וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת פתיחת ההרשמה לשנה הבאה: מסלול מיוחד בבר אילן למילואימניקים ומשרתי קבע

3.3.2024 / 17:02

מתווה "האפוד האקדמי" שהושק עם פתיחת שנת הלימודים הנוכחית באוניברסיטת בר אילן, יורחב משמעותית לקראת פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ה ויכלול גם הקלות בתהליך הקבלה עם פטור מפסיכומטרי והרשמה ללימודים על בסיס תעודת הבגרות בלבד- עבור משרתי המילואים

מסלול קבלה למילואים ולמשרתי קבע באוניברסיטת בר אילן. שלומי מזרחי,
מסלול קבלה למילואים ולמשרתי קבע באוניברסיטת בר אילן/שלומי מזרחי

מתווה "האפוד האקדמי" שהושק עם פתיחת שנת הלימודים הנוכחית באוניברסיטת בר אילן, יורחב משמעותית לקראת פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ה ויכלול גם הקלות בתהליך הקבלה עם פטור מפסיכומטרי והרשמה ללימודים על בסיס תעודת הבגרות בלבד- עבור משרתי המילואים. ההקלות מיועדות למשרתי הקבע וזרועות הביטחון ולמשרתי המילואים. המידע המלא למתעניינים בלימודים ינתן במסגרת היום הפתוח שיערך ב 8.3.

ההקלות בתהליך הקבלה מיועדות למתעניינים בתואר ראשון, הזכאות תינתן למועמדים ללימודים אשר שירתו במילואים 60 יום ומעלה בשנת 2023 (החל מה-7.10.23) או אלו ששירתו למעלה מ-28 יום בשנת 2024 (החל מה-1.1.24), וכן למשרתי צבא קבע וזרועות הביטחון אשר שירתו בשנת 2024 בהיקף חריג בשל המלחמה. למסלול הזה יכולים להתקבל עד 10% מכלל המתקבלים בכל תוכנית.

פרופ' אריה צבן, נשיא אוניברסיטת בר-אילן: "המלחמה והיום שאחריה יחייבו אנשי מקצוע משכילים שיוכלו לשקם את מדינת ישראל. אני קורא לצעירים להגיע וללמוד, למען העתיד שלהם ושלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • בר אילן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully