וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועלים לנשים: לינור אברג'יל מעלה מודעות להגשת תביעה על פגיעה מינית

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 9:26

בנק הפועלים במהלך ליום האישה הבינלאומי במסגרתו יעלה בקמפיין, בכיכובה של לינור אברג'יל, לגיוס תרומות והעלאת המודעות לפשעי המלחמה ומקרי האונס שנשים ישראליות עברו ב-7/10

בנק הפועלים בקמפיין עם מטה משפחות החטופים לגיוס תרומות עבור הגשת התלונה בהאג. יח"צ,
בנק הפועלים בקמפיין עם מטה משפחות החטופים לגיוס תרומות עבור הגשת התלונה בהאג/יח"צ

בקמפיין הטלוויזיוני שיעלה בנק הפועלים ב-7/3, במהלך יום האישה הבינלאומי תככב מיס עולם לשעבר לינור אברג'יל ומטרתו לגייס תרומות עבור התלונה של מטה משפחות החטופים שהוגשה בימים אלו בבית הדין הבינלאומי בהאג ומתייחסת גם למקרי האונס שנשים ישראליות עברו ב-7/10.

עלות הגשת וניהול התלונה בבית הדין הבינלאומי בהאג הינה משמעותית ומסתכמת בסכום של כמה מיליוני שקלים אותו נדרשים במטה משפחות החטופים לגייס. במטרה לסייע למטה המשפחות בגיוס הסכום הנדרש לניהול התלונה בנק הפועלים החליט ליזום קמפיין גיוס תרומות משמעותי של 3 ימים בטלוויזיה ואף יקצה את אפליקציית bit כפלטפורמה שדרכה הציבור הרחב יוכל לתרום בצורה קלה ופשוטה.

במרכז הקמפיין לינור אברג'יל תקריא טקסט נוקב על מה זה "להיות אישה בישראל - גרסת 2024" ותזמין את אזרחי ואזרחיות ישראל להצטרף למאבק של מטה משפחות החטופים ולתרום לגיוס כספים שמתבצע בימים אלו עבור תמיכה וסיוע בניהול התלונה.

להלן חלק מהטקסט של לינור אברג'יל שיוביל את הקמפיין: "יום האישה הבינלאומי הגיע, ואנחנו הנשים הישראליות היינו רוצות, כמו שאר הנשים בעולם לעסוק בפערי שכר, במקומן של הנשים בדירקטוריונים, בצבא, בממשל. אין לנו את הפריווילגיה הזו, כי זכויותיהן של נשים ישראליות נרמסו ב-7/10. למעשה, הן עדיין נרמסות, בשבי. והעולם, מביט מהצד, ושותק. זה הזמן שלנו, הנשים והגברים בישראל, לעמוד איתנים לצד אחיותינו, ולעזור להן לזכות בזכות הבסיסית ביותר - הכרה. יחד נספר את סיפורן של הנשים שלא יכולות לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully