וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון למשבר האקלים יגיע מהנגב?

29.2.2024 / 13:56

שישה סטארטאפים מהדרום ישתתפו באירוע הסיום של תוכנית "Ecologix Accelerator", תוכנית הקיימות הראשונה מסוגה בנגב בהובלת קק"ל ועמותת Tech7

עומרי דאי. יחצ,
עומרי דאי/יחצ

פארק ההייטק גם ים שבבאר שבע צפוי לארח בשבוע הבא (ג') את אירוע הסיום של תוכנית "Ecologix Accelerator" שמטרתה לאתר חברות סטארטאפ מבטיחות מהנגב בתחום הסביבתי-אקלימי ולספק להן כלים ומעטפת עסקית עשירה וכוללת לפריצה והצלחה.

מי שמובילה את התוכנית היא עמותת Tech7 הפועלת מאז 2015 לטיפוח סביבת יזמות טכנולוגית מובילה ברמה עולמית בנגב, בשיתוף עם קרן קיימת לישראל.

שש חברות הסטארטאפ שהגיעו לסיום התוכנית כוללות את: Bugera, Coppter Water Technologies Ltd., DOTS, Data of The Soil Ltd, Dustoss ו - Super Polymer. כולן ייוסדו ומובלות על ידי יזמים מהדרום ועוסקות בתחום פתרונות האקלים.

ישיבה מתוך יום המיון לתוכנית. יחצ,
ישיבה מתוך יום המיון לתוכנית/יחצ

במסגרת המיזם המשותף, קק"ל ועמותת Tech7 יצרו קהילת יזמות וחדשנות במטרה להוביל לקרקע פורייה וחיובית בדרום עבור קהילת היזמים הטכנולוגים. כמו כן לקדם חברות סטארטפים מהנגב ויזמים צעירים כאשר השאיפה היא שאלו יקימו בעתיד את החברות שלהם בנגב.

התוכנית מספקת עבור המשתתפים הכשרה והנגשת כלים, ידע וגישות לחברות הזנק לצד השבחת החברות המתקבלות לתוכנית וסיוע בגיוס כסף. היקף הגיוסים של סטארטאפים בנגב מוערך בעשרות מיליוני שקלים בשנה והשקעה זו לאזור הדרום והנגב מובילה ליצירה של מקומות עבודה בתחומים מבוקשים, מעודדת הגירה חיובית ומייצרת כלכלה משנית לספקים ונותני שירותים.

עמותת Tech7 פועלת כמו כן להאיץ את התפתחות האקוסיסטם המקומי על ידי חיבור השחקנים המשמעותיים במערכת היזמות המקומית: אקדמיה, מגזר שלישי, פרטי וציבורי. כגוף העומד בלב האקוסיסטם, העמותה מזהה את נקודות החיבור האפשריות בין השחקנים השונים, תוך שימוש מושכל ביתרונות היחסיים של כל אחד.

עומרי דאי, סמנכ"ל Tech7: "מטרת העמותה הינה פיתוח חברתי כלכלי של אזור הדרום והנגב על ידי הגדלת האטרקטיביות שלו ליזמים וחברות הייטק. אנחנו עושים זאת באמצעות יצירת פעילות ערה בנושאי חדשנות, הייטק וסטארטאפ, תוך שיתופי פעולה עם השחקנים והגופים השונים בתחומים אלו".

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully