וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל, לא יכול להגיע לאוניברסיטה? האוניברסיטה תגיע אליך

6.3.2024 / 9:12

אוניברסיטת בר-אילן מגיעה עד לבסיסי צה"ל בדרום, באיו"ש ובמקומות נוספים ומקיימת "ימים פתוחים" בשטח, במטרה לסייע לאנשי ונשות המילואים המעוניינים להתחיל ללמוד בשנה הבאה

אוניברסיטת בר אילן מגיעה לדרום ולאיו"ש. דלית & רייצ'ל,
אוניברסיטת בר אילן מגיעה לדרום ולאיו"ש/דלית & רייצ'ל

שירות יחודי של אוניברסיטת בר-אילן המאפשר למשרתי המילואים להרשם לאוניברסיטה בבסיסי צה"ל. ההרשמה הוצעה להם בחינם.

בתיאום מלא עם קצין מילואים ראשי ומפקדי הבסיסים, הסיירת האקדמית של אוניברסיטת בר-אילן הגיעה היום לבסיסים בעוטף עזה ובאיו"ש במטרה לתת מידע על הלימודים האקדמיים ולסייע למשרתי המילואים והקבע להירשם ללימודים בשנת הלימודים הקרובים. בבסיס יקיר באיו"ש פגשו אנשי בר-אילן את חגי, מילואימניק שמתעניין בלימודי תואר שני במנהל עסקים. הוא סיים לא מזמן תואר ראשון ומעוניין, אחרי המילואים, להמשיך לתואר שני.

יועצים אקדמים ממדור רישום, לצד נציגים מהפקולטות השונות הגיעו היום לבסיסים ונפגשו עם משרתי מילואים המעוניינים ללמוד בשנה הבאה באוניברסיטה. אחת מהן היא ליטל שלום, רכזת גיוס מועמדים לתואר ראשון הפקולטה להנדסה שהגיע למחנה רעים: "גאה להצטרף ליוזמה המבורכת ולחשוף בפני החיילים את לימודי ההנדסה שאין ספק שיכולים לתרום משמעותית לעתידם הצבאי והאזרחי בבוא העת".

עונת ההרשמה באוניברסיטאות החלה ורבים פוקדים את הימים הפתוחים המתקיימים בקמפוסים השונים. משרתי המילואים ואנשי הקבע הנמצאים כעת בבסיסים השונים לא יוכלו להגיע ולכן הסיירת האקדמית של בר-אילן החליטה להגיע אליהם.לבסיס. ההרשמה תהיה בחינם.

  • עוד באותו נושא:
  • בר אילן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully