וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות הטבות: הגוף הזה עושה הכול כדי לסייע לעסקים קטנים

בשיתוף בנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 15:32

לאחרונה חתם פורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם בנק הפועלים. במסגרת השת"פ יזכו הלקוחות לחשבון עסקי מסובסד ולשורה ארוכה של הטבות, תוכן, ליווי מקצועי וייצוג בכנסת, לרבות הטבות בנקאיות ייעודיות

גבר ואישה בבית קפה. ShutterStock
92% מהעצמאים בישראל סברו כי הם מתקשים לקבל ייצוג מול הרשויות/ShutterStock

בשנת 2022 פעלו בישראל כ-660 אלף עצמאים לפי התחזיות שיעור זה עוד צפוי לעלות בצורה ניכרת בעשורים הקרובים. בעוד שבמשברים מלחמתיים או מגיפות עולמיות כמו הקורונה, מגזר השכירים מוגן באופן יחסי, הרי שעבור העצמאים סיטואציות מעין אלו מסכנות את עצם קיום העסק, ובמלחמה הנוכחית למשל הם אלו שנפגעו בצורה הדרמטית ביותר מהעצירה בהכנסות, ממחנק האשראי בשל עליות הריבית ומהידלדלות כח הקניה לצד עליית מחירים בלתי אפשרית.

תמונה עגומה זו הביאה להקמתו פורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות החדשה. "פורום העצמאים הוקם בשנת 2020 והוא היווה גלגל הצלה של ממש עבור העצמאים וסייע ביצירת קשר של נציגי העצמאים הבלתי מאוגדים והבלתי מאורגנים עם מקבלי ההחלטות, נציגי כנסת, משרד האוצר ועד לשכת ראש הממשלה. סיוע זה הוביל בסופו של יום לדיונים שהולידו את מתווה הפיצויים והמענקים לעסקים הקטנים ודמי קיום לעצמאים", אומר רמי בז'ה, יו"ר הפורום.

טקס החתימה של שיתוף הפעולה. משמאל לימין: ארנון בר-דוד יו"ר ההסתדרות, דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים ורמי בז'ה יו"ר פורום העצמאיים והפרילנסרים. דוברות ההסתדרות,
טקס החתימה של שיתוף הפעולה. משמאל לימין: ארנון בר-דוד יו"ר ההסתדרות, דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים ורמי בז'ה יו"ר פורום העצמאיים והפרילנסרים/דוברות ההסתדרות

מלבד הייצוג החיוני בכנסת ובמוסדות השלטון מספק הפורום שירותים חשובים ומהותיים לבעלי העסקים, ובמיוחד לפרילנסרים העמיתים בו, בין היתר במתן מידע, ייעוץ וכלים להתנהלות וניהול נכונים לקידום ושיפור העסק, העמדת שורת מומחים בכל תחום חשבונאי, משפטי, שיווקי ורגולטורי, רכישת השכלה, ידע ההעשרה וקורסים בכל נושא, ועוד. כמו כן העמיתים בפורום נהנים מהטבות מועדון הצרכנות "ביחד בשבילך" מבית ההסתדרות. באמצעות מועדון זה הם זכאים לכרטיסים מוזלים לאירועי בידור, מוסיקה ותרבות, הנחות לעולם הפנאי והרוח, חדרי כושר ומכוני בריאות. בנוסף, לחברי הפורום יש גישה בלעדית להטבות ייעודיות לבעלי עסקים באמצעות אפליקציית הבית של הפורום - Freehub, הטבות כדוגמת הנחה בהשכרת חללי עבודה, יעוץ מס בחינם, שירותי חשבונית בחינם, ועוד ועוד.

קסם רוזנבלט, מנכ"ל הפורום מוסיפה כי אחת הבשורות הגדולות של הפורום נוגעת לסקטור הפרילנסרים, הנכלל במגזר העסקים הקטנים. "עולם העבודה החדש הולך ומשתנה לנגד עינינו ויותר ויותר עוסקים ומעסיקים עוברים להיות פרילנסרים או שכירים שפותחים גם עוסק מורשה , פטור או זעיר להשלמת הפרנסה", היא אומרת. "כך שבקרוב יהיו בישראל בלבד כמיליון פרילנסרים שאינם מאוגדים ואינם מוגנים ואנחנו נהווה להם מטרייה של ממש ואצלנו הם ימצאו מענה אמיתי מקצועי וגם "רווח ורווחה" ולא ירגישו שהם לבד בעולם".

מוכרת פרחים עצובה. ShutterStock
"מעל 95% מהעסקים בישראל מוגדרים כקטנים ובינוניים והם אחראים לכ-60% אחוז מהמשרות במשק"/ShutterStock

השת"פ החדש בין ההסתדרות לבנק הפועלים, הבנק המוביל לעסקים קטנים בישראל

הבשורה החדשה עבור העצמאים מגיעה כעת משיתוף פעולה מבטיח בין הפורום ובנק הפועלים, היוצא לאור בימים אלו. כפי שמספר איתי רן, מנהל תחום עסקים קטנים ובינוניים בחטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים: "מעל 95% מהעסקים בישראל מוגדרים כקטנים ובינוניים והם אחראים לכ-60% אחוז מהמשרות במשק ומייצרים מעל 50% אחוז מהתוצר העסקי", הוא אומר. "בנק הפועלים רואה בעצמאים ובעסקים הקטנים את עתידו של העולם העסקי בישראל והוא הבנק המוביל לעסקים קטנים בישראל. נכון להיום אנחנו מפעילים קרוב ל-130 מחלקות עסקיות ברחבי הארץ עם כ-650 בנקאים המתמחים בייעוץ פיננסי מוכוון לעסקים קטנים, בהיבטי המימון וגיוסי ההון, הן בהקמת העסק והן לאורך פעילותו השוטפת".

"עמיתי פורום העצמאים יזכו מאיתנו לסבסוד מלא של דמי החבר לתקופה של שנתיים, יזכו לאפשרות קבלת הלוואה אטרקטיבית ייחודית ולפטור מעמלות שוטפות לתקופה בת שנה, ללקוחות החדשים. כמו כן נייצר עבורם תמיכה עסקית יחד עם המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים ופורום העצמאים מבית ההסתדרות בהיבטי המימון והפיננסים והליווי העסקי בכל העולמות הקשורים לניהול העסק. זוהי בשורה גדולה מאוד בלעדית וראשונה מסוגה, עבור מגזר זה, המונה כיום מאות אלפי עסקים שזקוקים לתמיכה ומעטפת מהסוג הזה".

זוג צעיר עם מסמכים מול מחשב נייד. ShutterStock
"עמיתי פורום העצמאים יזכו לסבסוד מלא של דמי החבר לתקופה של שנתיים"/ShutterStock

מי שכמובן נהנים משירותי הפורום הם העצמאים העמיתים, ואחד מהם הוא הצלם אלכסנדר סמירנוב, בעלי חברת shuriken production. "הפורום נותן לי הרגשה שיש לי גב ותמיכה", הוא אומר. "לפני שהקמתי את העסק עבדתי כמתכנן שכיר במפעל, ובאותם ימים ידעתי שאם נניח אני חולה או לא יכול לעבוד כתוצאה מתאונה, הביטוח הלאומי ישמור על הזכויות שלי. כשהפכתי לעצמאי הבנתי פתאום שאני לא מוגן משפטית או כלכלית וזה די הדאיג אותי. כל זה השתנה כשהצטרפתי כעמית לפורום.

אני מרגיש שמגנים עליי ואני זוכה גם לייעוץ חינמי של עורכי דין או רואי חשבון. יתירה מכך הפורום מאפשר לי להתפתח מקצועית שכן הוא מציע קורסים ומסלולי לימוד שונים כמו למשל לימודי אנגלית, לימודי הנדסה ועוד ועוד. חלק מהקורסים האלו חינמיים לגמרי וחלקם מסובסדים מאוד. כך שבסופו של דבר הפורום מספק לי מעטפת חיונית שלא הייתה כמוה לפני כן".

לפרטים נוספים לחצו כאן>>

איש עסקים עצבני מול מחשב נייד. ShutterStock
מגזר העצמאים, העסקים הקטנים והפרילנסרים הולך ומתרחב בישראל/ShutterStock

החזר דמי החבר שישולמו בהרשאה לחיוב חשבון יתאפשר למשך 24 חודשים לכל היותר ובכפוף לתנאים המפורטים באתר הבנק.

הבנק רשאי לשנות את תנאי ההטבות מעת לעת לפי שיקול דעתו ובכפוף לכל דין.

פעילות הסתדרות העובדים הינה באחריותה הבלעדית.

פורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות אינו מהווה תחליף לאיגוד המקצועי או לחברות בארגון מעסיקים.

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully