וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל בן נריה ישמש כשף יועץ קולינרי לחממת הפודטק של שטראוס

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 15:24

חממת הפודטק The Kitchen של שטראוס מקיימת מגעים עם השף יובל בן נריה במטרה לגייס אותו כיועץ קולינרי לחברות הפורטפוליו של החממה, המפתחות מזון בר קיימא בטכנולוגיות מגוונות, שיונח בעתיד הלא רחוק על הצלחת

יובל בן נריה לחממת הפודטק של שטראוס. יחצ שטראוס,
יובל בן נריה יהפוך ליועץ קולינרי לחממת הפודטק של שטראוס/יחצ שטראוס

חממת הפודטק בשיתוף פעולה קולינרי עם השף יובל בן נריה במטרה לקצר תהליכי פיתוח ולהביא את תוצרי המזון ברי הקיימא עד הצלחת בבית ומסעדה ושניתן יהיה להשיגם בסופר השכונתי.

שיתוף הפעולה בין חממת הפודטק של שטראוס לשף בן נריה, מקבל תפנית קולינרית באמצעות שילוב כישוריו הייחודיים של אחד השפים המובילים בישראל בתחומי המחקר והפיתוח של שיטות בישול מתקדמות ומקיימות, לצד פורטפוליו הסטארטאפים המגוון של שטראוס וחממת The Kitchen וההבנה העמוקה עם עולם המזון בארץ ובעולם.

יהונתן ברגר, מנכ"ל חממת הפודטק The Kitchen, של קבוצת שטראוס: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה המשמעותי עם השף יובל בן נריה, במסגרתו ישמש כיועץ קולינרי עבור חברות הפורטפוליו של החממה.

פוטנציאל שיתוף הפעולה בין יובל בן נריה לחברות החממה בשלבי פיתוח מוקדמים שEC מוצרי המזון, הוא משמעותי, שכן עם הניסיון והידע שלו הוא יכול לסייע בקיצור זמני הגעת המנה לצלחת עבור הציבור הרחב שממתין לפתרונות בריאים, טעימים וברי השגה. החברות שלנו אשר מפתחות את מזון העתיד, יקבלו פידבק מקצועי על התאמת המוצרים למסעדות ולעולם הקולינרי ובכך יוכלו להשתלב בשלבים מוקדמים בתעשיית המזון המקומית והבינלאומית".

אמיר זיידמן יובל בן נריה ויהונתן ברגר.. יח"צ שטראוס,
אמיר זיידמן, יובל בן נריה ויהונתן ברגר, חממת הפודטק של שטראוס/יח"צ שטראוס

אול אין עם הצוות המנצח

יובל בן-נריה: "אני שמח להצטרף לחממה המובילה את פיתוח חברות הסטראטאפ בפודטק הישראלי. נושא הביטחון התזונתי והעדרו, בוער בי כבר כמה שנים. אני מאמין גדול בקיימות ובשקיפות במזון, ועושה מאמצים רבים להצעיד את המסעדות שלי לעתיד שטוב יותר לסביבה, ולבריאות. אני מלווה חברות פודטק ישראליות כבר שנים, ועוקב מקרוב אחרי הפעילות של שטראוס במסגרת חממת The Kitchen - אין גאה ממני להצטרף "אול אין" לצוות המנצח, שמלווה את חברות המזון של העתיד. זו משימת העל שלי כעת".

חממת הפודטק The Kitchen של קבוצת שטראוס עוסקת בפתרונות חדשניים לאתגרי מזון גלובליים. החממה מפתחת ומקדמת מיזמי פודטק מבטיחים, המפתחים טכנולוגיות ומוצרי מזון כמענה לאתגרי מערכת המזון העולמית, כך שתהיה יותר פרודוקטיבית, במחיר סביר יותר, בת קיימא יותר ובריאה יותר, ובהלימה לעקרונות ה-ESG. עד היום השקיעה החממה ב-26 חברות סטארטאפ ישראליות שגייסו למעלה מ-345 מיליון דולר.

יובל בן נריה (טאיזו, a, קפה טאיזו, MIAZAKI) - פרץ לעולם הקולינריה הישראלית בשנת 2013 עם מסעדת טאיזו, שכתרים נקשרו בשמה. הוא שף ושותף ב"קבוצת טאיזו" ובימים אלו ממש פתח מחדש את מסעדת a שהייתה סגורה לנוכח המלחמה. בן נריה נחשב לאחד מהשפים המוערכים והמדויקים ביותר בישראל, המתמחה במטבחי אסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully