וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה מינויים נוצצים בחברת תורפז: מומחי טעם וריח בעלי שם בינלאומי

3.3.2024 / 16:17

פייר איב קאריו, בעל קריירה המתפרשת על פני 30 שנה, מביא עימו ניסיון עשיר הן ביצירת בשמים והן בתחומי המחקר והפיתוח. איתו מונו יוריס מתייס כמומחה בכיר גלובלי לנושא הטעם ואנה קורלס כמנהלת רכש גלובלי

פייר איב קאריו. יחצ,
פייר איב קאריו/יחצ

תורפז תעשיות, המפתחת, מייצרת, משווקת ומוכרת הן ישירות והן באמצעות חברות הבת שלה בשמים, טעמים וחומרי גלם ייחודיים, מבצעת שלושה מינויים משמעותיים בחברה הממצבים אותה כחברה המכוונת להיות המובילה בתחומה.

המינוי האחרון עליו החברה הכריזה הוא מינויו של פייר-איב קאריו כמומחה הגלובלי לתחום הבישום של קבוצת תורפז. פייר איב קאריו, בעל קריירה המתפרשת על פני 30 שנה, מביא עימו ניסיון עשיר הן ביצירת בשמים והן בתחומי המחקר והפיתוח. הוא מילא תפקידי מפתח בחברות ניחוחות בעל שם בינלאומי כמו 'Givaudan' ו-'IFF', וניסיונו מגוון משקף הבנה עמוקה של שוק הבשמים העולמי ורקורד מוכח של הצלחה.

יוריס מתייס. יחצ,
יוריס מתייס/יחצ
אנה קורלס. יחצ,
אנה קורלס/יחצ

החברה לאחרונה גם הודיעה על מינויו של יוריס מתייס כמומחה בכיר גלובלי לנושא הטעם של קבוצת תורפז. יוריס הוכשר על ידי חוקרי טעם בכירים, וכן עבד במספר חברות רב לאומיות, כולל 'IFF', 'Flandor' Flavours International', 'Quest', 'Sensient' ' וקבוצת .'Paulig' ניסיונו של יוריס משתרע על פני טעמים מתוקים ומלוחים בתחום המזון והמשקאות, לצד היכרות עמוקה בסוגיי הטעמים, אשר הביאו להצלחות במגוון רחב של יישומי מזון.

המינוי האחרון עליו הודיעה החברה הוא מינויה של אנה קורלס כמנהלת רכש גלובלי ובעלת ניסיון של למעלה משני עשורים. אנה קורלס מילאה בעבר תפקידי מפתח בתחומי הרכש, שרשרת האספקה והתפעול עבור חברות בולטות כמו 'Belmay', 'Manheimner', 'Kerry' ו-'Frutarom'. ההתמקדות העיקרית של אנה תהיה בהרחבת פונקציות הרכש על מנת לתמוך ביעדי הצמיחה של קבוצת תורפז.

קרן כהן חזון אמרה, כי "מדובר במינויים של מומחים מהשורה הראשונה בתחומם והם עשויים לתרום להגדלת יכולותינו ולחיזוק מעמדנו כמובילים בתעשיית הבשמים. אנו נרגשים לקבל פניהם וסבורים שמומחיותם מהווה נכס גדול לקבוצה ואלה יתרמו לצמיחה ולהצלחת תחומי הטעם והריח שלנו".
מינויים אלה עולים בקנה אחד עם המחויבות של תורפז לפרוץ את גבולות החדשנות בתחומי הבישום ואספקת מוצרים יוצאי דופן ללקוחותינו ברחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully