וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד ענת כפיר נבחרה לכהן כסגנית יו"ר בועדת קידום זכויות האישה של מחוז מרכז

26.2.2024 / 17:23

עורכת הדין ענת כפיר, שותפה ובעלים בפירמת עורכי הדין KR בראשל"צ, משתתפת בריאליטי פקין אקספרס אשר משודרת בימים אלו ברשת 13, נבחרה לכהן כסגנית יו"ר בועדת קידום זכויות האישה של מחוז מרכז: "יש תקרות שצריך לנפץ"

עו"ד ענת כפיר. ענת קזולה,
עו"ד ענת כפיר/ענת קזולה

עורכת הדין ענת כפיר, שותפה ובעלים בפירמת עורכי הדין KR בראשל"צ, משתתפת בריאליטי פקין אקספרס אשר משודרת בימים אלו ברשת 13, נבחרה לכהן כסגנית יו"ר בועדת קידום זכויות האישה של מחוז מרכז. בתור סגנית יו"ר, תפקידה של כפיר הוא להיות קול ודמות מובילה בתחום הקידום וההגנה על זכויות האישה. המקיימת פעילות משפטית ומשפטית-ציבורית לקידום שוויון המגדר ולהבטחת זכויותיהן של נשים במשפט.

"לייצוג הנשים במקצוע עריכת הדין חשיבות רבה, הוועדה מעניקה בין היתר כלים שיאפשרו לעורכות דין שמבקשות לשלב בין קריירה לחיי משפחה להתמודד על תפקידים שונים במגזר הציבורי, בניית ממשקים לשיתופי פעולה והרחבת מעורבות של נשים בתפקידי מפתח.

"בשנים האחרונות אמנם קיימת הכרה גדולה יותר בזכויות נשים, ואלו ללא ספק גם מוכיחות עצמן כנשות מקצוע ועורכות דין מהמעלה הראשונה, שמובילות את הלקוחות לתוצאות מיטביות ומשנות סדרי עולם. בישראל 2024 יש למעלה מ-50 אלף עורכות דין נשים אינטלגנטיות, משכילות, רהוטות, יצירתיות, בעלות כושר ביטוי וניהול. ועדיין יש כל כך הרבה תקרות שצריכות להתנפץ מהר ככל שניתן גם בתחום הכוחני הזה. כך, למשל, עולה לא פעם נושא פערי שכר המשמעותיים שקיימים במשרדי עורכי דין רבים ומפלה באופן מובהק בין גברים לנשים. בעיניי זו תופעה שצריך להוקיע מהשורש".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully