וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד סנדלר מונה למנכ"ל חטיבת הפריוריטי (FBC) בחברת וואן טכנולוגיות

26.2.2024 / 9:07

סנדלר יוביל את הפעילות העסקית והטכנולוגית של שתי החטיבות, הנחשבות לגופי היישום הגדולים והמובילים של מערכות ליבה ארגוניות לשוק העסקי בישראל

עודד סנדלר. חזי רגב,
עודד סנדלר/חזי רגב

עודד סנדלר מונה למנכ"ל חטיבת הפריוריטי (FBC) בחברת וואן טכנולוגיות (ONE), בנוסף לתפקידו כמנכ"ל חטיבת ONE ERP. סנדלר יוביל את הפעילות העסקית והטכנולוגית של שתי החטיבות, הנחשבות לגופי היישום הגדולים והמובילים של מערכות ליבה ארגוניות לשוק העסקי בישראל. טל פרנקל, ששימש עד כה כמנכ"ל FBC, מונה ליו"ר ויעסוק בפיתוח והרחבת עסקי החטיבה בשווקים מחוץ לישראל.

סנדלר הנו בעל ניסיון רב בניהול פרויקטים וצוותים מקצועיים בתחום הפיתוח והיישום של מערכות ליבה ארגוניות. הוא הגיע לוואן טכנולוגיות לפני כ-13 שנה ובמהלכן מילא מגוון תפקידי ניהול, כאשר בשלוש השנים האחרונות כיהן כמנכ"ל חטיבת ONE ERP. הוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול עם התמחות במערכות מידע מאוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע.

חטיבת הפריוריטי (FBC) בוואן טכנולוגיות מעסיקה 140 עובדים המומחים ביישום, הטמעה, פיתוח ולוקליזציה של מערכות ליבה ארגוניות (ERP ו-CRM) בשוק ארגוני ה- SMB והאנטרפרייז בארץ ובעולם. תחום זה נחשב לאסטרטגי וחיוני לפעילות העסקית של כל ארגון, ותהליך הטמעתן של מערכות אלו ידוע כמורכב ומאתגר, ודורש מקצוענות גבוהה. לחטיבה יש יותר מ-800 לקוחות והתקנות בארץ ובעולם, אשר נהנים משירות מקיף והתאמה מדויקת לצרכים ולדרישות שלהם.

עדי אייל, מנכ"ל וואן טכנולוגיות: "תחום מערכות הליבה הארגוניות נמצא בצמיחה מתמדת בקבוצת וואן טכנולוגיות, בשל חשיבותן של מערכות אלה לפעילות התקינה של כל ארגון. אין לי ספק כי עודד יוביל בהצלחה שתי חטיבות אסטרטגיות אלו, ובניהולו נמשיך לצמוח ולפתח את פעילותנו בארץ ובעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully