וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנון שפירא מונה לתפקיד מנכ"ל יוניליוור ישראל

6.3.2024 / 12:18

ייכנס לתפקיד החל מה-1 במאי. שפירא הצטרף ליוניליוור ב-2004 במסגרת תכנית העתודה הניהולית של החברה, ומאז מילא שורה של תפקידים מגוונים בשיווק ובמכירות, בישראל ובמטה החברה באירופה

ארנון שפירא. גיא כושי ויריב פיין,
ארנון שפירא/גיא כושי ויריב פיין

ארנון שפירא, סמנכ"ל המכירות של יוניליוור ישראל, ימונה לתפקיד מנכ"ל החברה החל מה-1 במאי 2024. שפירא הצטרף ליוניליוור ב-2004 במסגרת תכנית העתודה הניהולית של החברה, ומאז מילא שורה של תפקידים מגוונים בשיווק ובמכירות, בישראל ובמטה החברה באירופה.

בתפקידים אלו צבר ניסיון עשיר בניהול והובלת אנשים, בהובלת תהליכי שינוי מורכבים, ובבניית אסטרטגיה עסקית, מסחרית ושיווקית, בכלל זה חדשנות מוצרית ופרסום. בתפקידו האחרון כסמנכ"ל המכירות מילא תפקיד מרכזי בקידום הפעילות העסקית של החברה והוביל תהליכים של חיזוק הקשר מול הלקוחות והשותפים והאצת הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון.

לשפירא תואר BA בכלכלה ותואר LLB (משפטים), שניהם מאוניברסיטת תל-אביב. הוא בוגר תכנית המנהיגות הבכירה של ארגון מעוז, והתכנית למנהלים של בית הספר למנהל עסקים בהרווארד.
שפירא יחליף את ג'ם יוקסל, אשר שימש כמנכ"ל החברה בארבע השנים האחרונות וידווח אליו. יוקסל יקודם לתפקיד מורחב בהנהלה האזורית של יוניליוור העולמית וימשיך לתמוך בישראל ובמדינות נוספות.

יוניליוור ישראל מעסיקה כ-2,000 עובדות ועובדים בארבעה מפעלים בערד, צפת, עכו וחיפה, ובמטה החברה בלוד. היא מייצרת כ-85% ממוצריה בישראל ועל מותגיה הבולטים בתחומי המזון, הגלידה והטואלטיקה נמנים תלמה, קליק, פינוק, בדין, Dove, Axe, הלמנ'ס, קנור, גלידות שטראוס ומגנום.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully