וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילה טל מונתה למנכ"ל רימון קרנות גידור

26.2.2024 / 15:18

טל כיהנה כחברת הנהלה, מנהלת סיכונים ראשית בהפניקס בית השקעות (אקסלנס), ובנוסף הייתה אחראית על פיתוח מיזמים אסטרטגיים. טל: "הניסיון שלי שמשלב קידום חדשנות ופיתוח עסקי ביחד עם ניהול סיכונים יתרום להובלה ולפריצה של קרנות הגידור רימון"

הילה טל. יחצ,
הילה טל/יחצ

הילה טל מונתה למנכ"ל קבוצת רימון קרנות גידור, הכוללת ארבע קרנות גידור באסטרטגיות מסחר שונות. מעבר לתפקיד זה, טל כיהנה כשלוש וחצי שנים כמנהלת הסיכונים הראשית והפניקס בית השקעות (אקסלנס). במסגרת תפקידה הייתה אחראית בנוסף לניהול הסיכונים של בית ההשקעות על פיתוח שיתוף פעולה עם חברת פינטק, והקמת קרן גידור בתחום הקרפטו, כמו כן, שימשה כדירקטורית בקסם - חברת קרנות הנאמנות של בית ההשקעות. קודם לתפקידה זה כיהנה כמנהלת הסיכונים בבנק ירושלים במשך שמונה שנים.

טל היא בעלת תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה ותקשורת מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני במנהל עסקים, באוניברסיטת תל אביב. כמצטיינת במחזור שלה, טל נשלחה להתמחות באוניברסיטת ורטון היוקרתית בפילדלפיה.

הילה טל, מנכ"לית רימון קרנות גידור: "אני גאה להצטרף לקבוצת רימון קרנות גידור, שמנהלת קרנות ייחודיות בתחום מט"ח, זו הזדמנות עבורי להביא את הניסיון שלי שמשלב את הבסיס היציב של ניהול הסיכונים המוקפד ביחד עם עולמות החדשנות והפיתוח העסקי. דבר זה יאפשר לי להוביל את רימון להשגת יעדי הצמיחה שלה, תוך ניהול כספי ההשקעה באופן מיטבי והגשמת ייעדי התשואה".

רימון קרנות גידור הוקמה בשנת 2016 ובראשה עומדת הבעלים מיכל אדלרסברג. רימון מתמקדת בפיתוח אסטרטגיות השקעה שונות בתחום המטבעות הכוללות,פיתוח מערכות מסחר היודעות לנצל הזדמנויות משינויי התנאים והמגמות בכלכלה ובשוק ההון. לצידה של מיכל עומד מנהל ההשקעות הוותיק אריק גולדין.

אדלרסברג ציינה כי: "טל מהווה חיזוק משמעותי לרימון, הסתכלותה רחבת הטווח ששמה דגש על ניהול הסיכונים השונים הנלווים להשקעה, תאפשר למשקיעינו למקסם את יחס התשואה מול הסיכון בהשקעת כספם. אני מברכת את טל על הצטרפותה אלינו, ובטוחה שיחד נדע להצעיד את רימון למקומות חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully