וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטקוין בשיא של שנתיים: זינק ב-35% בחודש ל-57 אלף דולר

27.2.2024 / 10:26

ביטקוין השלים עלייה של יותר מ-10% תוך שבוע בלבד ושערו עומד על 57 אלף דולר - שיא של שנתיים; את'ריום עלה בכ-42% בחודש האחרון

בווידאו: תחנת כוח הופעלה מחדש כדי לכרות ביטקוין/זווית

שיא של שנתיים לביטקוין: אתמול בשעות הלילה עמד שערו של ביטקוין על 57 אלף דולר, נקודת שיא בשנתיים האחרונות, זאת לאחר שביטקוין השלים עלייה של יותר מ-10% בשבוע האחרון בלבד.

העלייה נבעה בעיקר מהמשך זרימת הון שוטפת לקרנות הסל המובילות שהושקו באמצע ינואר השנה.

בחודש האחרון, עלה ביטקוין ביותר מ-35%, ואת'ריום ביותר מ-42%. למרות הירידה החדה שחווה שוק הקריפטו בשבוע לאחר השקת קרנות הסל בינואר, ההתאוששות הייתה יציבה ומהירה, שהביאה את המטבעות המובילים לשיאים חדשים מזה שנתיים.

את שיא כל הזמנים קבע ביטקוין בנומבמבר 2021 במחיר של 69 אלף דולר, וכעת, נשאר לו פחות מ-12 אלף דולר על מנת לקבוע שיא כל הזמנים חדש.

גם את'ריום, המטבע הדיגיטלי השני בגודלו, חווה עליות משמעותיות השבוע, וזינק ב-8.9% ל-3,275 דולר - שיא חדש מאז תחילת 2022.

מטבעות אלטרנטיבים נוספים נהנו מהעלייה, כשהבולטים הם בי.אנ.בי (BNB) ויוניסוואפ (UNI), שהשלימו עלייה שבועית של 10.4% ו-42$ בהתאמה.

נכון לכתיבת מילים אלה, ביטקוין נסחר במחיר של 56,060 דולר ואת'ריום במחיר של 3,221 דולר.

מטבע ביטקוין. ShutterStock
ביטקוין. העליות נובעות מנהירה של משקיעים לקרנות הסל עוקבות ביטקוין/ShutterStock

העלייה בשוק הקריפטו הרחב מגיעה במקביל לדיווח של מנהלת הנכסים הדיגיטליים Coinshares, המצביע על שבוע רביעי ברציפות של זרימות הון למוצרי השקעה בקריפטו.

על פי הדו"ח של חברת Coinshares, ניתן להסיק כי הביקושים הגבוהים אינם פוסקים, והשבוע זרמו יותר מחצי מיליארד דולר שיועדו עבור השקעה בנכסים דיגיטליים.

הקרנות המובילות, IBIT של בלאקרוק ו-FBTC של פידליטי, ממשיכות לעמוד בראש הטבלה, ומצליחות לפצות במידה רבה על יציאת הון מהקרן GBTC של גרייסקייל.

גם החברה הציבורית, שמחזיקה את כמות הביטקוין הגדולה ביותר, מיקרוסטרטג'י (Microstrategy), הודיעה על רכישה נוספת השבוע, של כ-3,000 מטבעות בסכום כולל של 155 מיליון דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ציוץ מזויף - מיקרוסטרטג'י. מערכת וואלה!, צילום מסך
הציוץ המזויף של ההאקרים. מאות אלפי דולרים נגנבו בטרם הוסר הפוסט/צילום מסך, מערכת וואלה!

פריצות ברקע העליות

יחד עם נסיקת המחירים, ישנם לא מעט מקרים ונסיונות לגנוב כספים ממשתמשים תמימים. יותר מוקדם השבוע, נפרץ חשבון הטוויטר (X) של חברת מיקרוסטרטג'י, ובפוסט שפורסם מהחשבון הפרוץ, ההאקרים פיתו משתמשים להעניק גישה לארנקיהם בתמורה לתשלום בטוקנים, כ-440 אלף דולר נגנבו בטרם הוסר הפוסט.

גם חשבון האינסטגרם של ערוץ 14 הישראלי נפרץ בסוף שבוע שעבר, כששם, ההאקרים השתמשו בו כדי לפרסם מודעות מזויפות בהן מנכ"ל חברת אמזון, ג'ף בזוס, משיק לכאורה מטבע קריפטו חדש ומבטיח 0.2 ביטקוין לכל מי שישקיע בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully