וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד רויטל ברילנשטיין ופרופ' סנדי קדר מצטרפים לעמותת 'במקום'

10.3.2024 / 8:50

עו"ד ברילנשטיין תסייע בהטמעה של עקרונות הצדק החלוקתי בתחום הקרקעות ותשתלב עם פעילות במקום. פרופ' סנדי קדר יצטרף לוועד המנהל של 'במקום'

פרופ' סנדי קדר. יחצ,
פרופ' סנדי קדר/יחצ

'במקום', עמותה המסייעת לאוכלוסיות מוחלשות בהגנה על זכויות אדם בתכנון, מודיעה על צירופם של עו"ד רויטל ברילנשטיין לצוות 'במקום' והמשפטן פרופ' סנדי קדר מאוניברסיטת חיפה המתמחה בתחום המקרקעין לוועד המנהל שלה.

עו"ד רויטל ברילנשטיין, שעבדה כ-17 שנה באגודה לצדק חלוקתי ופעלה לקידום, ניהול והקצאה צודקים של משאבי קרקע וסביבה בישראל, תצטרף לצוות המתכננים והאדריכלים של עמותת במקום. במסגרת תפקידה, עו"ד ברילנשטיין תסייע בהטמעה של עקרונות הצדק החלוקתי בתחום הקרקעות ותשתלב עם פעילות במקום. פרופ' סנדי קדר יצטרף לוועד המנהל של 'במקום'.

עו"ד רויטל ברילנשטיין. יחצ,
עו"ד רויטל ברילנשטיין/יחצ

עם הצטרפות עו"ד ברילנשטיין ופרופ' קדר, יתווספו פרויקטים חדשים לעבודת עמותת 'במקום'. אלו יכללו את "לאנד וואטש", פעילות מעקב אחר החלטות מדיניות של רמ"י לשיפור השקיפות, כתיבת ניירות עמדה והצעות לקידום עקרונות הצדק החלוקתי בהקצאת הקרקע; הצטרפות לקבוצת "מרחב אזורי הוגן בנגב", קבוצת ארגונים חברתיים הפועלת לקידום צדק חלוקתי בנגב ומציעה פתרונות אזוריים ליצירת מרחב מתפקד בנגב וכן ייצוג בוועדה הדרומית לשינוי גבולות וחלוקת הכנסות; ושיתוף פעולה עם פורום האקלים הישראלי שנוסד ביוזמת בית הנשיא. השילוב של פעילות האגודה במסגרת עמותת 'במקום' יקדם מענה הן בתחום מדיניות המקרקעין והקצאת הקרקע כולל נושא הדיור והן בנושא התכנון של הקרקע ויתווסף לפעילות של 'במקום' כיום.

אדריכלית אפרת כהן-בר וקוני הקברט, מנכ"ליות שותפות ל'במקום', מסרו "אנו מברכות על צירופם של עו"ד ברילנשטיין ופרופ' קדר לצוות העמותה ולוועד המנהל שלה. צדק חלוקתי הוא עקרון מרכזי בתחום התכנון וקידומו הינו מפתח לתכנון הוגן ושוויוני. הצטרפותם תאפשר לעמותה להרחיב באופן משמעותי את פעילותה בתחום הצדק החלוקתי ולחזק עקרון זה בעבודתה מול מגוון האוכלוסיות שהיא מלווה בישראל ובגדה המערבית, כמו גם בקידום פרויקטים חדשים בתחום".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully