וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי של נשים: לנקום ועמותת יוזמות עתיד למען נשים מתחום הביוטי

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 15:19

מותג הקוסמטיקה והטיפוח "לנקום" ועמותת "יוזמות עתיד" משיקות תכנית הכשרה חדשה לנשים לליווי בהקמת עסק בתחומי הביוטי

איה מונק מנכלית חטיבת מוצרי היוקרה בקבוצת לוריאל ישראל וצופית גורדון מנכלית עמותת יוזמות עתיד. יח"צ,
איה מונק מנכלית חטיבת מוצרי היוקרה בקבוצת לוריאל ישראל וצופית גורדון מנכלית עמותת יוזמות עתיד/יח"צ

עמותת יוזמות עתיד ומותג הקוסמטיקה והטיפוח LANCÔME ("לנקום") משיקות תכנית הכשרה חדשה לנשים, במסגרתה ילוו יזמיות בתהליכי הקמה ופיתוח של עסקים בתחומי הביוטי. המטרה המרכזית של התכנית החדשה היא העצמתן של נשים צעירות, בגילאי 20-45, מהפריפריה החברתית והגאוגרפית מכל הארץ.

התכנית תנגיש למשתתפות את עולם היזמות, ותלווה אותן בגיבוש רעיון עסקי על בסיס החוזקות שלהן תוך מתן כלים ותמיכה מקיפה בתהליך הקמת עסק עצמאי שיאפשר להן לפתח חוסן כלכלי ותחושת מסוגלות פיננסית מקיפה.

התכנית החדשה מהווה חלק אינטגרלי מהאג'נדה החברתית של המותג LANCÔME, ששם לו למטרה להעצים נשים ולסייע בידיהן להגיע לעצמאות, להישגים ולהגשמה עצמית באמצעות חינוך והכשרה מקצועית.

בשלב הראשון תקום קבוצה מגוונת שתכלול כ-150 נשים יזמיות שכבר הקימו עסק אבל מעוניינות לבסס ולהצמיח אותו. ההכשרה עצמה תכלול תשעה מפגשים שיעסקו בגיבוש הרעיון העסקי, איתור החוזקות ובניית החזון העסקי, בניית תכנית עסקית, שיווק, תמחור ותזרים מזומנים. בתום ההכשרה יזכו המשתתפות לאימון אישי ועסקי לתקופה של כחצי שנה.

בנוסף יעניקו השותפות, LANCÔME ויוזמות עתיד, סדנאות ייעודיות בתחומי הדיגיטל, ניהול זמן, צילום לרשתות החברתיות ועוד ויפעילו קו מומחים ופורום להתייעצות. הפעילות תתרחש במהלך שנת 2024 ומאות נשים מתוכננות לקחת חלק בהכשרות השונות. בחודש הקרוב תחל העמותה באיתור, מיון והערכה של נשים יזמיות כדי לבחון את התאמתן לתכנית.

מבססות עצמאות כלכלית

לדברי איה מונק, מנכ"לית חטיבת מוצרי היוקרה בקבוצת לוריאל ישראל: "LANCÔME מחויבת מאז ומעולם להעצים נשים, לסייע להן לבטא את יכולותיהן ולמצות את הפוטנציאל שלהן. להיות אלו הכותבות את סיפור חייהן. אלו המשימות המרכזיות של תוכנית הפילנתרופיה WRITE YOUR FUTURE, ואני רואה משמעות רבה לחיבור עם עמותת יוזמות עתיד. יחד נעניק למשתתפות בתוכנית את הכלים הנכונים, המיומנויות והטכניקות שיאפשרו להן להגשים את החלומות העסקיים שלהן ולבסס עצמאות כלכלית".

לדברי צופית גורדון, מנכ"לית יוזמות עתיד: "אנחנו שמחות על החיבור ל-LANCÔME. זו אחת התקופות המאתגרות ביותר עבור נשים בעלות עסקים קטנים. מצד אחד נשים רבות מתקשות להשקיע את המשאבים הנדרשים בניהול עסק, ומצד שני המציאות הכלכלית פוגעת בתנועת הלקוחות. מהסיבות הללו, אני רואה ערך גדול בהירתמות של LANCÔME מקבוצת לוריאל. שיתוף הפעולה הוא חלק ממערך הפעולות שיוזמות עתיד מובילה מאז תחילת המלחמה לטובתם של העסקים הקטנים בישראל"

עמותת יוזמות עתיד פועלת מזה עשור, במטרה לסייע לנשים מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית להקים ולפתח עסקים קטנים ובאמצעותם להגיע לעצמאות כלכלית ומשפחתית. מדי שנה מלווה העמותה למעלה מ-1,100 יזמיות המשתתפות בתוכניות העמותה להקמה של עסקים חדשים. עד כה, מיום היוסדה, ליוותה העמותה למעלה מ-5,500 נשים. לצד התוכניות השוטפות שהעמותה מפעילה, יוזמות עתיד גם יוזמת ערוצי הכשרה בענפים ייחודיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully