וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד עמיחי טסלר מונה לשותף בפירמת עורכי הדין Sullivan Tel Aviv

4.3.2024 / 13:30

עו"ד טסלר מתמחה בליטיגציה מורכבת במשפט מסחרי ותאגידי ובקיא במיוחד בתביעות ייצוגיות, תביעות נגזרות, סכסוכי בעלי מניות וסכסוכי שליטה

עמיחי טסלר. רן בירן,
עמיחי טסלר/רן בירן

פירמת עורכי-הדין Sullivan & Worcester Tel-Aviv המוביל בתחומי שוק ההון, מודיע על מינויו של עו"ד עמיחי טסלר כשותף. עו"ד טסלר מתמחה בליטיגציה מורכבת במשפט מסחרי ותאגידי ובקיא במיוחד בתביעות ייצוגיות, תביעות נגזרות, סכסוכי בעלי מניות וסכסוכי שליטה.

עו"ד טסלר, 39, צבר ניסיון עשיר בישראל בייצוג תאגידים לאורך כל השלבים וההליכים המשפטיים, משלב הקמת ישות משפטית, דרך גיוס הון, מסחור, תהליכי רה-ארגון, רכישה ומכירה של ישויות שונות, חוזים משפטיים ועוד. בנוסף, מייצג הן תובעים והן נתבעים בתביעות ייצוגיות מורכבות. תביעות המוערכות בסכום כולל של מיליוני ₪. מתגורר בפתח תקווה עם רעייתו ושני בניו.
עודד הר-אבן, שותף-מנהל משותף בפירמת Sullivan תל אביב: "הליטיגטורים בשלוחת תל אביב עובדים עם לקוחות במגוון רחב של נושאים מורכבים ובמערך של סכסוכים מסחריים ואזרחיים. עמיחי, כמו כל הליטיגטורים שלנו, הוא עורך דין מצוין שלא רק מספק ייעוץ יוצא מן הכלל אלא גם שותף אמיתי ללקוחותינו."

Sullivan תל אביב (Sullivan & Worcester) הינו משרד עורכי דין המשתייך לפירמה הבינלאומית Sullivan & Worcester, לה למעלה מ-220 עורכי דין הפרושים ברחבי העולם. הפירמה מפעילה משרדים בתל אביב, ניו-יורק, בוסטון, וושינגטון ולונדון המתמחים במערכות הרגולטוריות ובדיני ניירות ערך וחברות, הן בישראל והן בארצות הברית. עורכי הדין של הפירמה פועלים בסנכרון מלא בצוותים משותפים ובכך מעניקים ללקוח תחת קורת גג אחת (אותה הפירמה) מענה שוטף, יעיל ומקצועי סביב השעון 24/7.

המשרד בתל אביב, שנוסד באפריל 2020 (כשלוחה של Sullivan העולמית), צמח באופן משמעותי והפך למשרד המוביל בישראל בתחום העסקאות, הגיוסים וההנפקות בשוק ההון האמריקאי וביסס את מעמדו במסגרת פעילות הפירמה הבינלאומית כ-One Stop Shop גלובאלי עבור עסקאות בשוק ההון, וכגורם שמאפשר גישה ומקשר בין שווקים בישראל ובארה"ב. Sullivan תל אביב מייצג כיום למעלה משליש מהחברות הישראליות הנסחרות בנאסד"ק (יותר מכל משרד ישראלי או אמריקאי אחר), כאשר מחלקת שוק ההון של הפירמה ייצגה מתחילת השנה חברות בעסקאות שונות בהיקף של מיליארדי דולרים. בנוסף להתמחות הייחודית בשוק ההון, מתמחה המשרד בהיי-טק, מיזוגים ורכישות, ליטיגציה, תאגידים, חברות מתפתחות וקרנות הון סיכון, טכנולוגיה, קרנות השקעה ומיסים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully