וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת אימג'נדרי ממנה את עומר לוי לסמנכ"ל הכספים

5.3.2024 / 10:12

לוי מביא עימו למעלה מ- 15 שנות ניסיון בפיננסים, מיזוגים ורכישות וניהול תפעול; בתפקידו החדש הוא ישמש כסמנכ"ל הכספים (CFO) של החברה

עומר לוי. יחצ,
עומר לוי/יחצ

חברת אימג'נדרי (Imagindairy) שמייצרת חלבוני חלב ללא פרות, מינתה את עומר לוי לסמנכ"ל הכספים החדש של החברה.

לוי הינו רו"ח ועו"ד בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנים בתחום ניהול הכספים, מיזוגים ורכישות וניהול תפעול. בתפקידיו הקודמים שימש כ-CFO של Binah.ai, CFO ו-COO של RadView Software Ltd, וכן ניהל תיקי לקוחות של חברות פרטיות וציבוריות בארנסט אנד יאנג (EY). הוא בעל תואר ראשון בהצטיינות במשפטים ובחשבונאות מן המכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

ד"ר אייל אפרגן, מנכ"ל ומייסד שותף בחברת אימג'ינדרי: "אנו נרגשים לצרף את עומר לחברה. עומר מביא איתו ניסיון רב בתחום הפיננסי והוא שותף לחזון של אימג'נדרי להשפיע לטובה על העולם. אני בטוח שהצטרפותו של עומר תעזור לחברה להמשיך לצמוח ולגדול".

אימג'נדרי היא חברה ישראלית המייצרת חלבוני חלב שאינם מן החי בתהליך שנקרא תסיסה מדייקת (Precision Fermentation). שיטה זו ידידותית לסביבה כיוון שהיא מצמצמת משמעותית את ההשפעות הסביבתיות השליליות של ייצור חלב באמצעות פרות. ייחודה של החברה טמון בשילוב של טכנולוגיית בינה מלאכותית, פרי מחקר של למעלה מ-15 שנה באוניברסיטת תל אביב, יחד עם שיטות ביוטכנולוגיות מתקדמות, המאפשרות לחברה לייצר חלבונים בנפחים תעשייתיים ובעלויות נמוכות.

לחלבונים אלו טעם, מרקם, ערכים תזונתיים ופונקציונליות כשל חלבוני חלב פרה והם אינם מכילים לקטוז וכולסטרול כלל. החברה קיבלה לאחרונה אור ירוק מה-FDA (מסמך "No Questions Letter") אשר מעיד כי המוצר בטוח לשימוש לצרכנים והיא מתקדמת לקראת שיווק המוצרים במודל B2B במסגרתו תמכור את רכיביה לחברות מזון מובילות בארץ ובעולם. החברה הוקמה בשנת 2020 בתמיכת חממת הפודטק של שטראוס The Kitchen והיא מעסיקה כיום למעלה מ-30 עובדים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully