וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל שלום מונה למנהל אבטחת מידע (CISO) של חברת הפינטק, ארניקס

26.2.2024 / 14:42

במסגרת תפקידו דניאל יוביל את מאמצי החברה להתמודד עם אתגרי אבטחת המידע ולהמשיך לחזק את מעמדה כשותפה ראויה לאמון של חברות השירותים הפיננסיים המובילות בעולם

דניאל שלום. ברצי גולדבלט,
דניאל שלום/ברצי גולדבלט

חברת הפינטק ארניקס (Earnix), מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות AI לתמחור והתאמה אישית של מוצרים בענפי הביטוח והבנקאות, הודיעה היום על מינויו של דניאל שלום למנהל אבטחת המידע של החברה (CISO). במסגרת תפקידו דניאל יוביל את מאמצי החברה להתמודד עם אתגרי אבטחת המידע ולהמשיך לחזק את מעמדה כשותפה ראויה לאמון של חברות השירותים הפיננסיים המובילות בעולם.

דניאל צבר ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה בתפקידי ניהול בכירים בתחום הסייבר. כקצין הוא כיהן במספר תפקידי אבטחת מידע בחיל האוויר, לרבות ניהול סיכוני סייבר במפקדת חיל האוויר, ראש צוות בחמ"ל הסייבר של החיל וכן מפקד יחידת האקרים 'לבנים' המדמים התקפות אמת. עם שחרורו הוא הצטרף לחברת ייעוץ הסייבר Citadel ובמשך 13 שנה שימש כיועץ אבטחה ואחר כך כסמנכ"ל לקוחות ופרויקטים של החברה. בין לקוחותיו בתקופה זו ניתן לציין את בנק ישראל, בנק הפועלים והראל חברה לביטוח.

ארניקס חווה בשנים האחרונות תנופה עסקית וצמיחה מהירה שמבוססת בין השאר על גיוס מנהלות ומנהלים בכירים בתעשייה. במהלך השנה האחרונה היא גייסה לשורותיה את ארז ברק שהתמנה ל CTO וקידמה את בארי מרט שמונה למנהל המוצר הראשי.

דניאל שלום: "אני נרגש לעצב את עתיד האבטחה והפרטיות במסגרת חברה חדשנית ומובילה בתעשיית השירותים הפיננסיים. אני מצפה לעבוד עם הצוות המוכשר של ארניקס כדי להתמודד עם האתגרים הניצבים בפני התעשייה ולאפשר לחברה להמשיך לספק שירות יוצא דופן ללקוחות".

אסנת ינושבסקי יעקובי סמנכ"לית לקוחות ארניקס(CCO) : "אבטחת מערכות מידע ופרטיות הם ערכי יסוד בארניקס והם משקפים את המחויבות שלנו לציית לסטנדרטים מחמירים עבור לקוחותינו הפועלים בשווקים עתירי רגולציה. רמת האבטחה הגבוהה של מערכותינו כוללת הסמכות מוכרות של התעשייה, התמודדות רציפה עם תרגולות חדירה, כלי אבטחת סייבר ותהליכים ברמה גבוהה וכן גיוס מומחים מהשורה הראשונה שמבטיחים כי תשתית הענן הארגונית שלנו תוכל להתאים את עצמה לשינויים במפת איומי האבטחה המשתנה כל העת. דניאל מביא עימו ניסיון ומצוינות טכנולוגית שמבטיחים שאסטרטגיית האבטחה של ארניקס תמשיך להיות מתקדמת מסוגה ומובילה בתעשייה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully