וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק טל מונה למנהל מחלקת הפיקוח והאכיפה של איגוד ערים כינרת

3.3.2024 / 16:42

בעבר ניהל טל את המחלקה לביטחון וחירום בעיריית טבריה, כמו כן ניהל את בית האריזה קרני גליל-גולן לשיווק פירות הדר לייצוא, כיהן כמנהל חטיבת ייצור מסנני אוויר, במפעל סולרום בע"מ

אריק טל. יחצ,
אריק טל/יחצ

אל"מ (במיל') אריק טל (61) נשוי+3, תושב כרכום, קצין הביטחון של איגוד ערים כינרת, מונה למנהל מחלקת הפיקוח והאכיפה של האיגוד.

טל, שעסק עד כה במערך האבטחה של האיגוד וניהל את מוקד המצלמות של האיגוד במסגרת פרויקט "כינרת בטוחה", יהיה אחראי על ניהול יחידת הפיקוח והאכיפה של איגוד ערים כינרת, על ביצוע פעולות פיקוח ואכיפה של חוקים ותקנות בתחום האיגוד וכן שיתוף פעולה עם משטרת ישראל, בפעולות למניעת אלימות, במטרה לשמור על הסדר הציבורי ותחושת הביטחון האישי בחופי הכינרת.

בעבר ניהל טל את המחלקה לביטחון וחירום בעיריית טבריה, כמו כן ניהל את בית האריזה קרני גליל-גולן לשיווק פירות הדר לייצוא, כיהן כמנהל חטיבת ייצור מסנני אוויר, במפעל סולרום בע"מ.

טל סיים שירותו הצבאי בדרגת אל"מ, הוא בוגר קורס חובלים ושירת כקצין מכונות בסט"יל.
במילואים משרת כמפקד נפת עמקים בפיקוד העורף, והינו בוגר קורס מנהלי אבטחה מונחה של משטרת ישראל.

טל מתנדב פעיל כשוטר ביחידה לשיטור ימי בכינרת, חובש בארגון איחוד הצלה ומפקד צוות ביחידת חילוץ מועצה אזורית מבואות החרמון.

דנה בכר מנהלת איגוד ערים כינרת אמרה כי אריק טל נבחר במכרז, בשל היותו המתאים ביותר מכלל המועמדים, מכיר ובקיא בתחום, ומביא אתו לתפקיד את ניסיונו העשיר באיגוד והיכרותו עם אתגר חופי הכינרת. בכר איחלה לטל הצלחה במילוי תפקידו.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully