וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת Sodexo זכתה בציון A בדירוג האקלים של ארגון ה-CDP

25.2.2024 / 14:27

במסגרת תכנית צמצום פסולת מזון בשנה האחרונה הפחיתה Sodexo, הפועלת ב-45 מדינות, 13 טון בפליטות פחמן דן-חמצני בישראל

איילת מרטין. סודקסו,
איילת מרטין/סודקסו

קבוצת Sodexo הצטרפה ל-346 החברות המדורגות בציון הגבוה ביותר של דירוג אקלים של CDP, מתוך 21,000 חברות שנבדקו. Sodexo הינה היחידה בענפה שזכתה בדירוג A בקטגוריה זו, בזכות פעילותה בתחום הסביבתי. הדירוג מבוסס על ההתקדמות, שהשיגה החברה בפעילותה למניעת משבר האקלים וההתחממות הגלובלית והאצת הפעולות להפחתת השפעתה על האקלים. זאת, לצד קידום המטרה להיות מובילה גלובלית בתחום מזון בר-קיימא.

גם בישראל, פועלת החברה להפחתת טביעת הרגל הפחמנית, באמצעות צמצום פסולת מזון, עידוד תזונה מבוססת צומח, ומעבר לרכבים חשמליים. מאז תחילת תוכנית צמצום בזבוז מזון, חלה ירידה של 34% בכמות המזון המושלכת, השווה ערך להפחתה של כ-13 טון בפליטת הפחמן הדו-חמצני.

איילת מרטין, תזונאית ואחראית תחום אחריות תאגידית ב Sodexo ישראל: "אנו גאים מאוד בהישג החשוב של Sodexo העולמית, אשר זכתה בדירוג הגבוה ביותר של ארגון ה-CDP. גם בישראל, כחלק מהארגון העולמי, אנו פועלים בנחישות והתמדה על מנת לעמוד ביעדים השאפתניים שהוצבו עד שנת 2040. אנו שמים דגש על הפחתת פסולת מזון ועידוד בחירה בתזונה מבוססת צומח ובנוסף, צמצום של צריכת האנרגיה הישירה שלנו, בין היתר על ידי מעבר לרכבים חשמליים. אנחנו מאמינים שפעולותינו יתרמו להשגת היעדים הגלובליים של הקבוצה".

  • עוד באותו נושא:
  • אקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully