וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציבור גודש את הקניונים: "עלייה של עשרות אחוזים בהשוואה ליום רגיל"

עודכן לאחרונה: 27.2.2024 / 16:58

הוצאות האשראי עלו ב-15.4% בהשוואה ליום הבחירות הקודם בנובמבר 2022: "עד 14:00 הציבור הוציא 623 מיליון שקל"

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי ואשתו יעל חולדאי מצביעים בבחירות המקומיות, קלפי תל אביב, 27 בפברואר 2024/ראובן קסטרו

הציבור גודש את הקניונים ביום הבחירות, כאשר מרכזים רבים מדווחים על עומסים ועל תפוסה גבוהה.

"אם חשבתן להגיע לסנטר - אל!", נכתב היום בקבוצה של אמהות תל אביביות. לפי הדיווחים גם פארק המסילה, קניון עזריאלי ואף האוטובוסים המובילים למקומות אלה היו עמוסים לעייפה בבני נוער ומבוגרים, עם דיווחים על תורים ארוכים בחלק מהמקומות.

קניונים רבים ניסו מראש למשוך את הקהל באטרקציות שונות המיועדות לילדים, וכן בהנחות ומבצעים. המצב הביטחוני ומזג האוויר הלא אידיאלי הפכו גם הם את הקניונים הסגורים לאופציה מועדפת עבור רבים.

בקניוני עזריאלי דיווחו על גידול של כ-60%-70% בטראפיק של הקונים בפריסה ארצית, זאת נכון ל-16:00 אחרי הצהריים.

בקניון TLV בתל אביב התנועה הומה: "כ-3 שעות מפתיחת הקניון ואנו רואים גידול משמעותי בכמות המבקרים בהשוואה ליום חול רגיל. מניסיון העבר בימי הבחירות לראשות הממשלה האחרונים, ריכוז הטראפיק הינו בין השעות 12:00-19:00. נכון לשעה 13:00 פקדו את הקניון כ-10,000 מבקרים. אנו מאמינים כי נראה עלייה משמעותית בכמות המבקרים ביחס ליום הבחירות לראשות הממשלה האחרון".

עזריאלי תל אביב, יום הבחירות המקומיות. יח"צ,
עזריאלי תל אביב. "עלייה של 60%-70% בכל הארץ"/יח"צ

גם לקניון שבעת הכוכבים בהרצליה הגיעו קונים רבים: "עד השעה 11 ישנה עליה של 40% במספר המבקרים. כפי שהערכנו צפויה היום עלייה של עשרות אחוזים במספר המבקרים ביחס ליום רגיל. בנוסף למבצעים בחנויות, המבקרים נהנים גם מחוויה משלימה עם יריד אוכל ואמנים ופעילויות ילדים מגוונות המעשירות חווית הקניות", אמרה רוני לוסטיג, מנהלת שיווק קניון שבעת הכוכבים בהרצליה.

בצפון רבים בחרו לבלות את היום במרכזי הקניות, "עד השעה 12:00 בצהריים נרשמה עלייה משמעותית במספר המבקרים, עם גידול של מעל 50% לעומת יום רגיל. מה שמשפיע באופן ישיר גם על כמות הרכישות. מזג אוויר הסגרירי תורם גם הוא להחלטת משפחות רבות לבלות את יום הבחירות בקניון, תוך השתתפות בפעילויות שונות וניצול מבצעים אטרקטיביים ברשתות השונות", מסר דותן שלום מנכ"ל קניון שער הצפון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קניון TLV ביום הבחירות המקומיות. טל איז'ק,
קניון TLV בתל אביב. "10,000 מבקרים עד כה"/טל איז'ק

נתוני הקניונים עולים בקנה אחד עם דיווחי חברת שבא, המנטרת את התשלומים בכרטיסי אשראי. לפי שבא, בין השעות 8:00 ל-14:00 נרשמו הוצאות של יותר מ-623 מיליון שקל - עליה של 15.4% לעומת יום הבחירות האחרון בנובמבר 2022 שבו נרשמו בשעות אלו הוצאות בהיקף של 540.29 מיליון ש"ח. בבחירות המוניציפאליות הקודמות שנערכו ב-30 באוקטובר 2018 היקף ההוצאות בשעות אלו עמד על סכום של 332.16 מיליון שקל בלבד.

משבא נמסר כי היקף הרכישות היום גבוה בשיעור של יותר מ-6% לעומת השעות המקבילות ביום שישי האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully