וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר סיגלית הרץ מונתה למנכ"לית גן החיות התנ"כי ואקווריום ישראל

26.2.2024 / 10:40

דירקטוריון גן החיות התנ"כי אישר בסוף השבוע האחרון את מינויה של ד"ר סיגלית הרץ למנכ"לית גן החיות התנ"כי. ד"ר הרץ, שצמחה בגן החיות, מחליפה בתפקיד את זיו איילון שפורש לגימלאות לאחר 5 שנות כהונה פוריות

ד"ר סיגלית הרץ. תום וינטראוב לוק,
ד"ר סיגלית הרץ/תום וינטראוב לוק

דירקטוריון גן החיות אישר ברוב קולות את מינויה של הד"ר סיגלית הרץ למנכ"לית גן החיות התנ"כי בירושלים ע"ש משפחת טיש. הרץ, שכיהנה במשך מעל ל-20 שנה כמנהלת השיווק של גן החיות ודוברת הגן, מחזיקה בדוקטורט בביולוגיה והובילה בשנים האחרונות את תכנית המנהיגות האקדמית "קיימה" מבית הקרן לירושלים, ניהלה את קשרי החוץ במוזיאון הטבע התנ"כי, הר-טוב והעבירה הרצאות בנושאי סביבה בטבע. את דרכה בגן החיות התנ"כי החלה בשנת 1998 כמדריכה בגן.

מנכ"לית גן החיות הנכנסת, ד"ר סיגלית הרץ: "זוהי עבורי זכות גדולה להמשיך את המורשת המפוארת של גן החיות והאקווריום ולהוביל אותו להמשך פיתוח ועשייה. התחושה היא של חזרה הביתה. יש לי אמון מוחלט בצוות המקצועי הנפלא, שעושה דברים נהדרים מדי יום בתחום שימור בעלי החיים, החינוך לשמירת טבע ואינספור מיזמים קהילתיים ירושלמים וישראלים בכלל. דווקא בתקופה הזו לגן ולאקווריום יש יכולת ריפוי והפגה משמעותיים. זהו מקום של אהבת אדם וטבע ואין סביבת עבודה יותר משמחת עבורי".

ד"ר הרץ מחליפה את זיו איילון, שכיהן כמנכ"ל גן החיות והאקווריום מעל 5 שנים ופורש בימים אלה לגימלאות.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully