וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטימצקי תרכוש רבע מהפעילות המסחרית של הוצאת עם עובד

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 23:57

רשת הספרים סטימצקי תרכוש 25% מהפעילות המסחרית של הוצאת עם עובד מיסודה של ההסתדרות. לצד ההשתתפות ברווחי ההוצאה, ההסכם מקנה לסטימצקי מקום בדירקטוריון ההוצאה ו-25% מכוח ההצבעה במוסדות המוסמכים של "עם עובד". ההסכם אינו כולל את נכסי הנדל"ן של עם עובד

סטימצקי. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
סטימצקי/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

רשת הספרים סטימצקי תרכוש 25% מהפעילות המסחרית של הוצאת עם עובד מיסודה של ההסתדרות. לצד ההשתתפות ברווחי ההוצאה, ההסכם מקנה לסטימצקי מקום בדירקטוריון ההוצאה ו-25% מכוח ההצבעה במוסדות המוסמכים של "עם עובד". ההסכם אינו כולל את נכסי הנדל"ן של עם עובד.

הוצאת עם עובד, בהנהלת המנכ"לית חניטל סויסה, היא אחת מהוצאות הספרים הוותיקות והמובילות בישראל. ההוצאה, שהחלה את דרכה לפני 82 שנה, פעלה כשלוחה הסתדרותית מתוך מטרה "לספק את צרכיו הרוחניים של ציבור הפועלים". היא הוקמה ביוזמתו של ברל כצנלסון, שהיה גם עורכה הראשון. בין ראשי ההוצאה לשעבר ניתן למנות גם את משה שרת, ראש הממשלה השני של מדינת ישראל.

במהלך השנים, הוציאה "עם עובד" למעלה מ-5,000 כותרים במיליוני עותקים. מדי שנה מוציאה עם עובד עשרות כותרים חדשים בתחומים רבים ומגוונים, ומדפיסה מחדש מאות ספרים שראו אור בעבר ונחשבים לקלסיקה של ספרות המקור והתרגום.

מנכ"לית הוצאת עם עובד, חניטל סויסה: "שילוב הכוחות עם רשת סטימצקי יעזור להגדיל את החשיפה של הספרים שלנו ולהנגיש אותם לקהל קוראים רחב יותר. הצוות שמוביל היום את ההוצאה ימשיך להצעיד אותה להישגים, תוך שמירה על איכות היצירה שהפכה את עם עובד לעמוד תווך בתרבות הישראלית. אני מודה לשותפינו על הבעת האמון ומשוכנעת כי בכוחות משותפים נחזק את המורשת המפוארת של ההוצאה".

מנכ"ל רשת סטימצקי, אייל גרינברג: "הוצאת עם עובד היא נכס צאן ברזל בתרבות הישראלית, שהביאה לקוראים את יצירות המובילות של גדולי הסופרים ובהם מאיר שלו, דוד גרוסמן וכן תרגומים של הקלאסיקות של המחברים הגדולים בעולם כמו טולסטוי וגבריאל גרסיה מארקס. אני משוכנע שיחד עם הניסיון של סטימצקי, שמציינת השנה 100 שנה, נמשיך להביא לקורא הישראלי חידושים וספרות איכותית."

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "עם עובד היא נכס צאן ברזל ש=EC התרבות הישראלית ואני גאה בתרומתה של ההסתדרות גם להיבטים של העמקת עולם הרוח ועידוד היצירה המקומית. שיתוף הפעולה עם רשת סטימצקי נשען על ערכים משותפים של אהבת הספר, ונועד להגביר את הנגישות לאוצרות הספרותיים של עם עובד".

יו"ר דירקטוריון הוצאת "עם עובד" ומנכ"ל ההסתדרות, דודו בצלאל: "עם עובד ניצבת היום בחוד החנית של הענף בארץ, ולספרי ההוצאה יש מקום של כבוד על מדף הספרים במאות אלפי בתים בישראל, החל בקלאסיקות לילדים, כמו מיץ פטל והמפוזר מכפר אז"ר, ועד רבי המכר של מיטב היוצרים בארץ ובעולם. כניסתה של רשת סטימצקי לשותפות עם ההוצאה, תסייע לחזק את המפעל התרבותי של עם עובד ותסלול את הדרך להגיע לקהלים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully