וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת PFH הצרפתית נכנסת להשקעה בקרפור ישראל

29.2.2024 / 17:55

על פי ההסכם, חברת האחזקות PFH S.A.S הצרפתית תשקיע כ-80 מיליון שקל בקרפור. בנוסף, אלקטרה מוצרי צריכה, בעלת השליטה בקרפור, תשקיע כ-86 מיליון שקל וקבוצת הפניקס תשקיע 14 מיליון שקל נוספים בחברה

השקת קרפור דיזינגוף סנטר. לנס הפקות,
קרפור בדיזנגוף סנטר/לנס הפקות

השבוע נחתם הסכם ההשקעה של קבוצת PFH הצרפתית בקרפור ישראל. חברת האחזקות PFH, בבעלות איש העסקים הצרפתי סיימון פינטו, פועלת בתחומי הלוגיסטיקה והנדל"ן בצרפת ובישראל.

על פי ההסכם, חברת האחזקות PFH S.A.S הצרפתית תשקיע כ-80 מיליון שקל בקרפור. בנוסף, אלקטרה מוצרי צריכה, בעלת השליטה בקרפור, תשקיע כ-86 מיליון שקל וקבוצת הפניקס תשקיע 14 מיליון שקל נוספים בחברה, השקעה שתומר להון בחברה. סה"כ שווי העסקה הוא כ-300 מיליון שקל (לפני הכסף). עם השלמת העסקה, ההון העצמי של קרפור צפוי לגדול בכ-270 מיליון שקל.

העסקה כפופה להגעה להסכמה גם עם אחד משני התאגידים הבנקאיים שקיבלו אופציות בקרפור. עם אחד התאגידים כבר הושגה הסכמה וההערכה היא שכך יהיה גם לגבי התאגיד השני. עם השלמת העסקה והחתימה עם הבנקים, אלקטרה מוצרי צריכה צפויה לעלות בשיעור אחזקותיה עד לשיעור של כ-48%.

קרפור ישראל ממשיכה בקצב להשלמת תוכנית סיום הסבות הסניפים ופתיחת סניפים חדשים, ומאז השקתה בחודש מאי נפתחו כ-83 חנויות, השבוע יושקו 3 סניפים נוספים בצמרות ת"א, רמלה ויהלומים גבעתיים ויעלו את מספר הסניפים ל- 86. כלל הסניפים מראים עלייה משמעותית במכירות.

צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "אנו שמחים בחתימת ההסכם ההשקעה שמהווה אישור נוסף לפוטנציאל העצום של קרפור ולאמון הגדול בחזונה. PFH היא קבוצת השקעות בינלאומית מובילה בתחומה, עם ניסיון עשיר בלוגיסטיקה ובנדל"ן. אני בטוח שניסיונה הרב והידע שהם מביאים עמם, יתרמו רבות להצלחתה העתידית של קרפור ישראל".

סימון פינטו, מנכ"ל קבוצת BANSARD SEKO והבעלים של חברת PFH: "אני מברך על השותפות עם קרפור, רשת קמעונאות בינלאומית מובילה. אני רואה בשותפות זו הזדמנות לפיתוח חדשנות ופתרונות אפקטיביים בשרשרת האספקה והלוגיסטיקה, ומאמין כי ההשקעה תניב בטווח הזמן הקרוב תהליכים שייטיבו עם הצרכנים הישראלים".

  • עוד באותו נושא:
  • קרפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully