וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסוף הכל יורד, גם הריבית: אריק סיני ממשיך את הקאמבק עם קמפיין

עודכן לאחרונה: 27.2.2024 / 8:36

בנק מזרחי-טפחות עולה הערב (ג) בקמפיין חדש לפיקדון קרמבולה עם הבטחה לשמור על הריבית קבועה וגבוהה לשלוש שנים, גם אם הריבית במשק תרד. בקמפיין יככב האמן והיוצר אריק סיני

אריק סיני מתארח בפרסומת למזרחי טפחות לצד דביר בנדק/עופר חג'יוב

לאחר תקופה ארוכה של ריביות גבוהות במשק ואחרי שחווינו הורדת ריבית בחודש ינואר, לאחר כ-4 שנים - השיח על ירידת ריבית, חוזר לכותרות והצפי הוא כי במהלך השנה נראה את הריבית במשק יורדת.

כמענה לצפי זה, בנק מזרחי-טפחות חוזר עם הצעה אטרקטיבית ועולה עם קמפיין חדש לפיקדון קרמבולה - ששומר על הריבית קבועה וגבוהה לשלוש שנים, גם אם הריבית במשק תרד.

לצד פרזנטור הבנק דביר בנדק והבנקאית סוזי טובי, מככב בקמפיין הפעם, גם האמן והיוצר אריק סיני, שמסביר לדביר שקהל ופרסום לא נשארים בשיא לאורך זמן ובסוף הכל יורד... גם הריבית במשק. אז מגיעה סוזי ומספרת על פיקדון קרמבולה ששומר על הריבית הגבוהה לשלוש שנים, גם אם הריבית תרד.

היקף הקמפיין נאמד בכ-4 מיליון שקל ויעלה החל מהיום (27/02/2024) בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל.

אריק סיני מתארח בפרסומת למזרחי טפחות לצד דביר בנדק. עופר חג'יוב,
לצד פרזנטור הבנק דביר בנדק, מככב הפעם, גם האמן והיוצר אריק סיני/עופר חג'יוב

פיקדון קרמבולה של מזרחי טפחות הינו פתרון ייחודי במערכת הבנקאית, שכן מי שמפקיד כסף בקרמבולה נהנה מריבית קבועה מובטחת בתום תקופת הפיקדון, גם אם הריבית במשק תרד. בנוסף, בפיקדון קרמבולה לא צריך לבחור מראש בין הריבית הקבועה המוצעת במעמד ההפקדה לבין הצמדה למדד, אלא פשוט להמתין לסוף התקופה ואז ליהנות מהמסלול הרווחי מבין שניהם. זאת, בנוסף לנזילות מלאה של הכסף החל מחודש לאחר ההפקדה (בהצמדה למדד בלבד).

כזכור, לפני כשבוע, השיק בנק מזרחי טפחות את 'פיקדון בלי חשבון' עבור לקוחות כל הבנקים. השירות החדש והייחודי של בנק מזרחי טפחות, מאפשר מעתה ללקוחות כל הבנקים, להפקיד כספים לפיקדונות נבחרים שמציע הבנק, ביניהם קרמבולה וזאת בקלות ובמהירות וללא יציאה מהבית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אריק סיני מתארח בפרסומת למזרחי טפחות לצד דביר בנדק. עופר חג'יוב,
אריק סיני מתארח בפרסומת למזרחי טפחות לצד דביר בנדק/עופר חג'יוב

לדברי אלה ויגדר, מנהלת סקטור ניהול פיננסי במזרחי-טפחות: "בימים אלו, של חוסר וודאות על רקע המלחמה וצפי מסתמן לירידת ריבית בהמשך השנה, פיקדון קרמבולה מאפשר למשקיעים לשמור על הריבית הגבוהה למשך תקופת הפיקדון, זאת לצד האפשרות ליהנות מהשקעה בשני מסלולים במקביל.

בנוסף, כבנק שפועל כל הזמן לייצר פתרונות מצוינים, מותאמי תקופה וצרכי לקוח, פיתחנו שירות חדש המאפשר לכלל לקוחות הבנקים ליהנות מהאפשרות להפקיד לקרמבולה וליתר הפיקדונות המגוונים שמציע מזרחי טפחות מבלי לצאת מהבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully