וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן אור לעסקים הקטנים באשקלון: יקבלו הלוואות בסך כ-21 מיל"ש

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 9:27

למעלה מ-21 מיליון שקלים יוצעו כהלוואות סיוע לבעלי עסקים קטנים באשקלון, שיקבלו בנוסף שירותי ליווי עסקי (מנטורינג) וזאת בעקבות הנזקים והטלטלה שחוו בתקופת המלחמה

אילוסטרציה. ShutterStock
קרן אור לעסקים הקטנים באשקלון: יקבלו הלוואות בסך כ-21 מיל"ש/ShutterStock

יוזמה משותפת של הסוכנות היהודית, החמ"ל האזרחי אחים.יות לישראל ופדרציית בולטימור יוצאת לדרך בימים אלה, בשיתוף עם עיריית אשקלון כדי לחזק את קהילת העסקים הקטנים בעיר.

במסגרת היוזמה מוקמת קרן מיוחדת ששמה "קרן אור לאשקלון", אשר תעניק סיוע לבעלי העסקים הקטנים בעיר שחוו קשיים רבים בעקבות מלחמת חרבות ברזל - הן באמצעות מתן הלוואות בתנאים אטרקטיביים והן באמצעות מנטורינג לעסקים הזקוקים לסיוע והכוונה.

בין התנאים המיוחדים ייהנו הלווים מהלוואות עד 100,000 ש"ח בתהליך מקוצר עם ערב אחד בלבד או פיקדון ובנוסף, מגרייס של חצי שנה, פריסה עד 60 חודשים והלוואה בריבית של פריים מינוס חצי אחוז.

הסיוע יכלול גם ייעוץ וליווי עסקי/אישי ללא עלות נוספת. תכנית הליווי, ניתנת בסיוע MIDC (מרכז פיתוח קשרי מרילנד ישראל) דרך מיזם "אחים לעסק" שבו שותפים החמ"ל האזרחי אחים.יות לישראל, הסוכנות היהודית, ארגון IVN וחברת כלירמרק קפיטל.

על מנת לעמוד בתנאי הסף לקבלת ההלוואה על העסק לקיים פעילות עסקית של חצי שנה לפחות, להימצא באשקלון, להיות בעל עוסק מורשה או חברה בע"מ, עם מחזור מינימלי של חצי מיליון ש"ח לשנה ומקסימום מחזור חמישה מיליון ש"ח לשנה.

על בעל העסק להוכיח כי הייתה ירידה של לפחות 20% בהכנסות בחודשים אוקטובר, נובמבר ודצמבר 2023 לעומת 2022 ועבור עסקים הפעילים בין שנה לחצי שנה- ירידה של פחות 20% ממוצע הכנסות בחודשי הפעילות הקודמים למלחמה. תהליך הייעוץ והליווי העסקי/האישי - יתחיל לאחר אישור ההלוואה על ידי הסוכנות והבנק.

לפרטים נוספים והגשת בקשה להלוואה כנסו ללינק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully