וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוחדת משיקה את מועדון הבריאות WOW

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 8:07

מאוחדת נכנסת לעולם קידום הבריאות ומשיקה את מועדון WOW, שמקדם אורח חיים בריא ופועל למניעת תחלואה באמצעות אפליקציה. בשלב זה, המועדון יתמקד בארבעה עולמות תוכן: כושר, מיינדפולנס, תזונה ושינה עם כוונות לתכנים נוספים בהמשך

קופת חולים לאומית. יח"צ,
מאוחדת משיקה את אפליקציית מועדון הבריאות WOW/יח"צ

אפליקציית WOW תושק בראש ובראשונה לקידום אורח חיים בריא ובמהלך השנה יורחב המועדון ויצטרפו מהלכים חדשניים נוספים.

לקוחות מאוחדת יוכלו ליהנות מאימוני כושר קבוצתיים במחיר סמלי של 10 ₪, כניסה למרכזי ספורט ושיעורי כושר מגוונים ב-20 ₪, תכניות תזונה ושינה נכונה ועוד.

המשתמשים יוכלו לבחור באפליקציה את הפעילות המתאימה להם בהתאם לזמינות האימונים וקרבה למקום העבודה, הבית או הלימודים. בנוסף לאימונים הפיזיים, בכל עולם תוכן ניתן ליהנות מתכנים בלייב, פודקאסטים וטיפים יומיים של מיטב המומחים ומובילי הדעה, ספריית VOD, כתבות ומתכונים ללא כל עלות.

"קופת חולים היא כבר לא המקום אליו אנחנו מגיעים רק כשאנחנו חולים, היא הרבה מעבר לזה. המטרה שלנו היא למנוע תחלואה ולעודד אנשים לאמץ אורח חיים בריא דרך הנגשת מגוון עצום של פעילויות גופניות, ביניהן קבוצת ריצה, פילאטיס מכשירים ואימוני כוח החל מ-10 ₪, כך שכל אחד יוכל למצוא את הספורט שהוא מתחבר אליו וכסף לא ימנע מאף אחד לאמץ אורח חיים בריא", מסביר עוזי ביתן, מנכ"ל מאוחדת. "WOW הוא לא עוד טרנד, זה אורח חיים, והאפליקציה היא רק יריית הפתיחה של מועדון הבריאות שיורחב במהלך השנה הקרובה".

מאוחדת אפליקציית WOW. יח"צ,
מאוחדת משיקה את מועדון הבריאות WOW באפליקציה/יח"צ

פילאטיס מכשירים, קבוצות ריצה, מיינדפולנס וכניסה לחדרי כושר בפריסה ארצית, כל אלה הם רק חלק ממאות הפעילויות אליהן ניתן להצטרף באמצעות האפליקציה, וגם להיות מתוגמלים עליהם באמצעות צבירת כוכבי WOW, אותם ניתן יהיה לממש במרקט פלייס ייעודי שיציע עשרות מוצרי כושר, סדנאות תזונה ועוד.

השירות ניתן בפריסה ארצית רחבה ומותאם לכל המגזרים, שיוכלו להשתמש בו בכל דרך שיבחרו. למגזר החרדי יפעל גם מוקד טלפוני שייתן מענה לצד WhatsApp ומייל. למגזר הערבי נבנתה אפליקציה בשפה הערבית ונציגים דוברי ערבית יתפעלו מוקד טלפוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully