וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמות עתיד: מקדמים עסקים של נשים באפליקציית EASY

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 16:28

לקראת יום האישה הבינלאומי ועל רקע המלחמה, עמותת 'יוזמות עתיד' יוצאת בשיתוף פעולה עם אפליקציית החיפוש הפופולרית EASY לקידום בעלות עסקים ברחבי הארץ

אישה בחורה אשת עסקים עובדת מחשב נייד. ShutterStock
יוזמות עתיד: מקדמים עסקים של נשים באפליקציית EASY/ShutterStock

על רקע המצוקה הכלכלית של העסקים הקטנים בצל המלחמה, עמותת יוזמות עתיד ואפליקציית EASY יקדמו עסקים של יזמיות במטרה לעודד את הציבור לרכוש או להשתמש בשירותים ובכך לתמוך בהן לאור האתגרים הכלכליים של החודשים האחרונים.

במסגרת שיתוף הפעולה יקודמו עסקיהן של בוגרות תכנית ההכשרה של עמותת יוזמות עתיד, כ4,500 בעלות עסקים באפליקציית החיפוש הפופולרית תחת הכותרת "יוזמות עתיד". רשימת העסקים של הנשים היזמיות תופיע בעמוד הבית באפליקציית איזי ותזכה לקידום וחשיפה בקרב כל משתמשי האפליקציה. משתמשי האפליקציה יוכלו להיכנס לרשימה, לבחור בבית העסק הרלוונטי להם ולהזמין את השירות המבוקש.

לאחרונה פרסמה עמותת יוזמות עתיד סקר מקיף לפיו מעל מחצית (53%) מבעלות העסקים הזעירים והקטנים סובלות מירידה של יותר מ- 50% בהכנסות שלהן מאז תחילת המלחמה. הנתון מטריד במיוחד כאשר אנחנו לוקחים בחשבון את העובדה ש- 56% מהיזמיות דיווחו שהעסק שלהן הינו מקור ההכנסה היחידי של משפחתן. יחד עם זאת, למרות הירידה הדרמטית בהכנסות העסק, 44% מתוכן, אופטימיות מאוד לגבי ההיתכנות להתאוששות העסק בטווח של שנה.

לאור הנתונים, יוזמות עתיד מובילה בחודשים האחרונים שורה של פעולות לסייע לנשים, שחוו פגיעה כלכלית משמעותית בעקבות המלחמה, ביניהן הקמת תוכנית חירום להבראה עבור בעלות העסקים. התוכנית מיועדת לנשים מאזורי לחימה שאינן מתגוררות בביתן, ומתקשות להמשיך לנהל את העסק במתכונתו הרגילה, לצד נשים שחוו ירידה חדה בהכנסות בעקבות המציאות הכלכלית העכשווית.

צופית גורדון מנכלית עמותת יוזמות עתיד. q elite beauty (1),
צופית גורדון, מנכ"לית עמותת 'יוזמות עתיד'/q elite beauty (1)

צופית גורדון, מנכ"לית עמותת יוזמות עתיד: "אנחנו נרגשות משיתוף הפעולה עם EASY ורואות בו חיבור טבעי. הדאגה לעסקים הקטנים בישראל היא צו השעה עבור כולנו, וההנגשה הפשוטה שלהם ב- EASY תעניק את ההזדמנות לכל אזרח ואזרחית לתמוך באותם עסקים - באמצעות פעולה אחת פשוטה - הזמנת השירות של אותה בעלת עסק.

אם לא נמנע קריסה של העסקים הקטנים כעת, נמצא עצמינו עם אבטלה, קצבאות מדינה ופערים חברתיים שייקח שנים לתקן. מדובר בנשים נחושות ומחויבות להמשך פיתוח העסק שלהן. הן לא רוצות תרומות אלא תנאים הוגנים שיאפשרו להן להמשיך ולהצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully