וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזם הנצחת הנופלות במלחמה: כלל ביטוח ופיננסים תעניק מלגות לסטודנטיות

חברת כלל ביטוח ופיננסים בשיתוף עם האוניברסיטה העברית, מנציחה את חללות מלחמת "חרבות ברזל", ומעניקה מלגות לסטודנטיות ששירתו בשירות מילואים משמעותי במהלך המלחמה

גלי שבד. סיון פרג',
גלי שבד/סיון פרג'

כלל ביטוח ופיננסים והאוניברסיטה העברית חברו יחד, למיזם הנצחה לחללות צה"ל ממלחמת "חרבות ברזל". במסגרת המיזם, ינציחו את החיילות שנפלו במלחמה, ויעניקו ביחד עם משפחות החללות מלגות בסך כולל של 100,000 שקל לסטודנטיות מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית ששירתו במלחמה בשירות משמעותי. פרויקט זה משקף את הערכים המשותפים של כלל ביטוח ופיננסים ובית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית.

בערב ההנצחה, יסופרו סיפוריהן של החיילות, והמענק יוענק על שם אותה החיילת.

פרופ' אורלי שדה. יחצ,
פרופ' אורלי שדה/יחצ

פרופסורית אורלי שדה, דירקטורית בכלל ביטוח ופיננסים ופרופ' למימון באוניברסיטה העברית, ציינה: "האירועים שפקדו אותנו מתחילת מלחמת חרבות הברזל המחישו לכולנו, את שכבר ידענו, נשים הן מרכיב חשוב בחברה הישראלית. אני גאה לקחת חלק במיזם חשוב זה של כלל ביטוח ופיננסים ובית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית, ולבשר עליו ביום האישה הבינלאומי. המיזם משקף את הערכים החשובים של שני הארגונים הישראליים המובילים את המיזם: העצמה מגדרית, מעורבות בקהילה הישראלית, פיתוח ההשכלה הגבוהה והכלכלה הישראלית ודאגה לאלו שבזכותן אנו יכולים להמשיך לעשות את עבודתנו. אין לי ספק, כי הסטודנטיות שתקבלנה את המלגות על תרומתן למדינה בעת הלחימה, תדענה להיות שגרירות של גבורתן ואומץ ליבן של נשות כוחות הביטחון שנפלו".

גלי שבד, משנה למנכ"ל ומנהלת מערך השיווק והאסטרטגיה בכלל ביטוח ופיננסים, ציינה: "כלל אשר מעסיקה רוב של 69% נשים, מציינת השנה את יום האישה, בהנצחת החיילות הגיבורות שנפלו במלחמה עקובת הדם. אנו גאים להעניק ביחד עם המשפחות, מלגה על שם כל חיילת שנפלה במלחמה, לסטודנטית ששירתה במילואים בתקופת הלחימה, ומלאי תקווה לעתיד טוב יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • כלל ביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully