וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון ריינפלד מונה למנכ"ל חברת הסייבר הישראלית מורפיסק

28.2.2024 / 8:28

בתפקידו יוביל את המשך הצמיחה העסקית ורווחיות החברה בשווקים הגלובליים. רונן יהושע מונה לנשיא החברה

רון ריינפלד. עידו לביא,
רון ריינפלד/עידו לביא

היום (רביעי) חברת הסייבר הישראלית מורפיסק (Morphisec), המפתחת מערכת אבטחה לנקודות קצה בשיטת המטרות הנעות המקדימה את צעדי התוקף ומונעת התקפות בטרם הן נוצרות או מתחילות, מודיעה על מינוי רון ריינפלד למנכ"ל החדש של החברה.

ריינפלד מביא איתו ניסיון של מעל 18 שנות ניסיון בניהול פיננסי בחברות SaaS. טרם הצטרפותו למורפיסק, כיהן כמנהל כספים בחברת IntSights (נרכשה על ידי (Rapid7. כמו כן כיהן כסמנכ"ל הכספים והתפעול ב- Zooz (שנרכשה על ידי PayU), ומילא שורת תפקידים פיננסיים ותפעוליים שונים ב- Cloudshare, Clarizen ו- Ernst & Young, כמו גם תפקידי ייעוץ רבים לסטארטאפים בתחילת דרכם. בתפקידו האחרון שימש COO במורפיסק. לצד זאת, רונן יהושע מונה לכהן כנשיא מורפיסק, לאחר תשע שנים בהן כיהן כמנכ"ל החברה.

רון ריינפלד, מנכ"ל מורפיסק: "בשנתיים האחרונות החברה ביצעה קפיצת דרך משמעותית הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת מכירות הצליחה להגדיל את ה ARR בעשרות אחוזים. אנו ממשיכים לסמן פסגה אחר פסגה, תוך המשכיות צמיחה עסקית ורווחיות החברה בשווקים הגלובליים. 2024 תהיה שנה משמעותית של יעילות משופרת, השקה מוצלחת של מוצר הגנה נגד מתקפת כופר והתמקדות בפיתוח עסקי אסטרטגי".

עוד מוסיף ריינפלד: "אני גאה ונרגש לקראת התפקיד כמנכ"ל החברה ומודה לרונן על תרומתו יוצאת הדופן ומברך אותו על תפקידו כנשיא החברה. אנו נמשיך לעבוד ביעילות ובשותפות להשגת יעדי החברה יחד עם ההון האנושי הנהדר של מורפיסק, שמביאים עימם איכויות יוצאות דופן וערכים גבוהים".

רונן יהושע, נשיא מורפיסק: "אני מסיים את תפקיד המנכ"ל בתחושת סיפוק גדולה. מדובר בתשע שנים מאז הקמת החברה, אשר החלו מתשוקה לטכנולוגיה ורצון לבנות חברה חדשנית ופורצת דרך. אני משוכנע שרון יוביל את מורפיסק להמשך צמיחה והתפתחות. כנשיא החברה אמשיך בעבודה משותפת עם רון, ללוות את החברה ולהצמיח אותה קדימה".

יואב צרויה, שותף כללי בקרן JVP וחבר דירקטוריון ב-Morphisec: "אנו מודים לרונן על התפקיד החשוב שמילא בשנים האחרונות בהבאת מורפיסק מרעיון אקדמי לחברה מצליחה. מורפיסק היא חברה עם טכנולוגיה מהפכנית, עם בסיס משתמשים העולה על 9 מיליון. החברה רלוונטית יותר מתמיד להגן על ארגונים ברחבי העולם מול איומים נקודתיים על תחנות הקצה, כמו כופרות (ransomware), כמו גם לתת כיסוי מלא לכלל הסיכונים הנשקפים לארגון בהיבט זה. אנו מברכים את רון על תפקידו החדש כמנכ"ל מורפיסק, ואנחנו בטוחים כי נסיונו ביצירת ערך והעבודה המשותפת עם רונן והנהלת החברה, יובילו להמשך צמיחה משמעותית של מורפיסק בשנים הקרובות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully