וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התייאשה מהתור בקלפי וזכתה ב-30 מיליון בלוטו

3.3.2024 / 16:28

הזוכה בפרס הגדול היתה מועסקת בעבודה פיזית במשך שנים עד שבריאותה נפגעה: "נמשיך לחיות בצניעות"; זוכה בפרס השני גרף 6 מיליון שקל: "הערתי את אשתי ואמרתי 'יש לנו בית!'"

בווידאו: הישראלי שזכה 14 פעמים בלוטו חוזר לארץ: "הסתובבתי כמו פושע"/חדשות ערוץ 13

שני זוכים הגיעו לבית מפעל הפיס, לאחר שזכו בהגרלה שנערכה ביום הבחירות המקומיות בשבוע שעבר.

בתחילה הגיעה אישה בשנות ה-50 לחייה, הזוכה היחידה בפרס הראשון בסכום של 30 מיליון שקל. הזוכה, שמתגוררת באזור המרכז, סיפרה כי "לא תכננתי למלא טופס. הגעתי להצביע וראיתי שיש תור ארוך מאוד. החלטתי לחזור לקלפי מאוחר יותר והלכתי לקניות. בדרך למכולת חלפתי ליד דוכן מפעל הפיס וקניתי טופס של לוטומט. אני רוכשת כרטיס לוטו רק כשיש פרסים גדולים. הפעם, באופן לא מוסבר היתה לי הרגשה טובה. כמו בכל ערב פתחתי ספר תהילים והתפללתי שאזכה".

למחרת ביקשה מבתה לבדוק את התוצאות: "היא בדקה באפליקציה ומיד התרגשה נורא. בהתחלה היא חשבה שזכיתי ב-3 מיליון, היא התבלבלה עם האפסים ופתאום הבינה שזה 30 מיליון. כרגע, דבר הזכייה ידוע רק לי ולבתי ואני לא לא מתכננת לשתף איש. התוכניות שלי כרגע הן להכניס ספר תורה על שם ההורים שלי ז"ל".

עוד שיתפה הזוכה כי עבדה שנים רבות בתחום הרפואי בעבודה פיזית שבעקבותיה נפגעה בריאותה ובשנים האחרונות פרשה. "אנחנו משפחה ששמחה במה שיש לה ומתנהלים בצניעות. אני מתכננת שמשפחתי תמשיך לחיות בצניעות ונשתמש בכסף באופן מושכל ומדוד. אני לא מרגישה שחסר לנו משהו. אנחנו אנשים פשוטים ששמחים בחלקנו".

הזוכה בלוטו. יח"צ,
הזוכה ב-30 מיליון שקל. "הזכייה ידועה רק לי ולבתי ואני לא לא מתכננת לשתף איש"/יח"צ

אחריה הגיע לבית מפעל הפיס הזוכה בפרס השני בסך של 6 מיליון שקל מאותה הגרלת דאבל לוטו. הזוכה בשנות ה 40 לחייו, מאזור המרכז גם הוא, ניצל יחד עם אשתו את יום הבחירות לקניות וסידורים. לאחר הקניות, עצרו בדוכן של הפיס כשראו את גובה הפרס.

לדבריו, "בבוקר שלאחר ההגרלה סרקתי את הטופס. לא היתה לי הרגשה מיוחדת ולא עברה לי אפילו המחשבה שזכיתי. מיד בתום סריקת הטופס כשהופיע סכום הזכיה קפצתי מהתרגשות והערתי את אשתי במשפט: 'יש לנו בית!'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully