וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינה ולקר ורועי כצנלסון מונו ל-Principals בקרן lool ventures

6.3.2024 / 15:16

ולקר שימשה בעבר מנהלת פרויקטים במשרד ראש הממשלה. היא הצטרפה לקרן בשנת 2020 כאנליסטית ובהמשך כמשקיעה והובילה מפגשים ומחקרים עם מאות סטארטאפים. כצנלסון שימש בעבר אנליסט מידע בקרן aMoon והצטרף ל-lool ventures לפני כשנתיים

דינה ולקר. יחצ,
דינה ולקר/יחצ

קרן lool ventures מודיעה על מינוי של דינה ולקר ורועי כצנלסון לתפקידי Principals.

ולקר שימשה בעבר מנהלת פרויקטים במשרד ראש הממשלה. היא הצטרפה לקרן בשנת 2020 כאנליסטית ובהמשך כמשקיעה והובילה מפגשים ומחקרים עם מאות סטארטאפים, שבחלקם בחרה הקרן להשקיע בסופו של דבר. היא בעלת תואר ראשון בתקשורת אינטראקטיבית מאוניברסיטת רייכמן ושימשה מנהלת פרויקט מחקר במעבדה לחדשנות במדיה, חברה בתוכנית צבי מיתר לחדשנות טכנולוגית, ועוזרת הוראה בבית ספר אדלסון ליזמות.

כצנלסון שימש בעבר אנליסט מידע בקרן aMoon והצטרף ל-lool ventures לפני כשנתיים. רועי בוגר התוכנית לעסקים ואנליזה של דאטה באוניברסיטת רייכמן ומתנדב בתוכנית Operation Ethiopia לשדרוג מערך בריאות העיניים ברחבי אתיופיה. בנוסף הוא משמש מנטור בתוכנית Techstars.

lool ventures הוקמה בשנת 2011 על ידי אביחי ניסנבאום ויניב גולן, אליהם הצטרף כשותף טוני סייג. הקרן מנהלת נכסים בהיקף של 200 מיליון דולר בשלוש קרנות שונות ומשקיעה בסטארטאפים בשלבים מוקדמים. לקרן פורטפוליו מגוון שכולל בין השאר את חברות הסטארטאפ BeeWise, Flip, ,NoTraffic, Eleos Lightico ו- Medisafe. הקרן ביצעה לאורך השנים מספר אקזיטים מוצלחים בהן ZooZ, שנרכשה על ידי PayU ו-MarketMan שנרכשה על ידי קרן PSG. בין משקיעי הקרן גופים מוסדיים ישראליים, Family Offices ואנג'לים מהתעשייה.

רועי כצנלסון. יחצ,
רועי כצנלסון/יחצ

אביחי ניסנבוים, שותף מנהל בקרן lool ventures: "דינה ורועי מביאים עמם ניסיון רב והבנה עמוקה של האקוסיסטם הטכנולוגי. תרומותיהם היו מכריעות בעיצוב אסטרטגיית ההשקעה ובתמיכה בחברות הפורטפוליו שלנו. התובנות החדות של דינה והגישה האנליטית של רועי לגבי מגמות השוק מעצימות את יכולות הקרן ומאפשרים לנו לזהות ולתמוך בסטארטאפים ישראליים חדשניים ביתר יעילות. אנחנו נרגשים לראות איך התרומה שלהם תמשיך לקדם את לול ונצ'רס ואת האקוסיסטם קדימה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully