וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת D-ID הישראלית ממנה את אנה אוסיפוב לסמנכ"לית פיתוח תאגידי

5.3.2024 / 16:03

אוסיפוב מביאה עמה ניסיון של מעל עשור בעבודה גלובלית, בין היתר באירופה, אפריקה, אסיה והמזרח התיכון, ומתמחה באסטרטגיה ותפעול, עם דגש על השקעות מוקדמות ותהליכי צמיחה, כמו גם שותפויות אסטרטגיות עסקיות

אנה אוסיפוב. יחצ,
אנה אוסיפוב/יחצ

חברת D-ID הישראלית, מובילה עולמית בתחום ה-Generative AI וביצירת אווטארים מבוססי AI, מודיעה על מינויה של אנה אוסיפוב לסמנכ"לית פיתוח תאגידי. במסגרת תפקידה, אנה תוביל את אסטרטגיית הצמיחה של D-ID ותפקח בין היתר על בדיקת נאותות, מודלים פיננסיים, שותפויות והזדמנויות שמטרתן להמשיך את תהליך התרחבות החברה, תוך תמיכה בגיוס הון, קשרי משקיעים ואסטרטגיה עסקית.

אוסיפוב מביאה עמה ניסיון של מעל עשור בעבודה גלובלית, בין היתר באירופה, אפריקה, אסיה והמזרח התיכון, ומתמחה באסטרטגיה ותפעול, עם דגש על השקעות מוקדמות ותהליכי צמיחה, כמו גם שותפויות אסטרטגיות עסקיות. לפני הצטרפותה ל-D-ID, שימשה כסמנכ"לית של חברת Greenfield Partners (שהייתה עד לאחרונה TPG Growth). לפני כן, כיהנה כמשקיעה ב-OIF Ventures באוסטרליה, כאשר ניהלה מגוון רחב של השקעות.

גיל פרי, מייסד משותף ומנכ"ל ב-D-ID: "אנו מתרגשים לקראת הצטרפותה של אנה כסמנכ"לית פיתוח תאגידי. הניסיון העשיר שלה, יחד עם ההצלחה המוכחת בשותפויות ובאסטרטגיה עסקית, תוביל את D-ID להמשך צמיחה וחדשנות בתחום ה-Generative AI. אני בטוח שעם הצטרפותה של של אנה נרקיע שחקים ומאחל לה הצלחה רבה בתפקיד חשוב ומשמעותי זה".

אנה אוסיפוב, סמנכ"לית פיתוח תאגידי: "אני שמחה להצטרף לחברה המעודדת חדשנות ולתרום את חלקי בתחום ה-Generative AI. מאמינה שביחד נוכל לקחת את D-ID לאופקים עסקיים חדשים ונבנה במשותף את הדרך הנכונה להגשמת מטרה זו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully