וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי מעלה את שכרו ואת שכר בתו בעשרות אחוזים

26.2.2024 / 15:42

לוי מכנס אסיפת בעלי מניות לאישור תנאי השכר. בין הנימוקים להעלאת שכרה של בתו המשמשת סמנכ"לית שיווק בחברה ב-42.5% ל-643 אלף שקל בשנה: "הפגינה יכולת ניהולית גבוהה"

בווידאו: נערכים לבאות? הקונים מצטיידים ומרוקנים את מדפי הסופרים/ראובן קסטרו

רמי לוי, מנכ"ל רשת השיווק הקרויה על שמו, מזמן אסיפת מניות על מנת לאשר תנאי העסקה משופרים לו ולבתו יפית אטיאס לוי המשמשת סמנכ"לית שיווק ברשת.

האסיפה שתכונס תתבקש לאשר לאטיאס לוי עלות שכר של 643 אלף שקל, זאת לעומת 451 אלף שקל כיום. מדובר בעלייה של 42.5%.

בדיווח החברה לבורסה מצוין כי אטיאס לוי "מועסקת בחברה משנת 2007 בתפקידים שונים בתחום הניהול והשיווק, ובכלל זה ניהול מועדון הלקוחות של החברה. היא הפגינה יכולת ניהולית גבוהה ותרמה רבות לתחום השיווק והפרסום של החברה ובכך להצלחת החברה ולחיזוק המותג שלה.

"בפני ועדת התגמול והדירקטוריון הוצגו פעולות, פרויקטים ופעילויות מגוונים וחדשניים של מחלקת השיווק והפרסום, ובשנים האחרונות שיפרה באופן מהותי את מיתוגה ומיצובה של החברה".

יפית אטיאס לוי, סמנכ"לית השיווק ברשת רמי לוי שיווק השקמה, עם הדיסקית. יחצ,
אטיאס לוי. עלייה של 42.5% בשכר/יחצ

ועדת התגמול והדירקטוריון הדגישו את "חשיבות התמרוץ של סמנכ"ל השיווק באופן שהיא תמשיך לפעול להמשך גידול מספר החברים במועדון הלקוחות של החברה והגדלת המכירות של החברה בכלל ולחברי המועדון בתוכם".

עוד מצוין כי "חברי ועדת התגמול ודירקטוריון החברה סברו שהפערים בין תנאי הכהונה המוצעים של אטיאס לוי לבין עלות ההעסקה הממוצעת ועלות ההעסקה החציונית של שאר עובדי החברה ושל עובדי קבלן המועסקים אצל החברה, אין בהם כדי להשפיע לרעה על יחסי העבודה בחברה בהתחשב בתפקידה".

כידוע, רבים מהעובדים המועסקים ברשת מקבלים שכר מינימום ולוי אף התבטא בנושא הקושי לגייס עובדים בימי המלחמה, כאשר בתחילת המלחמה אף התגאתה הרשת בכך שמתנדבים איישו קופות ברשת.

לוי עצמו מעוניין לשדרג את הרכיב הקבוע של שכרו מסכום של 95 אלף שקל בחודש כיום ל-120 אלף שקל בחודש, זאת בנוסף לרכיבים אחרים. ב-2022 הסתכמה עלות שכרו של לוי ב-3.4 מיליון שקל, כשני שליש מהם בשל מענקים והיתר בשל שכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully