וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SFP מגייסת מתכננים פיננסים וסוכני ביטוח עצמאים

26.2.2024 / 17:17

ויטלי פלוטינסקי מבעלי SFP: "אנחנו יודעים להציע לטובים ביותר בענף, את התנאים להגדיל את התיק שלהם"

ויטלי פלוטינסקי וספיר קדוש מייסדי SFP. שי רגב,
ויטלי פלוטינסקי וספיר קדוש מייסדי SFP/שי רגב

SFP חברת בוטיק לתכנון פיננסי, המנהלת תיקי נכסים בהיקף של מיליארדי שקלים מגייסת מתכננים פיננסים, מתכנני פרישה וסוכני ביטוח. המודל של SFP מעורר עניין בקרב מתכננים פיננסים רבים, הודות למעטפת מקצועית שמשפרת מאוד את אחוזי ההצלחה וההישגים. הייחודיות של חברת התכנון הפיננסי בענף, היא ייצור של פגישות רבות In-house, תחת המותג SFP שהפך סימן למצוינות מקצועית וידע בתכנון פיננסי.


החברה מעניקה לכל מתכנן פיננסי או סוכן ביטוח שיצטרף לשורותיה, הזדמנויות מכירה מול לקוחות מבוססים, לצד ליווי מקצועי מלא של מומחים בכל הנושאים החשובים כדי להביא את המתכננים והסוכנים להצלחה.

המעוניינים להגיש מועמדות יכולים לפנות באתר החברה. ל-SFP משרדים בערים חיפה, רמת גן ורחובות, כך שיש גמישות מלאה בהגעה למשרדים בהתאם לאזור המגורים.

החברה שהוקמה על ידי ויטלי פלוטינסקי וספיר קדוש, שניהם מתכננים פיננסים בכירים שצברו ניסיון רב בבנייה והקצאה של תיקי נכסים למשפחות למטרת הגדלת הון, היא מחברות התכנון הפיננסי הצומחות בישראל.

"האמצעים הוכיחו את עצמם"

ויטלי פלוטינסקי, בעלים ומנכ"ל משותף ב-SFP: "אנחנו מחפשים את הרעבים והנחושים, בתמורה יודעים להציע לאנשי העילית בענף, את התנאים הכי טובים להצליח בהם. בענף שלנו יש הרבה אתגרים, מתכננים וסוכנים לא תמיד מצליחים למצוא את הבית המתאים להם. במיוחד בתקופות של מלחמה זה הופך קשה יותר, כדי לתמוך במתכננים וסוכנים, עם התנודות הרבות שמתרחשות, בנינו מודל שמלווה להצלחה ובמיוחד יודע לספק פגישות עם לקוחות פוטנציאליים כששאר השוק בחולשה. זה משהו שלא פשוט ליישם, אבל הבנו שאלה המוטיבים שמביאים אלינו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בענף. גייסנו בחודשים האחרונים מספר מתכננים פיננסים שהמעטפת שלנו היא בדיוק מה שהיה חסר להם במקומות אחרים. ככה שני הצדדים מרוצים".

בינואר 2023, SFP הייתה מהחברות הראשונות בישראל שזיהו את המגמה ואת ההשפעות של המצב הפוליטי והחוקתי המעורר בישראל, ובסקירה חודשית שפירסמה ללקוחותיה המליצה פיזור להשקעות באפיקי השקעה של מט"ח ובמסלולי חו"ל. אסטרטגיה זו הוכיחה את עצמה מאוד בשנה האחרונה, לקוחות SFP יצאו נשכרים מעליית ערך הדולר והשקעות דולריות. בעת מלחמת חרבות ברזל, כשנרשמו תנודות בבורסה המקומית, חלק גדול מההשקעות היה מוקצה לחו"ל ולכן לא נפגע מהמצב בישראל.

ייחודיות נוספת של SFP היא בכל הגישה השיווקית והמיתוגית של החברה והמתכננים הפיננסים עצמם. היא מובילה בתחום הכנסים והוובינרים ללקוחות קיימים ופוטנציאליים מעניקה כלים למיתוג אישי של המתכננים הפיננסים וסוכני הביטוח תחתיה. האמצעים הללו הוכיחו את עצמם ככלים המסייעים להגדלת המכירה של אנשי מקצוע שעובדים איתה.

ספיר קדוש, מייסדת ומנכ"לית משותפת ב-SFP: "פונים אלינו מתכננים פיננסים רבים וסוכני ביטוח מהענף. השלב הראשון הוא בדיקת התאמה, לאחר מכן ראיונות ושיחות עם המתכננים הפיננסים. אנחנו יודעים לספק נפח פגישות בהיקפים גבוהים משמעותית מהמקובל בענף והמטרה לראות שמתכננים פיננסים וסוכני ביטוח עצמאיים יכולים לעמוד בסטנדרטיים גבוהים יותר וגם בסופו של דבר, אם הם מצטיינים, גם לייצר הכנסות ורווחים ברף הכי גבוה של הענף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully