וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלמת מס של 130 מיליון שקל: צפו ברכבי היוקרה שהוחרמו

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 13:59

14 חשודים נעצרו הבוקר בשורה של יישובים ערביים בצפון בחשד שהלבינו סכומי עתק באמצעות שימוש בחשבוניות פיקטיביות

הברחת 6 טונות טבק בתוך חלוקי נחל מלאכותיים. 18 בספטמבר 2023/דוברות רשות המיסים
רכב שהוחרם בצפון. דוברות משטרת ישראל
אחד מהרכבים שהוחרם בצפון/דוברות משטרת ישראל

העלמת מס של 130 מיליון שקל לכאורה הובילה למעצר הבוקר של 14 חשודים מאזור הצפון והחרמה של רכוש רב הכולל בין היתר חמישה רכבי יוקרה, מאות אלפי שקלים במזומן, מחשבים, המחאות, תכשיטים, חשבוניות ועוד.

היחידה לאכיפה כלכלית (אכ"ל צפון) בלהב 433 ורשות המסים ביצעו הבוקר את המעצרים בחשד כי היו מעורבים בניהול רשת מסועפת באמצעותה הפיצו וקיזזו חשבוניות פיקטיביות בהיקף של כ-130 מיליון שקל ואת ההמחאות שהתקבלו הלבינו במספר נותני שירות פיננסיים, זאת בנוסף לעבירות הלבנת הון, עבירות לפקודת מס הכנסה ועוד.

רכב שהוחרם בצפון. דוברות משטרת ישראל
בנוסף לכלי הרכב הוחרמו מאות אלפי שקלים במזומן, מחשבים, המחאות, תכשיטים, חשבוניות ועוד/דוברות משטרת ישראל

המעצרים התבצעו לאחר חקירה סמויה שהתנהלה ביחידה לאכיפה כלכלית (אכ"ל צפון) בלהב 433 בשיתוף עם מחלקת חקירות מכס ומע"מ חיפה והצפון ופקיד שומה חקירות חיפה והצפון.

מהחקירה עלה חשד לעבירות הלבנת הון והפצת חשבוניות פיקטיביות של מספר חשודים מאזור הצפון, באמצעות חברות פיקטיביות ועוסקים מורשים באמצעותם הפיצו וקיזזו חשבוניות פיקטיביות. את ההמחאות שהתקבלו, החשודים הלבינו דרך נותני שירות פיננסיים. החקירה מנוהלת ביחד עם הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור במשרד המשפטים.

רכב הוחרם בצפון. דוברות משטרת ישראל
14 החשודים יובאו לבית המשפט בנצרת/דוברות משטרת ישראל

הבוקר כאמור החקירה הפכה גלויה עם מעצרם של 14 חשודים וביצוע חיפושים בבתים ובמשרדים במספר יישובים בצפון ובהם עראבה, דיר חנא, כאבול, סאג'ור, אבו סנאן, נחף, כרמיאל, כפר מנדא וכפר ברא.

החשודים הובאו לחקירה במשרדי היחידות, בסיומה ובהתאם לממצאיה יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבימ"ש השלום בנצרת. בחקירה השתתפו גם היחידה המרכזית ושוטרי המחוז הצפוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully