וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת סטארט אפ הפינטק okoora תכפיל את מצבת העובדים בישראל

10.3.2024 / 0:34

החברה רשמה בשנה האחרונה עלייה של 465% בעסקאות התשלומים שביצעו לקוחותיה, וזינוק במספר הלקוחות הרשומים ל-13,000, רובם עסקים קטנים ובינוניים

צוות אוקורה. אייל טואג,
צוות אוקורה/אייל טואג

חברת סטארט-אפ הפינטק הישראלית-שווייצרית אוקורה (okoora), שפיתחה פלטפורמת ענן משולבת לניהול תשלומים גלובליים, בנקאות וניהול סיכונים, מגייסת עשרות עובדים נוספים לשלוחת החברה בישראל, שיתווספו לכ-100 אנשי מקצוע שמעסיקה החברה בישראל, שווייץ, גרמניה, קפריסין והודו. בכוונת החברה להכפיל את מספר העובדים בישראל על מנת לתמוך בצמיחתה בארץ ובחו"ל.

עשרות העובדים והעובדות שתגייס okoora יתפרסו על פני מגוון תחומים המפורטים בדף המשרות של החברה: מפתחים, מומחי מידול פיננסי, מנהלי סיכונים, יועצי השקעות, מומחים משפטיים וציות, שיווק, מכירות, פיתוח עסקי ועוד.

הגיוס הנרחב והמיידי של עובדים נוספים מתבצע על רקע צמיחה מואצת בפעילות החברה בארץ וברחבי העולם. יכולותיה הייחודיות של פלטפורמת הענן המשולבת של אוקורה לניהול תשלומים גלובליים, בנקאות וניהול סיכונים מאפשרות לעסקים מכל גודל וסוג להתנהל בבטחה בשוק המט"ח הבינלאומי המתאפיין בתנודתיות רבה. מאז השקתה היא חסכה לעסקים בישראל למעלה מ-11 מיליארד ₪ בעסקאות מט"ח בינלאומיות תוך התמודדות עם החרפת הסיכונים הפיננסיים בישראל בשנת 2023 בעקבות המהפכה המשפטית והמלחמה בעזה.

לאור היכולות הללו זכתה הפלטפורמה של אוקורה להצלחה חסרת תקדים עם צמיחה של 83% בכמות הלקוחות בשנת 2023, כשכעד כה נרשמו כ-13,000 לקוחות לשימוש בפלטפורמת החברה, רובם עסקים קטנים ובינוניים. אוקורה רשמה בשנה האחרונה עלייה של 465% בעסקאות התשלומים שביצעו לקוחותיה ועלייה של 161% בכמות עסקאות ההגנה מפני תנודות של שערי מטבע.

בני אברהם, מנכ"ל ומייסד okoora: "לאור התנופה העסקית שלנו, אנו נגייס בקרוב עשרות אנשי מקצוע, בתחום הטכנולוגי, הפיננסי, המשפטי והעסקי. ניתן הזדמנות לאנשי ונשות מקצוע מיומנים להטביע חותם בתחום הדינמי של שוקי המט"ח הבינלאומיים שבהם אנו מחוללים מהפיכה של ממש. פיתחנו והבאנו לשוק פתרון טכנולוגי מבוסס AI שמקדם את התחום והופך את ניהול פעילות המט"ח של עסקים לפשוט, ידידותי אך עוצמתי ומדויק - תוך הנגשת יכולות מורכבות בתחום זה לאלפי עסקים בארץ ובעולם".

אוקורה ביצעה לאחרונה מהלכים משמעותיים בדרך לחדירה לשוק האירופי. בסוף השנה שעברה פתחה החברה סניף בלימסול שבקפריסין והיא מתכננת להשיק משרדים בשתי מדינות אירופיות נוספות השנה. מהלך זה מציב את הסטארט אפ בעמדה חזקה לקראת קבלת רישיונות לפעילות מסחרית מלאה ב-27 מדינות האיחוד האירופי.

אוקורה נוסדה באוגוסט 2021 על ידי בני אברהם, מייסד קבוצת אופקים, חברת ניהול הסיכונים הפיננסים המובילה בישראל. החברה עברה לרווחיות בשנת 2023 ומתנהלת כבוטסטראפ ללא השקעות של משקיעים חיצוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully