חטיפים וממתקים של מותגים בינלאומיים המובילים והאיכותיים בעולם.

מדובר במוצרים ייחודיים, וגרסאות מיוחדות של שוקולדים, חטיפים, וממתקים, שלא ניתן להשיג ברשתות מזון או חנויות אחרות, כמו: לדוגמא: אוראו בטעמים מיוחדים מדרום קוריאה, לייס בטעם כמהין ואבוקדו, משקאות קרים מיפן ועוד.

הרשת החדשה משלבת בייקרי המציע מאפים ומשקאות ייחודיים ובלעדיים לרשת, כמו: מגוון עשיר של דונאטסים במילויים שונים. עוגות קוקי פאי בצק עוגיות אמריקאית עם שוקולד צ'יפס במילויים שונים.
העוגה מורכבת מתחתית, דפנות וכיסוי של בצק עוגיות עם מילוי משתנה וממתקים שונים כמו סניקרס, אוראו, לוטוס, סניקרס ועוד. את הקוקי פאי מכינה קונדיטורית במיוחד עבור הרשת. בנוסף, הבייקרי מציע: בלנדי - משקה אייס מבוסס חלב עם קצפת עשירה בטעמים שונים שחלקם מבוססים על המותגים הכי אהובים כמו מילקה, לוטוס ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully