וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגייסת חברה לעבודה? בפרטנר זה שווה לא מעט כסף

3.3.2024 / 16:39

לקראת יום האישה הבינלאומי שיחול ב-8 במרץ, פרטנר קוראת לנשים שעוסקות במקצועות ההנדסה, תכנות, מערכות מידע, טכנאיות, מכירות, שירות ושיווק להצטרף לחברה. עובדת שהמלצתה תוביל לגיוס חברותיה תזכה למענק של 3,000 שקל

הנהלת פרטנר. ינאי יחיאל,
הנהלת פרטנר/ינאי יחיאל

לקראת יום האישה הבינלאומי שיחול ב-8 במרץ, פרטנר קוראת לנשים שעוסקות במקצועות ההנדסה, תכנות, מערכות מידע, טכנאיות, מכירות, שירות ושיווק להצטרף לחברה. בדומה לשנה שעברה, החברה יוצאת בימים אלו במבצע "חברה מביאה חברה", במסגרתו עובדת הממליצה על עובדת חדשה תזכה במענק של 3,000 שקל.

לאורך השנים פרטנר מקפידה על מדיניות קידום ושוויון בין נשים לגברים. תנאי ההעסקה של העובדים והעובדות בפרטנר אינם מושפעים ממגדר זה או אחר, אלא נקבעים על פי אופי התפקיד וביצועיו המקצועיים בלבד. את השדרה הניהולית הבכירה בפרטנר מאיישות כ-50% נשים.

עוד במסגרת יום האישה, יצטרפו לוחמות גדוד 'שחר' בהובלת מפקדת הגדוד סגן אלוף ירדן שוקרון, אשר שבו רק לאחרונה מפעילות בעזה, לסיור יחד עם מנהלות פרטנר במוזיאון העיצוב בחולון, שם מתקיימת בימים אלו התערוכה "שובר שוויון". התערוכה, הראשונה מסוגה בה מוצגים מעל 120 פרויקטים מהארץ והעולם, עוסקת בקשר בין עיצוב ומגדר. פרטנר מאמצת מזה 16 שנים את גדוד שחר - הגדוד הלוחם בחטיבת החילוץ של פיקוד העורף, גדוד מעורב של לוחמים ולוחמות.

בנוסף, פרטנר ממשיכה לתמוך זו השנה השנייה בקולנוע ישראלי נשי. במהלך החודש הקרוב יוצגו בפרטנר TV מבחר סרטים קצרים של יוצרות קולנוע ישראליות בבכורה טלוויזיונית, אשר הוצגו בפסטיבל הבינלאומי לסרטי נשים בירושלים.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully