וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: על אימהות של לוחמים וארוחת שף בקניון

רונית מטיאס

28.2.2024 / 7:44

מייק אפ עם היסטוריה, ורוד הוא הצבע לשפתיים, הטיפוח הקוריאני ממשיך לכבוש את העולם, הסרום שמבטיח להפחית קמטים, תומכים באופנה ישראלית, ארוחת שף בסנטר, כיצד תהפכו לברמנים של עצמכם והגלידה שתמתיק את הקיץ

אופנה למען הקהילה יריד ABOUT US. ערן לוי,
אופנה למען הקהילה יריד ABOUT US/ערן לוי

אופנה למען הקהילה

אחד הערכים העליונים שהפנמנו במלחמת חרבות ברזל הוא חובתנו הלאומית לפרגן ולתמוך בתעשייה כחול-לבן, בשבוע הבא יפתח ABOUT US by Karina -יריד הלייף סטייל ה-11 של קרין לאופר-דיין, בעלת KARINA-בית למעצבים מובילים בתחומי האופנה והלייף סטייל.

ביריד יוצגו קולקציות אביב של מותגים ומעצבים מקומיים ממגוון תחומי הלייף סטייל ביניהם: אופנה, אקססוריז, ביוטי, עיצוב הבית ועוד בתמהיל בין מעצבים צעירים ומבטיחים למעצבים ותיקים ונחשבים, בין המותגים: locali X rutage -שת"פ בין 2 מותגים מאחוריהם עומדות רון אל עזר ונופר חתוכה; MIRIT RODRIG; "חח" אקססוריז ואופנה; תכשיטים של שרון גיאור; פסיפסים של עמית סנדיק; תכשיטי SHELLY; משקפי שמש ותיקים של MOSTO Shiruetto, Heroic, OR PAZ, AKAL, ירדן חנוכה JOR-D, ZUCKER, NORTHERN STAR, Ciporkin, Frett, RELEV'E, TAMU, Pasiim, bisou maman, יוגה om-me, inhale exhale, תכשיטים פאולה ביאנקו, GALIT RONDIN, מירב לב רן פירסינג ויהלומים, ATUA, OH STUDIO, משקפי שמש ותיקים BLISS, נרות FUSHIA, מוצרי נייר ME, הלבשה תחתונה The Fluff.

בערב פתיחת היריד שיתקיים במתחם המכולות ביפו, תתקיים תצוגת אופנה בהשתתפות 20 אימהות ללוחמים, חלק מהכנסות ערב הפתיחה, יתרמו ל"עמותת עדן" התומכת ומשקמת נערות ונשים שעברו טראומה מורכבת, במטרה להחזירן לחיים נורמטיביים ושגרה בריאה.

אופנה למען הקהילה יריד ABOUT US. ערן לוי,
אופנה למען הקהילה יריד ABOUT US/ערן לוי

יופי אייקוני

לפני 40 שנה, השיק מותג היוקרה גרלן, את סדרת המייק אפ טרקוטה האייקונית- סדרה פורצת דרך בזכות מומחיות המותג במדע ובפיתוח טכנולוגיות, ידע בפיגמנטים ובאבקות. כעת, גרלן מכתיבים ומגדירים מחדש את גבולות החדשנות בקוסמטיקה עם פיתוח דור חדש של פורמולות ומרקמים עם השקת טרקוטה Le Teint-מייק אפ נוזלי המכיל כ-95% מרכיבים ממקור טבעי המשלב את הקלילות שבפודרה באבקה בגימור מושלם וכיסוי של מייק-אפ נוזלי.

לפורמולה כיסוי בינוני שניתן לבנייה ועמידות עד 24 שעות בזכות חומרים מטפחים, קלילים ורעננים שאינם מכבידים על העור, המוצר זכה בחותמת ובפרס היוקרתי של מגזין הטיפוח Allure כאחד ממוצרי הטיפוח הטובים ביותר לשנת 2023, ליין הטרקוטה, עוצב במיוחד בהשראת אדמה, אוויר ואור.

בקולקציה שלל גוונים כולל 3 תתי גוונים: נטרלי, קריר וחמים, לתוצאה אופטימלית, מוצעת מברשת קבוקי מיוחדת עם ידית עץ המאפשרת שליטה מלאה של טשטוש המייק-אפ ומעניקה עיסוי מטפח העור.
להשיג ברשתות הפארם הנבחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יופי אייקוני טרקוטה Le Teint של גרלן. יח"צ חו"ל,
יופי אייקוני טרקוטה Le Teint של גרלן/יח"צ חו"ל

יופי מקוריאה

קוריאה סומנה מזמן כמובילה בתחום הטרנדים בעולם הביוטי, הביוטריות הקוריאניות תומכות בשיטת ה'ניקוי הכפול', הכוללת ניקוי בעזרת תכשירים על בסיס שמן המנקים בצורה מיטבית את שאריות הלכלוך והאיפור, שימוש בתכשירים כמו סבון או תחליב ניקוי על בסיס מים המנקים באופן יסודי את הנקבוביות מבלי לייבש ולסיום שימוש במים מיסלריים להשלמת הניקוי.

מותג הטיפוח הקוריאני SO.KO מבית סופר-פארם, משיק בימים אלה סדרת מוצרי טיפוח חדשה לניקוי עור הפנים עם רכיבים טבעיים כמו: תמצית מרווה, מנטה, שמן זית, שמן ורדים ועוד, המותירים את העור נקי ונעים לאחר הניקוי. מוצרי הסדרה: סרום שמן מלח ורוד; באלם ניקוי קטיפתי; שמן ניקוי לפנים, לעיניים ולשפתיים; ג'ל לניקוי הפנים, העיניים והשפתיים; קצף ניקוי לפנים לשפתיים ולעיניים; מים מיסלריים לניקוי הפנים; קשת לשיער מבד מגבת שהשיער לא יחרב. להשיג בסניפים וסופר-פארם אונליין.

יופי מקוריאה מותג so.ko מתרחב. יח"צ,
יופי מקוריאה מותג so.ko מתרחב/יח"צ

נלחם בקמטים

מותג הדרמו-קוסמטיקה ,VICHY מרחיב את סדרת הטיפוח ליפטאקטיב ספשייליסט ומשיק אתLIFTACTIV SPECIALIST DEEP WRINKLES SERUM- סרום רטינול המסייע בהתחדשות תאי עור והפחתת מראה קמטים וקמטוטים. הסרום מרוכז ברטינול טהור ועוצמתי, מה שמבטיח את הצורה החזקה ביותר של הרכיב הפעיל המוחדר בבטחה לעור, בזכות טכנולוגיית ה-Retinol Guard המוגנת בפטנט. הסרום מכיל רכיבים פעילים רבי עוצמה והוא בעל מרקם עשיר הנספג מיידית ללא תחושה שומנית וללא בושם.

להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, ברשתות סופר פארם, BE ובאתרי סחר און ליין שונים.
צובעים ומטפחים

מותג מייבלין ניו- יורק, ממשיך לחדש ולרגש ומשיק בשורת ביוטי חדשה: סופר-סטיי סקין טינט למראה טבעי וזוהר, הטינט מסדרת SuperStay, מעניק כיסוי קליל ומראה קורן וטבעי העמיד עד 24 שעות. הפורמולה קלילה ומועשרת בוויטמין C, המטפח את העור ומסייע במראה אחיד ורענן של עור הפנים.
עוד בשורה ממייבלין, סדרת 'סופר-סטיי וייניל אינק פינקס', מתחדשת עם 3 גוונים ורודים בגימור מבריק, בפורמולה עשירה בפיגמנט חזק של ורוד בזוקה, ורוד דובדבן וורוד אדמדם. השפתונים אינם נמרחים ועמידים עד 16 שעות עם תחושת לחות, האפליקטור המשודרג, מאפשר מריחה מדויקת במשיחה אחת.
להשיג ברשת סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות.

נלחם בקמטים הסרום החדש של Vichy. יח"צ,
נלחם בקמטים הסרום החדש של Vichy/יח"צ

ברמנים בבית

כבר למעלה מ- 240 שנה שמותג המשקאות המוגזים שוופס, מציע לנו משקאות תוססים שכיף לשתות לבד או להכין קוקטייל יצירתי, במקביל לטרנד עולמי שצובר תאוצה של קוקטיילים מוכנים לשתייה, חברת "יפאורה", נכנסת לראשונה לתחום האלכוהול תחת המותג שוופס ומשיקה לאחר מחקר צרכנים מקיף, סגמנט חדש למותג שוופס-סדרת קוקטיילים מוכנים לשתייה ב-4 טעמים אהובים וקלאסיים של: וודקה ראשון, ג'ין וטוניק, מוחיטו ולימונערק, המכילים 5% אלכוהול אמיתי ואיכותי כך שאתם יכולים להפוך לברמנים יצירתיים וליהנות מקוקטייל בבית לבד או עם חברים.

ברמנים בבית הקוקטיילים של שוופס. יח"צ,
ברמנים בבית הקוקטיילים של שוופס/יח"צ

ארוחת שף בסנטר

אם בא לכם להתענג על מנות גורמה ויין טוב מבלי למשכן את הבית, אתם מוזמנים להגיע ל-Wine & Dine, ערב קולינרי ייחודי בניצוחו של שף משה אביב, שיערך מחר (חמישי) החל מהשעה 18:00 בדיזינגוף סנטר בהפקת חברת My Yain

הערב יציע חוויה קולינרית עשירה, במהלכה יוצעו לבחירה 5 מנות שף המרכיבות ביחד ארוחת טעימות אקסקלוסיבית של מנות צבעוניות, אלגנטיות קסומות ומושלמות.

לצד המנות יוצעו מגוון יינות בוטיק איכותיים מיקבים מובחרים בהמלצת מומחי יינות שהתאימו wine pairing לכל מנה, היינות ימזגו לכוסות קריסטל איכותיות שתקבלו במתנה.

ניתן לבחור בין מספר מסלולים אטרקטיביים בתמחור של 5 מנות, ניתן לשלב בין המנות או לבחור באותה מנה מספר פעמים: ביס דג ים, טורטליני שום שחור, קרמו של קארי צהוב ועלים תאילנדים בפונזו לימון; פיתה שף-מיני פיתה מאודה, אסאדו, דוקסל פטריות, כמהין, רסק שרי וסחוג ירוק; טאטאקי סינטה, פולנטה של תירס טרי, ציר יין אדום, ערמונים ושאלוט שיכור; קפלטי סלק, לאבנה סחוג ירוק, רליש עגבניות, שברי קרוטונים, זיתים אפויים; ברולה פאטה כבדים, ריבת שרי ואניס, טוסט פלוט.

My Yain מעניקה כלל שירותי יין לארגונים ולקוחות פרטיים ומארגנת מארזים, סדנאות ופסטיבלים, נתי נעים מהבעלים, מ"פ במילואים, מגויס בצו 8 מפרוץ המלחמה, רק בינואר 2024, הוא חזר לשקם את העסק שפעילותו הוקפאה.

ארוחת שף בסנטר פסטיבל גסטרונומי שלMy yain. גיא חמוי,
ארוחת שף בסנטר פסטיבל גסטרונומי שלMy yain/גיא חמוי

הצצה מתוקה

בן & ג'ריס ישראל ממש מתוקים, הם נענים לבקשת הצרכנים ומשיקים סנונית ראשונה לקיץ, קרמל סוטרא ליבה- שילוב טעמים ייחודי ועשיר עם חתיכות פאדג' וליבה מפנקת בטעם קרמל היצוקה במרכז הפיינט בטכנולוגיה ייחודית.

הגלידה היא מסדרת הליבה של בן & ג'ריס המעניקה חוויה אולטימטיבית, המאפשרת לכל אחד לקבוע את מינון ושילוב הטעמים בכל כפית, אם להעמיק היישר אל הליבה או לערבב את כל הטעמים ביחד. להשיג בכל רשתות השיווק, בחנויות הנוחות ובחנויות הפרטיות.

הצצה מתוקה טעם חדש לבן אנד ג'ריס. יח"צ,
הצצה מתוקה טעם חדש לבן אנד ג'ריס/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully