וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאצ' קטן: מי מחליפה את אילנית לוי בקמפיין חדש למוצרי ניקיון?

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 17:38

יוצרת התוכן, היזמית ומשפיענית הרשת, מירן בוזגלו, נכנסת לנעליה של הפרזנטורית הוותיקה, אילנית לוי, ותככב בקמפיין חדש למותג מוצרי הניקוי טאצ'

מירן בוזגלו טאצ'. אור גפן,
מירן בוזגלו תחליף את אילנית לוי כפרזנטורית למותג טאצ'/אור גפן

הצילומים לקמפיין שיעלה בתחילת חודש מרץ, התקיימו באווירה ביתית במיוחד, בבית פרטי במרכז הארץ. הקמפיין, שעתיד לעלות בפריסת מדיה רחבה ועל מסכי הטלוויזיה כבר במהלך החודש הבא, מדמה סיטואציות מחיי היום יום של מירן בשילוב מוצרי טאצ' לניקיון הבית.

על הסט התארח בנה ריי שהצטלם איתה לסצנה עם מוטיב משפחתי מעולם הכדורגל, הכדור. עוד הגיעו לבקר בסט הצילומים: הבעל מאור בוזגלו והילדים המשותפים שהתרגשו מהצד, תמכו והריעו לצד הסבתא רחל, אמא של מירן שצפתה בבתה בגאווה מהצד.

מירן שיתפה את החברים על הסט בטיפים לניקיון מנצח, סיפרה על ההתחזקות שלה בדת ועל כך שמאור שותף פעיל במטלות הניקיון של הבית.

מירן בוזגלו טאצ'. אור גפן,
מירן בוזגלו בצילומים לקמפיין החדש של מוצרי הניקיון של המותג טאצ'/אור גפן

בקמפיין החדש למוצרי הניקיון של המותג טאצ' הושקעו כ- 4.5 מיליון שקל והוא עתיד לעלות במהלך חודש מרץ, לקראת הניקיונות לפסח.

"הצטרפותה של מירן בוזגלו הנהדרת, למשפחת טאצ' מביאה לידי ביטוי את ערכי הליבה של המותג. היא מהווה מודל של משפחתיות, ציונות ומסורת ומתחזקת במקביל קריירה מרשימה והבחירה בה הייתה לנו טבעית", ציין מנכ"ל שניב סאסאטק, בעלת מותג טאצ', פסח ברנט, "קבוצת שניב סאסאטק ומפעליה פועלים ללא הפסקה גם בעת המלחמה, בעודם ממוקמים בקווי הגבול מצפון ומדרום, והיא מהווה גאווה לתעשייה ישראלית ציונית ומרשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully