וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע עליות שווקי הקריפטו, יוניקורן הבלוקצ'יין פיירבלוקס במינוי אסטרטגי

7.3.2024 / 16:23

מיכל פרגסון הישראלית מונתה לסמנכ"לית השיווק החדשה של החברה

מיכל פרגסון. יחצ,
מיכל פרגסון/יחצ

פיירבלוקס, יוניקורן הבלוקצ'יין הישראלי, הודיעה היום על מינויה של מיכל פרגסון לסמנכ"לית השיווק. החברה, המפתחת פלטפורמה מאובטחות לנכסים דיגיטליים ושוויה עומד על 8 מיליארד דולר, מעסיקה למעלה מ-650 עובדים בעולם מתוכם כ-350 עובדים בישראל. בין המינויים הבולטים שבוצעו בשנה האחרונה, ניתן למצוא את מינויה של מיכל פרגסון הישראלית לתפקיד סמנכ"לית השיווק החדשה של החברה. מינויה של פרגסון מחזק את המחויבות של פיירבלוקס לקדם אימוץ נרחב של טכנולוגיית הבלוקצ'יין ולספק מענה לדרישה הגוברת לתשתית מאובטחת עבור משתמשים פרטיים ומוסדיים לקידום כלכלת המטבעות הדיגיטליים באופן יעיל ומתמיד.

טרם הצטרפותה לפיירבלוקס, פרגסון הובילה את אסטרטגיית החדירה לשוק של חברת אבטחת הסייבר המצליחה Snyk. קודם לכן, פיתחה וקידמה אסטרטגיות שיווק ב-Threat Stack (שנרכשה על ידי F5) ו-CloudLock (שנרכשה על ידי Cisco). הצטרפותה של מיכל לצוות לצד ניסיונה העשיר, מגיע לאחר שנת צמיחה משמעותית פיירבלוקס, עם נפח פעילות חודשי של 53 מיליארד דולר על גבי הפלטפורמה שלה ועלייה של 160% בארנקים פעילים חודשיים. על התשתית המאובטחת של החברה בוצעו עד כה עסקאות בשווי של למעלה מ-4 טריליון דולר בנכסים דיגיטליים. פרגסון תעמוד בראש המאמץ של החברה לתשתית נפוצה בכל המוצרים והשירותים הקמעונאיים והמוסדיים בתחום.

מיכאל שאולוב, מייסד שותף ומנכ"ל פיירבלוקס מסר: "צמיחה והאצה בחדשנות עולם הקריפטו בחצי השנה האחרונה הובילה לתחייה מחודשת של עולם המטבעות הדיגיטליים, המתפשט במהירות הן במגזרים הפיננסיים והן במגזרים שאינם פיננסיים. עם מינויה של מיכל, היכולות המשותפות של צוותי ההנהלה מובילות אותנו אל עבר המטרה לשרת אלפי עסקים חדשים ולהעניק את מרחב הכלים הדרושים על מנת להמשיך לייצר בבטחה אפליקציות, מוצרים ושירותים חדשים מבוססי בלוקצ'יין בקנה מידה רחב".

מיכל פרגסון, סמנכ"לית השיווק החדשה של פיירבלוקס: "זהו בהחלט זמן אסטרטגי להצטרף לפיירבלוקס, ברקע ההתפתחות המשמעותית בשוק והעתידית לבוא. הודות לגמישות הפלטפורמה שלנו ולמחויבותנו לענות על הצרכים המשתנים של קהל הלקוחות ההולך וגדל בעולם, התפתחנו בצורה ניכרת בתחומי תשלומים, טוקניזציה ופיתוח הבלוקצ'יין. עם הציפייה להכפלת מספר הלקוחות הפעילים השנה, אנו רואים למטרה להבטיח הגנה על כל דולר קיים וחדש הנכנס למערכת הקריפטו והנכסים הדיגיטליים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully