וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם עובר שלב: אופטיקנה והפרזנטור של מותג המשקפיים קאטליה

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 12:15

רשת אופטיקנה מודיעה על התרחבותו של מותג המשקפיים 'קאטליה' לרשת עצמאית של חנויות ודוכנים. המותג הצעיר שחדר במהירות שיא לשוק הישראלי בהובלת הפרזנטורים עומר אדם ויעל שלביה, יפתח החודש (מרץ) את חנות הדגל בקניון מול הים באילת

עומר אדם אלרועי תורגמן ויעל שלביה. שי פרנקו,
עומר אדם אלרועי תורגמן ויעל שלביה/שי פרנקו

רשת "אופטיקנה" מודיעה על פתיחת חנות הדגל של מותג קאטליה קניון עזריאלי מול הים אילת. החנות ממוקמת בקומת הכניסה בקניון וגודלה הוא כ-50 מ"ר.

חנות קאטליה תציע לראשונה מגוון של כ- 500 דגמי משקפי שמש ומשקפי ראיה, המשלבים עיצובים טרנדיים בעלי אמירה לצד דגמי בסט סלר, קלאסיים ועל זמניים. כך שכל אחת ואחד יוכלו למצוא את הזוג המתאים להם.

קטאליה ואופטיקנה חרטו על דגלן את ערך הקיימות ועל כן משתמשים בחומרי גלם "אקו פרנדלי". המשקפיים של המותג מיוצרים בתנאים קפדניים ומשלבים חומרים מתקדמים דוגמת טיטניום, אפונים קרמיים נעימים למגע שיוצרו בשיטה ייחודית וסופיות במילוי שרף מבודד המאפשר הרכבה נוחה ובלתי מורגשת.

בנוסף, הצירים של משקפי "קאטליה" מגיעים עם תוספת פנימית קשיחה העשויה מפלדת אל-חלד. המסגרות קלות, גמישות והיפו-אלרגניות. עדשות המשקפיים עשויות מהחומרים המתקדמים ביותר ועוברות את מבדקי בקרת האיכות המחמירים ביותר כדי לתת לעין הגנה וסינון מקסימלי של הקרינה המזיקה.

המותג קאטליה חדר במהירות שיא לשוק הישראלי והפך למותג מוביל בקרב קהלים מגוונים, כשהוא מובל על ידי הפרזנטורים הראשיים, עומר אדם ויעל שלביה וחי דרך הרשתות החברתיות ובחנויות הרשת של אופטיקנה, תוך שיתופי פעולה עם משפיענים מובילים.

ההצלחה בקרב קהל מגוון כל כך וגדול, כזה שמכוון לצעירים בגילם או ברוחם מיוחסת בעיקר לאיכות המוצרים ולאופיו הייחודי של המותג, להיותו מוביל טרנדים, שואף גבוה, מגוון וכזה שמאפשר ליהנות מאופנה גבוהה ומחיר נגיש וללא התפשרות על האיכות.

קאטליה הנו המותג היחיד בישראל שמשיק ארבע קולקציות בשנה ומכניס באופן קבוע דרופים חדשים מתוך רצון להתאים לאג'נדה של קהל הלקוחות שחי בקצב מהיר, בעולם דיגטלי, טכנולוגי ומתפתח ואוהב להתחדש ולהיות מופתע כל הזמן.

הדמייה לחנות הדגל של המותג קאטליה לאופטיקנה. טלמור פרויקטים,
הדמייה לחנות הדגל של המותג קאטליה לאופטיקנה/טלמור פרויקטים

אלרועי תורג'מן, מנכ"ל אופטיקנה: לאור ההצלחה הגדולה של המותג באהדת הקהל וגידול המכירות בסניפי אופטיקנה, מותג המשקפיים קאטליה עובר לשלב הבא ובנוסף לשיווק הדגמים ברשת, גם יעמוד כרשת חנויות ודוכנים עצמאית.

חנות הדגל של המותג מוקמת בימים אלו בקניון מול הים אילת. הבחירה באילת נבעה מהאמונה הגדולה בעיר ובכך שתחזור להיות מוקד עליה לרגל של ישראלים רבים מכל רחבי הארץ. בהמשך יקומו מספר דוכנים בקניונים נבחרים ברחבי הארץ.

המותג קאטליה הינו מותג יוצא דופן בשוק המשקפיים בישראל המשלב עיצוב ואיכות יוצאי דופן מהחומרים המתקדמים ביותר בתחום, תחת המטריה המקצועית האופטומטרית של אופטיקנה עם מחיר נגיש, מהווה מתכון מנצח".

רשת "אופטיקנה", הוקמה בשנת 1988 והיא הרשת הקמעונאית המובילה בתחום האופטיקה בישראל. לרשת 80 סניפים בפריסה ארצית מדן ועד אילת. בחנויות הרשת נמכרים משקפי ראייה ומשקפי שמש של המותגים והטרנדים המובילים בעולם, עדשות למשקפיים, עדשות מגע, מכשירי שמיעה ושירותי אופטומטריה מתקדמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully