וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי של חדשות: השפתיים של קיילי ג'אנר וטיפוח לגיל המעבר

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 9:53

בין המוצרים החדשים מעולם היופי והטיפוח שתרצו לנסות ולהכיר, מצאנו שפתון חדש של קיילי ג'אנר שהוא בעיקר "יותר", סדרת מוצרי טיפוח של ליראק לגיל המעבר, מגבונים לניקוי טהור לתינוק וקרם הגנה כי האביב מגיע

m·a·cximal silky matte lipstick, המחיר: 115 שקל. יח"צ חו"ל,
m·a·cximal silky matte lipstick, המחיר: 115 שקל/יח"צ חו"ל

M.A.C you MORE

לרגל חגיגות 40 שנה, מותג האיפור הבינלאומי M.A.C משיק גרסה חדשה ומשודרגת יותר לשפתון המאט האייקוני M·A·CXIMAL SILKY MATTE LIPSTICK עם יותר פיגמנ, יותר נוחות, יותר גוונים, יותר עמידות, יותר לחות.

'לעשות את המקסימום' תמיד היה חלק מה-DNA של M·A·C והמניע להצלחה: באומנות, בטרנדים, באינדיבידואליות, בביצועים, בחדשנות, בפורמולות, באחריות חברתית ובסטייל.

M·A·Cximal, סדרת שפתונים בגימור מאט משיי עם פורמולה טובה יותר, עשירה יותר, מועשרת ברכיבי לחות והזנה, מרגישה טוב יותר ומחזיקה מעמד זמן רב יותר.

החמיר: 115 שקל. להשיג בחנויות הרשת

m·a·cximal silky matte lipstick, המחיר: 115 שקל. יח"צ חו"ל,
m·a·cximal silky matte lipstick, המחיר: 115 שקל/יח"צ חו"ל

קיילי מחדשת

מותג הקוסמטיקה של קיילי ג'נר Kylie Cosmetics משיקים שפתונים חדשים שיתווספו לליין מוצרי השפתיים רב המכר של החברה עם שפתוני הקרם והמאט החדשים. שני השפתונים מכילים פורמולות נקיות וטבעוניות עם לחות ל-8 שעות ומספקים צבע עשיר בפיגמנטים במריחה אחת בלבד ללא יציאה מהקווים או שקיעה לתוך קווי השפתיים.

שפתון קרם - פורמולה קרמית ונוחה שמספקת גימור מבריק עם צבע עשיר בעל מרקם קליל ולא נדבק, השפתון נמרח ללא מאמץ ובלי לצאת מהקווים או לשקוע לתוך קווי השפתיים. זוהי פורמולה שמספקת לחות במשך 8 שעות, ומעניקה לשפתיים רכות מיידית. השפתונים מגיעים ב- 12 גוונים.

שפתון מאט - שפתון עשיר בפיגמנטים שמספק צבע אחיד במריחה אחת בלבד בעל פורמולה עשירה בלחות המכילה חומצה היאלורונית. השפתון מעניק לשפתיים לחות במשך 8 שעות ומושלם לכיסוי מאט מלא ועדין לשפתיים. השפתונים מגיעים ב- 12 גוונים:

המחיר: 99 שקל, ניתן להשיג בסופר-פארם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
kylie cosmetics lipstick. יח"צ חו"ל,
kylie cosmetics lipstick/יח"צ חו"ל

מעבדות ליראק פריז המלוות את האישה לאורך כל שלבי חייה, שמו לעצמם מטרה: תכנות מחדש של המנגנונים הטבעיים של העור באמצעות המרכיבים שלו, לפעולה עמוקה וארוכת טווח של אנטיאייג'ינג, הממוקדת בגיל המעבר.

בימים אלו משיקה ליראק פריז את סדרת ארקסקין החדשה, ייעודית לגיל המעבר, מותאמת במיוחד לגילאי 48-55, מתמקדת בצרכים הייחודיים של עור המתמודד עם שינויים הורמונליים וסביבתיים ומתקנת את השפעות ההזדקנות על העור בתקופת גיל ייחודית זו. הסדרה עם תוצאות קליניות מוכחות, פותחה בליווי ד"ר כריסטינה מגיוני, אנדוקרינולוגית וגניקולוגית ומומחית לגיל המעבר, על מנת לספק מענה הוליסטי לצרכי האישה בגיל זה.

סדרת ארקסקין מהווה תוכנית מלאה 24/7 לחידוש ושימור העור בגיל המעבר וכוללת צמד מוצרי ליבה לטיפול בעור הפנים ביום ובלילה וכן לטיפול בגוף. התכשירים החדשים מחזירים את האיזון הביולוגי לעור, מתקנים את ההשפעה של הזדקנות העור ההורמונלית, מסנכרנים מחדש את המקצבים הטבעיים של העור מסייעים לו להתחדש, להתאזן ולהתמצק.

סדרת ארקסקין החדשה כוללת שלושה מוצרים: שני מוצרים לפנים עם ביו-פפטידים - ליום וללילה על מנת לספק 24 שעות של פעילות הגנה אופטימלית ללא הפסקה וקרם גוף המספק תזונה, אפקט מוצקות ותחושה מרעננת.

קרם יום ארקסקין - 97% מרכיבים ממקור טבעי. בליבת הנוסחה שלו, סינכרו+ קומפלקס יום מועשר בביו-פפטיד המפעיל מחדש את ההגנה והתזונה של העור. הוא משולב עם תמצית קקאו, המגנה מפני נוגדי חמצון ומגבירה את הגמישות, וחומצה היאלורונית מ100% מקור טבעי במשקל מולקולרי גבוה על מנת להעניק לחות מירבית ולהחליק את העור. מרקם משיי וללא שמנוניות - קרם היום מספק את הסטנדרט המושלם של ניחוח מעולה, תזונה לעור ועור מוצק ונעים. 50 מ"ל, מחיר: 249 שקל - מילוי 199 שקל.

קרם לילה ארקסקין - 96% מרכיבים ממקור טבעי. הסינכרו+ קומפלקס הלילה והביו-פפטיד שלו, האחראי על הפעלה מחדש של התחדשות העור, משולבים עם זרעי פשתן, המעניקים לעור מוצקות, ותמצית עולש להענקת גמישות. מכיל 100% חומצה היאלורונית ממקור טבעי, כדי להעניק לחות ולספק נפח לעור. מרקם חלק ועוטף - קרם הלילה כאילו נמס לתוך העור כדי לספק תזונה, מרקם אחיד, מוצקות ותחושה של נוחות אינטנסיבית. 50 מ"ל, מחיר: 249 שקל מילוי 199 שקל.

קרם גוף ארקסקין - 93% מרכיבים ממקור טבעי. התוספת להרגשה טובה והענקת מראה מוצק וחלק לחיטוב והידוק העור. מטפל ביובש בעור ומעניק בוסט קירור לגלי החום. תמצית ג'ינג'ר מנקזת ומועשרת בעוד חומצה היאלורונית כפולה מעניקה לחות, מחליקה וממלאה את העור בנפח. קרם הגוף מספק תזונה, אפקט מוצקות ותחושה מרעננת, ללא גימור שמנוני. פורמולה המעניקה תחושת "עור שני".
400 מ"ל, מחיר: 269 שקל.

ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז

ליראק פריז, מילוי חוזר לקרמים 50 מל 199 שקל. יח"צ חו"ל,
סדרת ארקסקין החדשה של ליראק פריז/יח"צ חו"ל

שיטת הניקוי הכפול

מותג הטיפוח SO.KO מבית סופר-פארם, משיק סדרת מוצרי טיפוח חדשה לניקוי עור הפנים המיוצרת בקוריאה. הסדרה כוללת מוצרי ניקוי על בסיס שמן ומים, סרום הזנה, קצף ניקוי, באלם ניקוי ומים מיסלרים. מוצרי הסדרה החדשה מכילים רכיבים טבעיים כדוגמת: תמצית מרווה, מנטה, שמן זית, שמן ורדים ועוד, המותירים את העור נקי ונעים לאחר הניקוי.

שיטת ה'ניקוי הכפול', המאומצת ע"י הביוטריות הקוריאניות והיא מונה מספר שלבים: הראשון, ניקוי בעזרת תכשירים על בסיס שמן, המנקים בצורה מיטבית את שאריות הלכלוך והאיפור המצטבר במהלך היום. לאחר מכן, שימוש בתכשירים כמו סבון או תחליב ניקוי על בסיס מים, המנקים באופן יסודי את נקבוביות העור מבלי לייבש אותו, ולסיום, שימוש במים מיסלריים להשלמת הניקוי.

שירן אליצור, מנהלת יבוא ופיתוח מותגים בסופר-פארם: "סדרת מוצרי הניקוי של מותג הטיפוח SO.KO נוצרה מתוך הבנה כי לא די בלנקות את העור בסבון בלבד, חוקי המשחק השתנו ובמציאות של היום העור דורש ניקיון עמוק ויסודי יותר. המוצרים בקולקציה מעניקים מענה רחב לכל סוגי העור ולכל הגילאים".

מותג הטיפוח SO.KO נולד לפני כארבע שנים, והוא מזוהה עם קו מינימליסטי בגווני וורוד ולבן. תחת המותג נמכרים מוצרי ואביזרי טיפוח כמו סרומים, רפידות עיניים, מסכות לפנים ולשפתיים, רולרים לעיסוי, אבני גוואשה, ועוד.

מחיר מוצרי הסדרה נעים בין 25-45 שקל.. ניתן להשיג בסניפים וסופר-פארם אונליין

מותג הטיפוח SO.KO משיק סדרת מוצרים חדשה לניקוי עמוק והזנת עור הפנים. יח"צ,
מותג הטיפוח SO.KO משיק סדרת מוצרים חדשה לניקוי עמוק והזנת עור הפנים/יח"צ

אביב הגיע צריך הגנה

החשיבות של שימוש בקרם הגנה מהשמש בכל ימות השנה ובמיוחד בימים שמתחילים להתחמם עם בוא האביב היא רבה. עם זאת, קרם הגנה אינו מהווה תחליף לקרם לחות שתפקידו להזין את העור, להעניק לו ויטמינים, נוגדי חמצון ועוד. שילוב של השניים בשגרת הטיפוח היומית היא מאסט ומהווה בסיס לשמירה על עור הפנים.

בפתחו של האביב, חברת הרבלייף משיקה: קרם לחות לפנים עם הגנה SPF 30 מסדרת SKIN הכוללת מוצרים שנבדקו קלינית דרמטולוגית ע"י רופאי עור ומסייעים בהשגת תוצאות יומיות.

קרם לחות עם מקדם הגנה SPF 30 מספק לעור לחות לטווח ארוך והגנה מפני קרינה ,UVA UVB כמו כן, עוזר בהפחתת הופעת קמטי הבעה וקווים דקים תוך 7 ימים בלבד. מעניק עור לח פי 2 למשך 8 שעות, העור נראה זוהר יותר וחלק תוך 7 ימים.

רכיבים: אלוורה, ויטמינים נוגדי חימצון E ו- C וויטמין B3. הקרם אינו מכיל פרבאנים ולא נוסה על בעלי חיים. תכולה: 50 מ"ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 264 שקל. ניתן להשיג באתר החברה (דרך המפיצים): http://herbalife.co.il

הרבלייף- קרם לחות עם מקדם הגנה- מחיר 264 שקל. סטודיו דיטיילס,
הרבלייף- קרם לחות עם מקדם הגנה- מחיר 264 שקל/סטודיו דיטיילס

ניקיון טהור

בייביסיטר, מותג החיתולים והמגבונים המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק בימים אלו מגבונים חדשים במגוון, מגבוני בייביסיטר PURE WATER המכילים 99% מים מטוהרים.

מגבוני PURE WATER הינם מגבוני 99% מים, ללא אלכוהול וללא בישום, המסייעים לשמירה על עורו העדין של התינוק. המגבונים רכים ועבים במיוחד ובעלי נוסחה ייחודית המכילה ברובה מים מטוהרים, ללא פרבאנים וללא SLS, המתאימה לעורם העדין של תינוקות.

המגבונים מיוצרים באיכות גבוהה וממיטב המרכיבים, תוך עמידה במבחני איכות מוקפדים. נבדקו דרמטולוגית לעור רגיש, בטוחים לשימוש ומאושרים ע"י משרד הבריאות.

מחיר מומלץ לצרכן: 25 שקל למארז הכולל 4 אריזות (בכל אריזה 60 יחידות). ניתן להשיג ברשתות השיווק, רשתות הפארם, חנויות מתמחות ובאתר בייביסיטר.

למינט פיור ווטר. יח"צ,
מגבוני בייביסיטר PURE WATER, מכילים 99% מים מטוהרים./יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully