וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי שגיא מונה למנהל הפעילות של הבנק השווייצרי לומברד אודייר בישראל

28.2.2024 / 10:52

שגיא יוביל את הפעילות המקומית של הבנק השוויצרי, המתמחה בבנקאות פרטית, ומנהל כ-350 מיליארד דולר

רועי שגיא. לומברד אודייר,
רועי שגיא/לומברד אודייר

לומברד אודייר, הבנק השוויצרי המתמחה בבנקאות פרטית, מודיע על מינויו של רועי שגיא למנהל הפעילות של הבנק בישראל.

לומברד אודייר הינה קבוצת בנקאות שוויצרית פרטית ועצמאית הנמצאת בבעלות שישה שותפים מנהלים. הבנק הוקם לפני 225 שנים, ולו היסטוריה ארוכה של חדשנות ומומחיות בניהול עושר והשקעות. הבנק מנהל כיום כ-350 מיליארד דולרים. בהובלת רועי שגיא, תתמקד הנציגות המקומית בהרחבת פעילות הבנק בישראל, בשיתוף פעולה עם הדסקים הישראליים של הבנק בג'נבה ובציריך, אשר משרתים לקוחות באזור כבר יותר מעשור.

רועי שגיא החל את דרכו המקצועית בג'יי פי מורגן כאנליסט, לאחר מכן השלים תואר שני במנהל עסקים בלונדון ביזנס סקול ועבד מספר שנים בחטיבת השווקים הגלובליים של סיטיגרופ בלונדון. בהמשך, שימש כבנקאי בכיר במשך מספר שנים בבנק יוליוס בר בישראל והתמקד בעבודה עם יזמי-טק .
במסגרת תפקידו, רועי כפוף לעמית בן סירא, ראש השוק הישראלי, שהצטרף ללומברד אודייר בשנת 2023. לעמית ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתעשיית ניהול העושר, לאחר שמילא תפקידי ניהול שונים בפירמות כמו ברקליס, קרדיט סוויס וסיטי בנק.

סטפן קאמפ, ראש אירופה הדרומית ואמריקה הלטינית: "אנו שמחים להודיע על מינויו של רועי שגיא כמנכ"ל מקומי עבור ישראל. ישראל היא שוק אסטרטגי עבורנו עם פוטנציאל גדילה גבוה. אנו מאמינים בחדשנות הישראלית, בחוסן של הכלכלה המקומית וביכולתה להתאושש ממשברים. עם המומחיות העמוקה שלהם בבנקאות פרטית והניסיון העשיר במספר מוסדות פיננסיים מוכרים, עמית ורועי יסייעו בהרחבת פעילויותינו בישראל ויספקו ערך משמעותי ללקוחותינו."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully